Påmelding til Albumstafetten 28

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Eviledorf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    1.055
    Sted
    Bergen
    Men hvorfor er den låten lagt inn som første spor på den platen? Merkelig. Er ikke slik på min plate

stingrayV

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.02.2011
    Antall liker
    245
    Sted
    Skodje
    Torget vurderinger
    4
    Utdrag fra wiki:
    Vocalist Chino Moreno: "This album right here [the White Pony re-release] is not the album that we turned into the label. As far as we're concerned, the first edition was the record. Done. Then they talked us into re-releasing it with another song on it, and it's not like I'm against the song or whatever, but I liked the sequence we had when we first turned it in. When this version came out, a little part inside all of us felt like: 'Fuck! We just totally compromised.' And I know that a lot of our fans felt bad about it too."

stingrayV

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.02.2011
    Antall liker
    245
    Sted
    Skodje
    Torget vurderinger
    4
    Bedre våre det, om du danelectro, slengde dej me. Du hekje nåk'å være skjemde ta. Du hekje nåk'å være skjemde ta. ;)

danelectro

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.08.2010
    Antall liker
    1.302
    Bedre våre det, om du danelectro, slengde dej me. Du hekje nåk'å være skjemde ta. Du hekje nåk'å være skjemde ta. ;)
    Jeg ser jo den, men ettersom jeg knappest er skrivefør og stort sett ikke mener annet om plater enn at de gode eller dårlige er jeg redd jeg har fint lite å bidra med. Jeg synes du skulle knalle til med Side Brok i og med at du allrede er påmeldt, og ikke minst ettersom de er dine sambygdinger. Men blir det da Høge Brelle eller den (relativt) nye?

stingrayV

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.02.2011
    Antall liker
    245
    Sted
    Skodje
    Torget vurderinger
    4
    Jeg holder meg til den opprinnelige planen denne runda, så spørs det ikke om en får ta ei side brok plate etter ferien. :)

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det meldes fra sikre kilder at fyren som holder i lista kommer til å være opptatt store deler dagen i morgen, og at det kan bli litt slaraffenhet rundt deadline-en. Det er dermed lov å melde på helt til jeg sier stopp. ;) På dagen i morgen en gang, og garantert senere enn 12:00.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Da er det stopp. Setter i gang med trekningen.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn