Vidar P skrev:
Nåja, han sparker vel godt ifra selv, til å ligge nede iallefall, ikke minst ved å kalle oss som utgjør dette lille nettsamfunnet for "søppelsentralen" osv. Man får vel vente at slike blogger skaper reaksjoner fra de han retter skytset mot, det blir vanskelig å ikle seg noen offerrolle når man selv er den som langer ut.
Først og fremst så er det på ingen måte deg jeg sikter til!
Likefullt synes jeg:
1) Mye av det som er skrevet må være et soleklart brudd på forumreglene....
2) Roysen er ikke her lengre, og kan følgelig ikke forsvare seg!
3) Jeg vil tro at det for de fleste er verre å bli hengt ut med fullt navn, enn om Roysen langer ut mot HFS - skrev Pedal at vi 16000 medlemmer....jeg føler meg ihvertfall ikke spesiellt såret av en slik karakteristikk. Derimot synes jeg det er veldig ubehagelig de gangene jeg er omtalt negativt. Dette er et sted hvor arbeidskollegar, familie, venner og naboer fritt kan gå inn å lese....
Jeg har hatt noe kontakt med Roysen også utenfor HFS, men hifirelater. Mer hyggelig og raus person skal man lete lenge etter. At han atpåtil mer eller mindre har åpent hus for de som måtte ønske å ta del i hobbien hans er i mine øyne veldig prisverdig.
Så, nei....jeg synes ikke dette er akseptabel selv om Roysen også begår overtramp....
Mvh
OMF