Vi,begge,hadde det faktisk ikke så værst 8)Lille_Adam skrev:Håper dere koser dere folkens.
/jan
Vi,begge,hadde det faktisk ikke så værst 8)Lille_Adam skrev:Håper dere koser dere folkens.
Må være noe med huset her tror jeg.Lille_Adam skrev:Høh? To kæll?
holger1 svikter aldri : ;DLille_Adam skrev:Ja de slappe greiene dine vil vi ikke se mere av. ;D Hvem var det soom troppa opp?
Vi tar ett møte på det til ukaLille_Adam skrev:Jaja, that's life. Skulle gjerne hørt stashet ditt jeg da og får det vel til innen rimelig tid.
Jeg beklager veldig at jeg ikke kunne. Det er en forklaring til det. Men jeg syns alltid det er givende og være på besøk hos deg, så det er garantert at jeg vil dukke opp senere. Og jeg har forståelse for din frustrasjon over at ikke fler dukka opp.JanR skrev:Må være noe med huset her tror jeg.Lille_Adam skrev:Høh? To kæll?
Koselig var det lell.Mye musikk,kaffe,røyk og tror jaggu vi fikk løst ett par verdensproblemer også ;D
Ble jaggu sittende her til langt over 12.
edit: gadd ikke styre med kamera/bilder,blir for dumt siden vi ikke var flere og dere har vel sett dere lei på hardwaren her.
/jan
Du kunne jo ringtHoJ skrev:Slik går det, var i Østfold jeg, men så klart har ikke mine foreldre internett, så jeg fikk ikke sjekke hva som skjedde. Dro tilbake i går (søndag) så da hadde jeg vell ikke fått med meg så mye likevel...
Trist at ikke flere kunne møte opp Jan!
Continuo skrev:Påskeaften passer for meg, verre med søndagen, da er det påskemiddag med svigers.JanR skrev:Påskeaften,erre så nøye a 8)
Nuvel,søndag it is.Hvis ikke 1 dagen er "hellig" også ?
/jan
Ser ut som du må ta begge dagene. :
Beklager at jeg ikke kunne komme, men mener bestemt at jeg skrev det litt tidligere i tråden.JanR skrev:holger1 svikter aldri : ;DLille_Adam skrev:Ja de slappe greiene dine vil vi ikke se mere av. ;D Hvem var det soom troppa opp?
De andre herrene tror jeg sliter med dårlig rygg eller no.
laban kan ikke klokka.De på "kanskje" hadde helt sikkert noe mere fornuftig å gjøre
/jan
Du lå på kanskje listaContinuo skrev:Beklager at jeg ikke kunne komme, men mener bestemt at jeg skrev det litt tidligere i tråden.
Kun få utvalgte RoDa ;D ;DRoDa skrev:Har vært hos JanR jeg, men fikk ikke høre på anlegget..... : ;D ;D ;D
Neste møte hos holger1, du organiserer JanR?
R
Vi tar den igjen Lasselassemann skrev:Hei!
Så synd at ikke flere kunne komme :'( Jeg for min del kunne ikke grunnet familieting i påsken. Har imidlertid vært å tjuvtittet litt hos JanR tidligere i uken og det er et spennede anlegg du har.
Forøvrig må jeg takke for supre driverrør som virkelig har løftet lyden i stua her hos meg!
Tirsdag, torsdag, lørdag og søndag er best her.JanR skrev:Kun få utvalgte RoDa ;D ;DRoDa skrev:Har vært hos JanR jeg, men fikk ikke høre på anlegget..... : ;D ;D ;D
Neste møte hos holger1, du organiserer JanR?
R
Ja,snakket litt om det i går.Se om vi ikke kan få til noe snart.Det passer best i helgene for deg ?
ps:solgt Sony'n ennå ? Kunne vært morro å prøvd den hos holger1.
/jan
Uten å ha sett din kommentar "Fallen", så satt jeg og lot meg overvelde av de imponerende bildene fra dette treffet.FallenA skrev:Det ser jammen ut som dere hadde en hyggelig kveld!
Flotte bilder! ;D
Nå var det vel strengt tatt ikke så mye å se siden vi bare var 2 kæll herErland skrev:Bra jobba gutter ;D
Hehe, nå Østfold Hifi på webcam 8) ;DJanR skrev:Neste gang slenger jeg opp lappen så kan dere se live