A
aair
Gjest
Forrige dagen kom det inn en platespiller i heimen, men hva kan dette være?
Vedlegg
-
44.5 KB Visninger: 278
Riaa bør vel ligge under Vinyl-avdelingen i så fallmotoren skrev:litt store esker til å være ny riaa/psu
mvh
Du misforstår littTOBRA skrev:Gratulerer med ny super-riaaHar aldri hatt gleden av å høre denne,men har selv ASR mini basis,og i kombinasjon med Rega P-25 og Ortofon MC-20 supreme spiller det bare himmelsk. Har hatt flere riaa'er i prisklassen opp til 10000 kr,men når det gjelder ASR mini basis,så er den en klasse bedre enn de andre jeg har prøvd!
Jeg er helt sikker på at du kommer til å få mange utrolig flotte lytteopplevelser fremover,og gleder meg til lese din beskrivelse av ett av de antagligvis beste riaa trinn som er å få kjøpt for penger![]()
Uff, daC._Alshus skrev:OT: Nei. Bruker livet på å jobbe.![]()
Tja, si det? Var innom en hifisjappe i Oslo i dag og ble fortalt at en kunde hadde sammenlignet ASR Basis Excl. riaa'en mot Ayres riaa. Det var visst utklassing i favør av Ayre...TOBRA skrev:Så jo at det var forsterker du hadde plassert i racket ditt,men ble litt for opphengt i at du skrev at riaa'en også kommer i 2 bokser- Men dette blir jo bare bedre og bedre![]()