Spotify fjerner musikken til Neil Young
Spotify fjerner all musikken til Neil Young etter sangerens protest mot Joe Rogans podkast og det han mener er desinformasjon om vaksiner.
www.nrk.no
Ikke helt, faktiskFritt om du vil bruke Spotify?
Har du i det hele tatt lest bakgrunnen for at Spotify fjerner musikken hans? Han gav Spotify et ultimatum, enten fjerne en podkast fra Joe Rogan eller sin egen musikk.Spotify fjerner musikken til Neil Young
Spotify fjerner all musikken til Neil Young etter sangerens protest mot Joe Rogans podkast og det han mener er desinformasjon om vaksiner.www.nrk.no
De er et privat selskap som selv velger hva de vil legge ut. Jeg er ikke overrasket over at de beholdt Rogan, de tjener garantert mer på han enn på Neil Young.Det er noe som heter ytringsfrihet. Spotify har i praksis ingen andre valg enn det de gjorde.
Hel enig. Var veldig interessant å høre epsioden hos Joe Rogan med Dr. Robert Malone. Gir nyanser til debatten som ikke kommer fram andre steder.om man hører podcasten det er snakk om og ikke går på lynsjejakt så fort man kan, så kan det hende man oppdager at f.eks vaksinering av unge barn burde ungåes! er faktisk flere sider av dette og om ikke alle fortsetter denne heksejakten, så må det jo kunne være lov å få mene å gjøre som man selv ønsker - tvang er aldri noen god ting og det er faktisk mye man enda ikke vet om denne typen vaksiner og det finnes bivirkninger man ikke har kontroll på. Jeg er overhode ikke vaksinemotstander og er faktisk stor tilhenger når det kommer til at vi har vaksinert så mange i Norge som trenger det og hva det har utgjort av forskjell, men det betyr ikke at jeg er for ikke å tenke selv og ha mine egen meninger og vurderinger i forhold til å unødvendig vaksinere deler av befolkningen som unge og barn som dermed blir ufrivillig utsatt for en risiko de ikke trenger å bli utsatt for - og ikke er de resurssterke nokk til å si nei å stå i mot lynsjejakten. håper det er noen med litt sunn fornuft igjen....
Nyanser my ass! Dette er feilinformasjon. Ønsker du nyanser av at vi ikke landet på månen også?Hel enig. Var veldig interessant å høre epsioden hos Joe Rogan med Dr. Robert Malone. Gir nyanser til debatten som ikke kommer fram andre steder.
Ytringsfriheten er det Rogan som har uten at et annet menneske har noen rett til å sensurere han.De er et privat selskap som selv velger hva de vil legge ut. Jeg er ikke overrasket over at de beholdt Rogan, de tjener garantert mer på han enn på Neil Young.
Men det har ingenting med ytringsfrihet å gjøre.
Vis vedlegget 785057
Det er ikke sensur å ikke få ha podcasten sin på en gitt platform.Ytringsfriheten er det Rogan som har uten at et annet menneske har noen rett til å sensurere han.
Spotify kan selvfølgelig velge selv, poenget mitt er at Neil Young ikke kan sensurere en annen person.Det er ikke sensur å ikke få ha podcasten sin på en gitt platform.
Og det har han heller ikke gjort eller tatt til orde for.Spotify kan selvfølgelig velge selv, poenget mitt er at Neil Young ikke kan sensurere en annen person.
Hva mener du er feil av det Malone sier?Nyanser my ass! Dette er feilinformasjon. Ønsker du nyanser av at vi ikke landet på månen også?
Jo, det kan han. Feilinformasjon og fake News bør sensureres. Dette er enkelt folkens, skjerpings!!Spotify kan selvfølgelig velge selv, poenget mitt er at Neil Young ikke kan sensurere en annen person.
Hva mener du er feil med påstandene til the Flath earth society? Skal vi virkelig gå ned der???Hva mener du er feil av det Malone sier?
Fant at tunemymusic.com fungerte fint og gjorde jobben.Tenkte jeg skulle gå over til Qobuz. Hvordan overfører man album fra Spotify? Fant noe som het Souniiz men der måtte man gi dem tilgang til alle innlogginger og den var dessuten ubrukelig uten å ha den som en abonnementstjeneste.
Ikke Flat earth. Vi snakker om vaksinene. Malone er en som har vært med på utvikling av mrna teknologien, så hvorfor skal man ikke høre på hva han har å si?Hva mener du er feil med påstandene til the Flath earth society? Skal vi virkelig gå ned der???
Da var lynsjingen i gang går det ikke ann å ha en litt mer åpen og litt mindre fordømmende holdning til andre og kanskje sette seg litt mer inn i helheten rundt dette?Helt på trynet av Spotify å ofre Neil Young til fordel for en idiot av en vaksinemotstander. Sammen med deres dårlige lydkvalitet så er dette en god anledning til å slette Spotify. Helt utrolig at Spotify støtter idiotien rundt vaksinemotstand. De har blitt for store, og har åpenbart en dritt dårlig ledelse.
Hans påstander er omhyggelig omdiskutert og bevist feilaktige. Det er lett å få innsikt i om man ønsker å lese seg opp på det. Han har åpenbart et behov for å få oppmerksomhet på egen person, og ikke minst ta æren for å være med å utvikle noe han selv ikke lyktes med. Påstandene er sammenliknbare med andre konspirasjonsteorier, og Spotify burde åpenbart ha holdt seg for god til dette. Neil Young har åpenbart rett, dette er en enkel problemstilling å løse. Fjern fake news som påvirker idioter til å ikke vaksinere seg.Ikke Flat earth. Vi snakker om vaksinene. Malone er en som har vært med på utvikling av mrna teknologien, så hvorfor skal man ikke høre på hva han har å si?
Det er åpenbart et behov for å drive med voksenopplæring.Neil Young eier ikke musikken sin engang, han solgte den for $150 millioner. og hvem tror han at han er, han kan ikke gi spotify noe ultimatum av noe slag.
Hvor er det omhyggelig omdiskutert og bevist feilaktige?Hans påstander er omhyggelig omdiskutert og bevist feilaktige. Det er lett å få innsikt i om man ønsker å lese seg opp på det. Han har åpenbart et behov for å få oppmerksomhet på egen person, og ikke minst ta æren for å være med å utvikle noe han selv ikke lyktes med. Påstandene er sammenliknbare med andre konspirasjonsteorier, og Spotify burde åpenbart ha holdt seg for god til dette. Neil Young har åpenbart rett, dette er en enkel problemstilling å løse. Fjern fake news som påvirker idioter til å ikke vaksinere seg.
Nå har vel Dr. Robert Malone uendelig mye mer peiling på dette enn Neil Young og enhver som skriker om no-platforming og sensur burde bestemt avvises, overbevisende argumenter og fakta får de fleste på rett kjøl, fanatikere får man ikke gjort noe med, men jeg velger da alltid ett samfunn med variert grad av falske nyheter fremfor et meningsdiktatur.Jo, det kan han. Feilinformasjon og fake News bør sensureres. Dette er enkelt folkens, skjerpings!!
Om du ikke har lest deg opp på saken så skal ikke jeg begynne med voksenopplæring her. Hans påstander er helt vanvittige uten noe som helst vitenskapelig backing. Det står svært mye om dette på nettet.Hvor er det omhyggelig omdiskutert og bevist feilaktige?
Jeg har bare fått med meg at Malone ble slettet fra twitter på grunn av sine meninger.
Det er stor forskjell på et meningsdiktatur vs feilinformasjon. Les dere gjerne opp på dette - det er lett tilgjengelig. Så ha gjerne en mening om saken.Nå har vel Dr. Robert Malone uendelig mye mer peiling på dette enn Neil Young og enhver som skriker om no-platforming og sensur burde bestemt avvises, overbevisende argumenter og fakta får de fleste på rett kjøl, fanatikere får man ikke gjort noe med, men jeg velger da alltid ett samfunn med variert grad av falske nyheter fremfor et meningsdiktatur.
Nei, kjør på med voksenopplæring, virker som du har lyst. Eller i det minste kom med linker til der det han sier er motbevist.Om du ikke har lest deg opp på saken så skal ikke jeg begynne med voksenopplæring her. Hans påstander er helt vanvittige uten noe som helst vitenskapelig backing. Det står svært mye om dette på nettet.
Det er så klart skadelig at Spotify gir ham et talerør til å påvirke folk som fra før tror på eventyr og historier om det ene og det andre.
Jeg gidder ikke å sende lenker på at jorden er rund, eller at verden ikke styres av firfisler heller. Så nei, jeg har ikke lyst. Men, det er synd at også folk i Norge blir ført bak lyset av vrøvl.Nei, kjør på med voksenopplæring, virker som du har lyst. Eller i det minste kom med linker til der det han sier er motbevist.
Så det er bare din påstand da.Jeg gidder ikke å sende lenker på at jorden er rund, eller at verden ikke styres av firfisler heller. Så nei, jeg har ikke lyst. Men, det er synd at også folk i Norge blir ført bak lyset av vrøvl.