SveinR
Medlem
- Ble medlem
- 22.03.2002
- Antall liker
- 21
Eg har ein Parasound P5 forforsterker i dag. Er det noen som kan si om det er ein god oppgradering å kjøpe den nye P6? Bruker Doxa 61 effekt med fantastisk resultat.
Hei Svein.Eg har ein Parasound P5 forforsterker i dag. Er det noen som kan si om det er ein god oppgradering å kjøpe den nye P6? Bruker Doxa 61 effekt med fantastisk resultat.
Hei Svein.Hei Morten!
Støtter dac'en Masterkvaliteten på Tidal?
Eg registrerar at OHFC har satt ned prisen til 11990 kr. med gratis frakt.
Har en del erfaring fra div oppgraderinger, ja, så det er riktig det du tipper. Det som har slått meg mange ganger, og som er lett å glemme, er at dersom en har god/kostbar elektronikk fra før så medfører ny kostbar elektronikk en veldig dyr, mikroskopisk endring av lyden, og at det økonomiske utlegget forsvares sjelden ved å bytte til en nyere modell. Det som var skikkelig bra saker i går blir faktisk ikke subjektivt dårlig så fort det kommer en ny modell, men eiergleden over noe nytt kan jo være stor. Min erfaring er at det er langt mer å hente ved å bytte høyttalere, plassere disse riktig samt å jobbe litt med akustikken i rommet.AOC. Du skriver som en erfaren bruker og har vel lengre fartstid her enn fra april 019?
Ser du har Bluesound som kilde. Bruker du den i linjetinn eller bruker du P6 sin dac?Tilslutter fuldt ut Morten fra NAT kommentarer her.
P6 er en svær bra forforsterker til prisen, som i kombination m foreksempel JC5 effekt forsterkeren er helt støjfri og volumkontrollen er et av højde punkterne, med den positive egenskaber at lyden ikke endre sig i klang i takt m setting.
Vis vedlegget 547938
Så svaret på spørsmålet dit FRA EN SOM VED HVA HAN SNAKKER OM, er at P6 er en betydelig opgradering av P5 på visse svært vigtige punkter.
Vis vedlegget 547939
Mvh.
Som ren streamer, til Dac,en i P6.Ser du har Bluesound som kilde. Bruker du den i linjetinn eller bruker du P6 sin dac?Tilslutter fuldt ut Morten fra NAT kommentarer her.
P6 er en svær bra forforsterker til prisen, som i kombination m foreksempel JC5 effekt forsterkeren er helt støjfri og volumkontrollen er et av højde punkterne, med den positive egenskaber at lyden ikke endre sig i klang i takt m setting.
Vis vedlegget 547938
Så svaret på spørsmålet dit FRA EN SOM VED HVA HAN SNAKKER OM, er at P6 er en betydelig opgradering av P5 på visse svært vigtige punkter.
Vis vedlegget 547939
Mvh.