Takk for en superhyggelig fest, ellevilt bra reportasje fra Grumpy og flotte gaver - vin, armagnac, plater og blomster. Og tusen takk for hyggelige ord til min kjære og meg. Det finnes ikke bedre gjeng å ha i hus! Riktig god sommer alle sammen.
Men, det var en fruktbar diskusjon, selvom den ikke endte opp i forlik denne sommerfesten heller. Allikevel skal jeg ufrivillig innrømme at jeg går rastløst i påvente av den nye MOFI-pressingen av »Oh Mercy». Den burde kunne påminne meg om den sakrale treenigheten; Bob Dylan, Jesus og Den hellige Dongbare storveis, og mest storveis: vertskapet.
minst storveis: oppdagelsen av at det fins registrerte medlemmer av klubben som ikke høyakter gud, ja ikke engang anerkjenner hans eminente munnspilleri. enda godt at slike kan brukes til å avgi storveis takketaler.
På en vakker dag burde det som et minimum, være legalt å legge inn en aggresiv søknad om å inngå en rullerende bilateral leasingavtale?noen armer av panzerholz er laget for å samle støv.
denne ble visst solgt av en mann som ikke visste hva han hadde til en mann som ikke vet hva han skal gjøre med den. aktørene i transaksjonen ser ingen plass for den, og markedskreftene viser sin totale indifferens til det felles beste. jeg sier eder; det fins eksistenser (aka dong) som kunne forvaltet slike ting for de som ikke har forståelse for slikt.