Takk, Einstein skal prøves ja men det skal sies at Moon settet spiller svært bra her nå.Elektron skrev:Gratulerer de var utrolig flotte. Ser av tråden til Kjoenik at du vurderer å teste ut Einstein. Det blir mer enn spennende. Synes jeg ser spor av noen lekre kabler bak der også.
mvh Elektron
The King has left the building,- ;DRetep skrev:EcKongen... Du får avlegge rapport asap!
Gleder meg til å se/lytte til desse når anledningen byr deg.
Peter
Hei. Diamantene traff hjertet mitt, spiller meget oppløst, detaljert, fyldig, stort lydbilde, instrumenter henger i luften og spiller for deg. Og med den elektronikken som byr på masse strøm, ja da kan strengene på bassen dure hvor lenge dem vil uten at bassen faller igjennom.Retep skrev:EcKongen... Du får avlegge rapport asap!
Gleder meg til å se/lytte til desse når anledningen byr deg.
Peter
Selvfølgelig husker jeg den, mere solid byggkvalitet enn den Sonyen skal du lete lenge etter.pengesluk skrev:Hola!
Flotte høyttaler JohnnyG!
Det ser jeg fram til.pengesluk skrev:Her er et eksempel på hvordan oppsette i lytterommet blir - egentlig er det 5 x 16" bassdrivere pr. side. Håper å være ferdig ca. rett etter sommerferien, da kan vi ta et treff hos meg.
Takk.gismo skrev:Flotte HT stående på flott golv
Rack heller tvilsomt ;D
gismo
Psykoakustikken er merkelige saker og det merkes at det er mere luft i sentrum av begivenhetene ;DEC KONGEN skrev:Hei johnnygrandis.
.. så var det digert" sikkert noe fruen i huset er enig i haha.
Hva tenker du om phsyko refleksjons bilde i lytte possisjon etter at racket ble lavere, da det nå ikke er så høyt og ikke kommer i klammer med lydbildet?
Moon settet avgir svært lite varme i forhold til mye annet som finnes der ute, såvidt den blir lunken.EC KONGEN skrev:Luftinga for effekt trinnet ditt går det bra der inne også eller? gjør sikkert det. Den er jo ikke den som avgir mest varme uansett.
Jeg må medgi jeg hadde på ingen måte trodd at så lite skulle gi så mye, ser ut til at jeg må innrømme at kildematerialet og hvordan det avspilles har mer å si enn jeg trodde. Tror jeg må kapitulere på ettpar utsagn jeg har hatt ;DEC KONGEN skrev:Gleder meg til å komme og lytte til det nye lydformatet du har anskaffet deg. Høres ut som dette var sykt oppløst, luftig og detaljert etter tlf samtale vi hadde.
Takk, det var hyggelig sagtasvaberg skrev:å, jøss - dette var flott!!
Takk igjen Gismo, hyggelig.gismo skrev:Grattis med nytt stilig rack, ble flott dette
Flotte bilder også.
gismo
;DBrasse skrev:Pent oppsett! De høyttalerene har jeg lest ( ) er ganske så alright, på tide å få hørt de!
Er i samme situasjon som deg Brasse , bare lest om disse men ikke hørt de.Brasse skrev:De høyttalerene har jeg lest ( ) er ganske så alright, på tide å få hørt de!
Ingen problem om du ønsker å høre på disse gismo, vi kan avtale en dag som passer for oss begge.gismo skrev:Er i samme situasjon som deg Brasse , bare lest om disse men ikke hørt de.Brasse skrev:De høyttalerene har jeg lest ( ) er ganske så alright, på tide å få hørt de!
Og så sier du Lillestrøm Johnnygrandis, er jo ikke så laangt unna da ;D
gismo
Vil tro det ikke er så dumt, de er ganske like når det kommer til stramhet og presisjon som Virgoene er men i tillegg er lydbildet større og klangen samt dynamikken er noe helt annet. Jeg er ihverfall fornøyd.ArtDeco skrev:Sjekket tråden på AV-forum, dette var lekkert. Vurderer selv å bytte fra AP til Marten, men jeg må bytte hus først..
Vi for ta ett møte hos meg om ikke lenge.Det er ikke så mye musikklytting her for tiden -nå er det sommer, grilling og bading som gjelder... Jeg må krangle ungene opp herifra. ;DRetep skrev:Sukk.. Snakker om pent oppsett. Nå må jeg bare få sett til å få hørt på dette..