Åh, han er bare en canadisk visersanger som har utgitt kun noen titalls album de siste 50 årene. Han har visstnok snust litt på rock og country også. Ikke så veldig betydningsfull.Hvem er Neil Young og hvorfor er han så bitter?
Spotify ønsker de som genererer mest inntekter på sin plattform.Nei. Men da må Spotify selv mene noe om hva de ønsker å ha på plattformen sin. De kan ikke bli tatt som gissel av artister og andre som mener noe som hva andre skal kunne si. Spesielt ikke noen som bruker utpressing som virkemiddel.
helt korrekt han er ikke betydnings full for de yngre. de fleste yngre i dag aner ikke hvem den musikern er en gang. kanskje streamings tjeneste burde vært lagt opp etter alders grupper. hadde gjort ting litt enklere for noen muligens.Åh, han er bare en canadisk visersanger som har utgitt kun noen titalls album de siste 50 årene. Han har visstnok snust litt på rock og country også. Ikke så veldig betydningsfull.
Å mene at en artist ikke er betydningsfull lenger fordi den yngre garde ikke lytter på dem på en strømmetjeneste er i beste fall historieløst.de er ikke like betydnigsfulle lengre når de ikke klarer og fange det yngre publikum. men det er min mening .
hvilket prinsipp er det du tenker på?Saken for Spotify sin del er jo det prinsipielle:
Skal en artist kunne bruke rettighetene til musikken sin som en brekkstang til å sensurere innhold han/hun ikke er enig i på plattformen?
Dersom Spotify går med på å la artist X gjøre det en eneste gang så er veien åpen for at flere kan gjøre det og hva skal da være kriteriene som sier hvem som skal og ikke skal kunne sensurere.
Å tenke prinsipielt er egentlig mangelvare i dagens samfunn.
Akkurat her prinsippet om at en deltaker skal kunne sensurere andre ved å nekte tilgang til sitt materiale.hvilket prinsipp er det du tenker på?
enhver må da selv kunne bestemme hvem de vil selge musikken sin til. hva har det med sensur å gjøre å bestemme seg for at en ikke vil selge musikken sin til folk/institusjoner en mener er drittsekker (spotify)?
Ser ikke noen offerprobematikk her. Så jeg ser ikke hvem du sikter til.nå må du ikke dydsposere deg så voldsomt.
men verre er det at folk som deg nå får det hele til å se ut som om ny er offer. hvem har gjort ham til offer, deph?
Du sitter jo midt i smørøyet. Hva vil du gjøre hva en "student" blir krenket eller noen henger seg opp i hva du sa for et år siden.feillesning fra min side!, sorry.
Er det kanselering av Tesla som er det neste woke greiene nå? Fy faen....jeg lurer på hvor mange her inne som angrer på at de kjører tesla nå???
jeg bare ser for meg at det er en del her inne som river seg i håret nå.Er det kanselering av Tesla som er det neste woke greiene nå? Fy faen....
Vis vedlegget 786193
Kanskje det ikke er vaksinen som er problemet, men undertrykkingen og tvangen ... denne lydighetsøvelsen som de røde utøver.
Musk er vaksinert, jeg er vaksinert, men går det an å være det uten å synes at du skal puttes i fengsel for å tvile?
Så for all del gå og kjør din Opel Kadett...
Det er ikke Kanye West. Han er stor i enkelte publikumgrupper og vil være glemt lenge før Neil Young og Paul McCartney.
Okei, trodde han kanskje var biotekniker eller noe siden han tydeligvis vet hva som er sannheten vedr corona og mrna vaksiner.Åh, han er bare en canadisk visersanger som har utgitt kun noen titalls album de siste 50 årene. Han har visstnok snust litt på rock og country også. Ikke så veldig betydningsfull.
Sannheten ligger nok et sted mellom de som lovpriser vaksinen og de som hater den.
Den fungerer ikke mot smitte og reduserer behovet for sykehusinnleggelse men er i utgangspunktet ikke nødvendig med mindre du er skrøpelig og gammel.
Forøvrig bidrar den til å forlenge pandemien, skaper grobunn for mutasjoner og generelt reduserer immunforsvaret til de som tar den.
Nå er det vel sikker ganske mange lastebilsjøfer som både er godt vokse samt at de lever ett hardt liv så at de tar vaksine er vel ikke så dumt. At Canada prøver å holde smitten så lav som mulig er vel heller ikke noe unaturlig uten en flom av smitte ifra USA. Men det kommer nok lettelser nå selv i Canada med Omikrom.jeg lurer på hvor mange her inne som angrer på at de kjører tesla nå???
det beste imun forsvar man kan få, får man ved mosjon, kost og ha en hund. . kanskje ikke bøtte en del alkohol som en del nordemnn er glad i, helper på det og. tror det har mer effekt enn en vaksine noensinne vil på et imunforsvar. de eneste jeg kjenner i dag som har\er innlagte er vaksinerte helsepersonell. så jeg tror forsatt ikke på denne vaksinen. som sagt mitt valg og tro på hva jeg vil. . polio og andre utprøvde vaksiner er noe annet. det er min menig enten du liker det eller ikke. jeg kjenner til folk som har vært vaksinerte på min alder som også er døde.Nei, nei, nei - det er jo dette som er helt feil… du kjøper jo vrølvet..
Vaksinen styrker immunforsvaret.
Folk dør i alle aldersgrupper av de uvaksinerte, selv om eldre er mer utsatt. (selv om Omikron er svakere for de vaksinerte.)
Vaksinen skaper ikke grobunn for mutasjoner - tvert imot.
Det som forlenger pandemien er tiltak som hindrer smitte, slik at helsesektoren klarer å ta unna alle pasienter.
Elsker ekspert uttalelser basert på "jeg kjenner" da er jo saken grei dadet beste imun forsvar man kan få, får man ved mosjon, kost og ha en hund. . kanskje ikke bøtte en del alkohol som en del nordemnn er glad i, helper på det og. tror det har mer effekt enn en vaksine noensinne vil på et imunforsvar. de eneste jeg kjenner i dag som har\er innlagte er vaksinerte helsepersonell. så jeg tror forsatt ikke på denne vaksinen. som sagt mitt valg og tro på hva jeg vil. . polio og andre utprøvde vaksiner er noe annet. det er min menig enten du liker det eller ikke. jeg kjenner til folk som har vært vaksinerte på min alder som også er døde.