Mysteriet er løst og historien Woodland Park kan fortsette
Router-mysteriet ble raskt oppklart i det vi satte Bartesam i ordentlig balleklem. Erkjennelser ble innrømmet som perler for svin på en lang snor. Nå kan vi endelig få avsluttet og lagt denne magiske kvelden bak oss og tenke fremover på neste evenement ...puuuh.
Det var kun en som "spilte et spill" under hele Woodland Race. Det var spiller # 7!
Vi var vel egentlig kommet et langt stykke ut i etegildet, så her en recap hvor verta og verten fremdeles fremsto som høflige og renslige ved å ønske gjestene sine velkommen til bords. Tbj (ytterst til høyre) synes å virke interessert i hva som sies. Senere på kvelden fikk jeg et inntrykk av at han gav mer faen ...?
Den magiske Brunelloen som omtales var tappet over på slike flasker. Bivirkningene gikk sterkt utover den vanlige trangsynheten jeg er rammet av.
R.E.S. ble etterhvert nokså konkav og diffus:
Brått mistet jeg også deler av fargekartet!
...men det var kun kortvarig og inntil Dr. Dong rensa opp latteren med en dual-egget forskjærsskalpell med merkenavnet MykOst.
Brått etter ble alle lykkelige og veldig glade i hverandre!
Før vi fortsetter, må jeg bare vise dere habicht sin nye sykkel som trolig blir med OVK til Amiens-utflukten senere i sommer.
Grillsykkel med lavkarboramme blir definitivt sommerens hit:
Så er vi brått tilbake til tragedien som utspant seg i Woodland. Det er klart for selvdyrkede og ferdigsukrede jordbær. Blandingsforholdet mellom fløten og melk var lik Vidar Ps rensevæske (7:1), da med unntak av at Zalo var erstattet med brunblank sprit i high-endklassen
Dr. Dong var den eneste som hadde ork til å reise seg ved matbordet for å addere opp en gjennomsnittlig sum av velvalgte takke-ord. Han sa akkurat nok om hva han mente om maten. -Skal love dere at det ikke var noe småtteri i den Dongen!
Så var det på tide å roe ned før innspurten av eventyret i Woodland Park.
Vis vedlegget 386160
Bare to bilder igjen nå, så ha tolmodighet!