Z
Zomby_Woof
Gjest
Kånge!!!!!
Det er jo nettopp det jeg sier - telefonsex!!!Mannen med mobilen er en som er fasinert av PMC. Han googlet fluksens PMC´s hjemmesider for å velge sin kommende høytaler under første lytterøkt, som forøvrig skjedde under målbare godkjente forhold, nemlig under 0,5 promille. . .
Anytime! Jeg var vel den eneste uten så mye som et bitteliten mille, og lyden var tiltross for det alldeeeles utmerket!Shit vi burde tatt noen målinger!
Der fikk du meg til å dra frem telefonen for å google gittMannen med mobilen er en som er fasinert av PMC. Han googlet fluksens PMC´s hjemmesider for å velge sin kommende høytaler under første lytterøkt, som forøvrig skjedde under målbare godkjente forhold, nemlig under 0,5 promille. . .
Hei
I går kveld var jeg på jazzkonsert på Palace Grill, og der møtte jeg kokken fra OVK-festen. Jeg tok meg den frihet og fortelle at alle OVKere her på hifisentralen har skrytt voldsomt av maten vi fikk .
Det ble han veldig glad for å høre.
Roy
Takk for hyggelig tilbakemelding Cash! Mange fine kvaliteter på denne innspillingen her! Både basstrykk, raffinemant i mellomtonen og diskant som fort blir avslørt hvis anlegget ikke greier å formidle skikkelig. Det skal ikke så mye til før ting låter spist og lite troverdig på denne skiva. Har brukt den mye som en av referanseskivene opp gjennom tiden når jeg tester nye produkter. . . Hjelper at jeg har kunnet den godt siden gymnase tiden da jeg øvde etter den på musikklinja.Fikk lyttet litt på sporet Teen Town fra weather Report som vi lyttet på hos deg, i mitt eget anlegg igår. Ett bra spor og vise vad anlegget har av krefter og muskler kan man vel kort si?
Platen har god lyd generellt har to forskjellige presser begge av god kvalitet (UK,NED) Det trøkker bra her også! men att komma opp på nivå med det som PMC og co klarer og återgi blir tøfft
Dette hade jeg hørt hos deg tidl i 180g posisjon, siden dess har du nok tatt anlegget/sporet til nye høyder
Very Heavy Weather