Z
Zomby_Woof
Gjest
Snakker vi om litt funk?
Så dette er planen for å komme seg over til London Musicmania 2016?Møt opp og støtt en god sak..... meg!
Eller hvorfor ikke en vri på Glory Hole man få putte in penger,etc og se vad som kommer utKom på en god ide - jeg rigger til et sånt sushi-bånd, så kan kombat-tantene sitte i sine skjermede avlukker og nappe til seg etter hvert som herlighetene seiler forbi! En slags omvendt stollek - se hvem som har nerver nok til å vente ut de andre for de skikkelige godbitene!
Flere brilliante ideer følger.
Hei Sluket.
Er det lov for oss trævste og smådumme østfoldinger å titte innom, eller er dette forbeholdt OVK?
Mvh
Erik S
Eller hvorfor ikke en vri på Glory Hole man få putte in penger,etc og se vad som kommer utKom på en god ide - jeg rigger til et sånt sushi-bånd, så kan kombat-tantene sitte i sine skjermede avlukker og nappe til seg etter hvert som herlighetene seiler forbi! En slags omvendt stollek - se hvem som har nerver nok til å vente ut de andre for de skikkelige godbitene!
Flere brilliante ideer følger.
Jeg har dette favorittantebesøket den 27. Hva med start allerede 1200, er det mulig?Kanskje selge "Seasonal Tickets" - fri adgang alle dager
Hadde et håp om at søndag 27 ved 13-tiden kunne passe mange, ikke for tidlig, kvelden kan fortsatt brukes til familietragedier osv.
Heisann! Fant akkurat en "1 hour Exclusive Preview Ticket" NOK 1.000,- herJeg har dette favorittantebesøket den 27. Hva med start allerede 1200, er det mulig?Kanskje selge "Seasonal Tickets" - fri adgang alle dager
Hadde et håp om at søndag 27 ved 13-tiden kunne passe mange, ikke for tidlig, kvelden kan fortsatt brukes til familietragedier osv.
Oy yes!Det skjedde i de dager at det gikk ut befaling fra keiser Sluket om at hele OVK skulle hamstre vinylplater i hopetall. Denne største romjulshandelen ble holdt mens Bashar al Assad var (noget omdiskutert, tildels i en regelrett uhøflig tone) landshøvding i Syria. Og alle drog av sted for å la seg friste, hver og en både fra og til klubbens by. JackX drog da fra byedelen Velstandskollen i Granskauen oppe ved markagrensa, til Jan Bøhlers bydel Groruddalen, siden han var av nålens hus og cantileverens ætt, for å la seg fore og friste sammen med resten av klubben, de troskyldige, som verket etter en unnskyldning for å lette lommeboka. Og mens de var der, kom tiden da de skulle finne noen plater de ikke visste de trengte, og de handlet for sin lønn, den surt opptjente og sist utbetalte, svøpte platene og la dem i en pose. For det var ikke plass til dem i herberget.
Det var noen småkjeltringer der i nærheten som var ute og holdt nattevakt over SUV'ene sine. Med et stod en Herrens politikonstabel foran dem, og Politibilens 1000-meter lyste om dem. De ble meget forferdet. Men konstabelen sa til dem: «Frykt ikke! Vognkort og førerkort, takk! Jeg kommer til dere med bud om en stor glede, en glede for hele folket: I dag er det flyttet kontanter i Bøhlers bydel; i motsatt retning er det flyttet vinylplater, fullstendig analoge, fra tiden før loudness wars. Og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne en gjeng 'distingverte' herrer som bærer vinylplater under armen, som er svøpt i plastposer.
Med ett var engelen omgitt av en himmelsk hærskare, som lovpriste gode priser og fremragende kvalitet fra gamle dagers gullører og Neumanns dreiebenker.
Mer spesifikk info, den typen som GPS og ruter.no forstår er sendt ut til alle medlemmer på mail.