På tur og reise Paris

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Frøkna fyller 30, og i den anledning ønsker jeg og gi henne en reise.
Har egentlig tenkt mest på Paris da jeg ikke har vært der selv siden jeg var litten guttepjokk og kun tenkte Disneyland.
Dessuten var vi i Nice, Cannes og Monaco i fjor høst og vi elsker begge den franske kulturen og maten.

Hvor burde man bo i Paris for en langhelg?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.609
Torget vurderinger
23
Hotel Lotti.

kai.b

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Antall liker
871
Sted
Arendal
Anbefaler å bo i latinerkvatalet. Jeg og fruen var der i mai, og skal vi tilbake så vill vi bo der igjen.
Vi bodde på hotell Cluny Square.
[h=1][/h]

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.509
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
;);)

Sluket fornekter seg ikke. Jeg liker latinerkvarteret godt. Og gode sko. Paris oppleves til fots, evt. i taxi småbrisen etter en fabelaktig middag, mens man lar seg zappe av byplanen. Kvadraturfri sone, Paris.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.609
Torget vurderinger
23
;);)

Sluket fornekter seg ikke. Jeg liker latinerkvarteret godt. Og gode sko. Paris oppleves til fots, evt. i taxi småbrisen etter en fabelaktig middag, mens man lar seg zappe av byplanen. Kvadraturfri sone, Paris.
Har alltid bodd på Lotti - de har noen ørnereder med skråtak, øverste etasje - de rommene er så Paris som det kan få blitt. Utmerket service og fin beliggenhet for en kulturell maursluker som meg..

Ole_Martin

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
896
Frøkna fyller 30, og i den anledning ønsker jeg og gi henne en reise.
Har egentlig tenkt mest på Paris da jeg ikke har vært der selv siden jeg var litten guttepjokk og kun tenkte Disneyland.
Dessuten var vi i Nice, Cannes og Monaco i fjor høst og vi elsker begge den franske kulturen og maten.

Hvor burde man bo i Paris for en langhelg?
Tok selv med frøkna i 30 årsgave. Paris er bra; rent og pent. Dyr og god mat, men ikke eksepsjonell. Veldig hyggelig atmosfære,- det beste er å nyte lunsj og ettermiddagspils på et kafehjørne.

Hotell er ikke viktig; er ikke der allikevel. Dropp hotellfrokost og spis ute (bedre og billigere). Vi bodde i Saint Germain/Sorbonne ved Notre Dame. Veldig sentralt. Mellom Sorbonne og Eiffeltårnet ligger det et kult område Invalides med entusiastbutiker og kafeer. Band som spiller i gata. Også veldig enkelt med tog fra CDG til Sorbonne. Husk gode sko.

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Ta deg en tur innom på kaffebesøk så skal du får både hotel og spiseri anbefalinger, var der for en ukes tid siden :cool: Vi bodde sentralt, sjarmerende og rimelig! Såpass sjarmerende at vi har bestemt oss for å ta turen til samme hotel igjen:)

Topp Bunn