For å si det slik, musikken på både P3, P13 og P1 (og for den saks skyld P4 og Radio Norge) har jeg gitt opp for lengst. Jeg har i tidligere tider syntes at aldersdifferansen/målgruppene var noenlunde riktig fordelt, moden pop/rock/vise og noe jazz på P1, klassisk og seriøst på P2, og listepop på P3. I dag fortoner det seg for meg som ei salig blanding, enten man velger P1, P3 eller P13. eller for å si det som jeg pleier når jeg sitter alene i bilen; - forb..... søppelmusikk!! For det er omtrent ikke mulig å unngå å bli servert elektronisk omz omz omz, selv om man bare holder til på en av de kanalene i ti minutter.
Og når de for èn gangs skyld spiller noe kvalitetsmessig bra, så er det kun DEN ENE LÅTA som spilles, hver gang den aktuelle artisten er på eteren. Aldri går det an å variere litt blant hundrevis av knall-låter den artisten/bandet har gitt ut. Eks: TOTO - Rosanna, som vi virkelig kan snakke om å være ihjælspilt... Nei, så gale synes jeg det har blitt, at jeg hører faktisk heller på P1+
Og som TS skriver, det er ikke pga at jeg er for gammel, for jeg hører på mye nytt og fresht ellers, men forventer kvalitet og variasjon på en kanal som P1.
Og vedr. P3, når det er Håkon Moslett som romler med spakene der kan man vel neppe forvente annet enn crap. Halvgamle fjotten der tror jo at han stoppa å eldes når han fylte 17