OVK - "VinylPlukk 2015" (av japan-press)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.520
    Antall liker
    102.846
    Torget vurderinger
    23
    :mad:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.520
    Antall liker
    102.846
    Torget vurderinger
    23
    sad.png


    logo kompakt.jpg
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Bare å slappe av, Slukster. Jeg trenger ny komfyr, og har ikke økonomi til å tømme butikken. :D
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    ...og hva måtte andre ta til takke med? Jo, noe svensk ræl av Pawnshop-greier med lyden av halvfulle gamle svensker som ikke kan holde kjeft under konserten eller drikke seg utørste uten at det klirrer i glass på plata. Du må jo ha vært godt fornøyd med byttet schwidick? :p. I morgen skal lommeboka di blø Cash - og ikke prøv deg med svenske kroner. NOT ACCEPTED ;)

    Vis vedlegget 305260
    Ja men det er ju slik musikk dere liker:p kan godt få bytte mot nån klassisk pønk plate isteden:) Ikke vanskelig jeg!!!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Gleder meg!

    Helgen startet med at fruen uoppfordret hadde handlet siste Dylen til meg (på vinyl så klart) og kjøpt en masse gildt øl på polet. Og snart er det tid for å treffe gutta igjen. Deilig med helg. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et arrangement!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Forresten: Penger på konto? Eller brukte sedler i brun papirpose?
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Når skal du lære å beskjære bilder, cash?
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Vi var noen som møtte opp litt for kl13 men satt rolig i soffan og ventet til klokken slog innen vi heiv oss over plate kassene! Eller som Elmer sa "Dette er en gentlemanne sport"
    DSC_2439.jpg


    Vad var det du fant der Petter? lurte zomby.....
    DSC_2447.jpg
     

    janomdahl

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2010
    Innlegg
    147
    Antall liker
    215
    Torget vurderinger
    3
    Takk for trivelig (om enn noe kostbar) debut i OVK. Fant ikke den Krogh/Scheppen jeg trodde jeg så etter, men til gjengjeld en masse annet jeg ikke ante jeg så etter. Plukket også en del ikke-så-audiofil kvalitetsmusikk til meget behagelige priser, type Harry Nilsson, Janis Ian etc. Takk for handel, gjestfrihet og bevertning, Grumpy. Mye fint i racket ditt også, skulle gjerne hørt de VTLene synge for fulle mugger.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Mange takk for hyggelig handel, og bevertning, hyggelig selskap. Så er det å kaste seg over kalkulator for en damage assessment og påfølgende bløgging av lønnskonto.....

    Og velkommen til OVK, janomdahl! :)
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.843
    Sted
    Hus
    Mange trakk for en hyggelig handel og god bevertning. Fikk med meg en god slump med plater som skal spilles utover kvelden i dag. Hadde heldigvis penger med til det meste også, så det var bare en lp som ikke ble betalt :) Skål

    GT.jpg
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hmmm... Første man gjør hjemme etter å ha overført penger til Grumpy er å trykke 'buy now' på ebay. DVD, riktignok, men likevel.... God mental helse er ikke spesielt utbredt i denne gjengen.....
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.843
    Sted
    Hus
    Er det abstinensene som gjør seg gjeldende her ???

    Hmmm... Første man gjør hjemme etter å ha overført penger til Grumpy er å trykke 'buy now' på ebay. DVD, riktignok, men likevel.... God mental helse er ikke spesielt utbredt i denne gjengen.....
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Nei dette var så moro at jeg ikke helt har landet ennå. Så ivrig ble jeg at jeg kom hjem med flere dubletter! I morgen fyrer jeg opp vaskeren! Fantastisk hyggelig, og en herlig gjeng!

    Håper noen av dere har anledning til å komme på kaffe og boller hos meg i morgen (om dere har så si i fra i hjemme-hos-tråden min).

    Takk Grumpy! Du er en toppen fyr!
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Tusen takk for en fabelaktig god og gjennomført idè/arrangement!! Nå skal jeg snart fyre opp anlegget og ha en liten demo for mine gjester. Da skal de naturligvis få høre "japsepress" så ørevoksen spretter ut som liflige champagnekorker. . . Skål og ha en fortreffelig kveld til dere alle!!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Da vil jeg takke alle som tok turen. Dere er jo noen herlig gjester å ha på besøk alle sammen. Spesielt hyggelig var det at du Scrooge også stakk innom etter en tøff tid med hjerteinfarkt. Godt å ha deg tilbake!

    Jan Omdahl, du var var et hyggelig nytt bekjentskap. Jeg håper at du vil trives i OVK og at vi blir enda bedre kjent.

    Kjempeglad i dere alle.
     
    Sist redigert:

    Paulsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Innlegg
    611
    Antall liker
    314
    Tusen takk Grumpy for en veldig hyggelig lørdagstreff....
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.843
    Sted
    Hus
    Kan gjerne arrangere flere slike utsalg Grumpy. Ser ut som det var en populær øvelse dette :)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.520
    Antall liker
    102.846
    Torget vurderinger
    23
    ;) Savnet meg selv jeg også! Ble for travelt opptatt med flere ærend pluss avtale tidlig på kvelden, så skjemaet ble for tøft. Det positive er at da ble det tross alt plater på dere andre, og jeg er i rute med helgens jobbaktiviteter og har en rolig natt/søndag foran meg! Ikke sikkert at musikken var i min gate heller, men det hadde vært trivelig med det sosiale selvsagt. Vi får ta igjen hos Fosse i morgen!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.520
    Antall liker
    102.846
    Torget vurderinger
    23
    Jeg var der i¨ånden - og i deres tanker! Ikke dårlig bare det, Paulsen.
     

    Paulsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Innlegg
    611
    Antall liker
    314
    He he, i ånden nå, ikke dårlig Sluket, du er i våre tanker også, trøst deg med det, Japan press løs og svett av jobb.,,,vi kjen
    enker deg en skål.....
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Veldig gildt og utbytterikt besøk. Svært, faktisk.

    totte
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Takk for et strålende arrangement, Grumpy! Gleder meg til neste gang :rolleyes: Og takk for handelen:


    Vinyl.jpg
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk likeså Egil med fler. Jeg håper i det minste at musikken vil gi dere en opplevd følelse av kvalitetstid :)
     

    Paulsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Innlegg
    611
    Antall liker
    314
    Jeg elsker deg Grumpy,. men på en ikke-homo måte, hehe, fantastisk flott møte og virkelig fin servering...
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Love you too!
    -Skjønte jo at det ikke direkte var kroppen min du var ute etter. For der har jeg ikke mye å tilby - ei heller i retning av "Femti Nyanser av 'Paulsen-Grått"?

    Nøff-nøff og grrrrrr..... :rolleyes:;)

     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn