Dazed
Æresmedlem
Link i det aller første innlegget i tråden.Takker så meget Dazed.
Har du ordnet med spillelister enda?
Link i det aller første innlegget i tråden.Takker så meget Dazed.
Har du ordnet med spillelister enda?
Det ordner seg.God morgen !
Jeg har (som vanlig) fått problemer.Fikk fisket opp igjen strømadapteren til den trådløse Nad-dac'en.Koblet den til anlegget,men fra usb ut i fra pc'en er det helt dødt.Eneste muligheten jeg da har igjen er å bære laptopen inn i stua og koble til anlegget via hodetelefonutgangen når jeg skal lytte til stafettplater.Håper dere kan bidra med å sende meg cd-kopi'er av de platene jeg eventuelt får tildelt.Skulle selvfølgelig ha sjekket ut dette med pc'en før jeg meldte meg på her.
mvh. s,
Det er ikke noe i veien med strømforsyningen,men jeg tror det er trøbbel med lydkortet i pc'en.Takk for hjelpen så langt !Det ordner seg.God morgen !
Jeg har (som vanlig) fått problemer.Fikk fisket opp igjen strømadapteren til den trådløse Nad-dac'en.Koblet den til anlegget,men fra usb ut i fra pc'en er det helt dødt.Eneste muligheten jeg da har igjen er å bære laptopen inn i stua og koble til anlegget via hodetelefonutgangen når jeg skal lytte til stafettplater.Håper dere kan bidra med å sende meg cd-kopi'er av de platene jeg eventuelt får tildelt.Skulle selvfølgelig ha sjekket ut dette med pc'en før jeg meldte meg på her.
mvh. s,
Det lar seg sikkert gjøre å koble opp laptop-en slik du beskriver, eller få i gang DAC-en igjen. Er det strømforsyningen som ikke virker? I så fall kan du jo bare kikke på den til du finner ut spenningen, om den er like- eller velselstrøm og polariteten på pluggen, og kjøpe en ny (universal) som passer på Claser'n.
Hvis ikke, og folk eier de platene de har nominert, eller noen andre her gjør det, er det helt lovlig å sende deg en kopi.
Var gjennom biblioteket i går med nedslående resultat; for kjedelig, for langt ute eller ikke tilgjengelig på Spotify.13 av 15 påmeldte plater (en påmeldt har ikke valgt plate enda, så det er 16 påmeldte deltakere til nå.) ligger forøvrig på Wimp også.
Den der blir nok slakta av de fleste.....Det blir noe helt annet:
Dette albumet lurer jeg på, og det hadde vært fint med velbegrunnede omtaler fra oppegående musikkfeinschmeckere; aka 'Albumstafetten'
Vis vedlegget 185510
Dan Stuart: The Deliverance of Marlowe Billings
herved nominert.
Vetkje om det "gjør noe", men den der har vel vært nominert tidligere? Hadde ikkje fozzyfar den i en runde? Begynner jo å bli vanskelig å holde oversikten, er noen hundre skiver til nå i stafetten, men mener bestemt at denne har vært med før.Small Faces - "Small Faces" (1966)
Vis vedlegget 186354
De 12 - tolv første låtene.
Small Faces – Small Faces
Jepp. Dylan.Har jeg meldt meg på Dazed?
bytter ut etter et møte jeg sitter i nåVetkje om det "gjør noe", men den der har vel vært nominert tidligere? Hadde ikkje fozzyfar den i en runde? Begynner jo å bli vanskelig å holde oversikten, er noen hundre skiver til nå i stafetten, men mener bestemt at denne har vært med før.Small Faces - "Small Faces" (1966)
Vis vedlegget 186354
Jeg husker den ikke, men har ikke vært med siden starten. Den er med "for now". Hvis det blir protester, får heller ELK få bytte plate.Vetkje om det "gjør noe", men den der har vel vært nominert tidligere? Hadde ikkje fozzyfar den i en runde? Begynner jo å bli vanskelig å holde oversikten, er noen hundre skiver til nå i stafetten, men mener bestemt at denne har vært med før.Small Faces - "Small Faces" (1966)
Vis vedlegget 186354
OK. Da er det sluttstrek bortsett fra dette. Send meg plata i PM!bytter ut etter et møte jeg sitter i nåVetkje om det "gjør noe", men den der har vel vært nominert tidligere? Hadde ikkje fozzyfar den i en runde? Begynner jo å bli vanskelig å holde oversikten, er noen hundre skiver til nå i stafetten, men mener bestemt at denne har vært med før.Small Faces - "Small Faces" (1966)
Vis vedlegget 186354