Jeg burde vel henge meg på denne, vi bor jo ikke lenger enn et par palestinerkast unna hverandre.Hvis du kjører via Sandvika så sier jeg ja takk. Hvis det ikke passer så går det bestandig en buss.
Arve
Skremmende nyheter fra deg idag BB. Her fikk jeg følelsen av at forfallet sakte sniker seg inn på audioforeningens innerste sirkler...En person fant nylig ut at han skulle gå NM på ski på fredag og dermed har vi faktisk en ledig plass. Er det noen vi har glemt?
-BB-
Æ flire HØGTSkremmende nyheter fra deg idag BB. Her fikk jeg følelsen av at forfallet sakte sniker seg inn på audioforeningens innerste sirkler...En person fant nylig ut at han skulle gå NM på ski på fredag og dermed har vi faktisk en ledig plass. Er det noen vi har glemt?
-BB-
Langrenn får forkjørsrett foran Julebordet med stor J ????
Sjokkerende
Her blir vi nødt til å bevilge oss en ekstra 'lille en' for å forebygge at ikke slike tilbøyeligheter smitter
Da blir det det eksklusive og eksotiske transportvalget. Buss 210 fra plattform fire klokken 18.14. Vi sees,Jeg burde vel henge meg på denne, vi bor jo ikke lenger enn et par palestinerkast unna hverandre.Hvis du kjører via Sandvika så sier jeg ja takk. Hvis det ikke passer så går det bestandig en buss.
Arve
Alternativt er det en "fryd" å ta det litt eksklusive og ukjente kalt buss fra Sandvika til Bærumsverk
Stein Ove
Ok, da må fru Ovitzi steppe inn og kjøre. Vi ses.Da er bussen full, det var dessverre større pågang enn plasser, så jeg kommer ikke om Sandvika. Vi plukker opp noen på veien, og beregnet avreise fra presidentpalasset ca 18.10-18.15
Jeg er med på julebord også neste år. Som det sies her så må vi reagere snart hvis vi skal ha samme sted i år. Hva sier dere andre om dette? Kom med reaksjoner og kom med dem snart så kan nok hifipuristen greie å ordne bestilling. Men det forutsetter at et visst antall melder seg på.Dere må ha gjort en god figur på Værtshuset.??????
Kom idag hjem fra utlandet,og tok en tur ned til Værtshuset.
Der traff jeg Ulla,som spurte om dere var fornøyd?
Etter å ha lest tråden,virket det på meg som om dere var det?
Ulla sa da til meg at hvis dere ønsker Julebord på Værtshuset
neste år.
Må vi bestille bord nå.??????
Hva sier dere?
Ja, det virket på meg som det var mange som gjerne ville ha Julebord på Værtshuset også neste år?Jeg er med på julebord også neste år. Som det sies her så må vi reagere snart hvis vi skal ha samme sted i år. Hva sier dere andre om dette? Kom med reaksjoner og kom med dem snart så kan nok hifipuristen greie å ordne bestilling. Men det forutsetter at et visst antall melder seg på.Dere må ha gjort en god figur på Værtshuset.
Kom idag hjem fra utlandet,og tok en tur ned til Værtshuset.
Der traff jeg Ulla,som spurte om dere var fornøyd?
Etter å ha lest tråden,virket det på meg som om dere var det?
Ulla sa da til meg at hvis dere ønsker Julebord på Værtshuset
neste år.
Må vi bestille bord nå.
Hva sier dere?
Arve
Jeg er også med, men foreslår at vi flytter det til 11.12.2020, da det er litt mer som skjer på jobb fronten i slutten av November enn hva som skjer i Desember.Når interessen er så stor allerede i januar så er vel saken klar. Jeg foreslår fredag 20.11.2020 som et passende alternativ og ber hifipuristen om å bestille bord til 12, samme rom som sist.
Arve