Heihei!
Famler blindt rundt i hifi-jungelen, og tror nå jeg har funnet en aktuell høytaler-produsent for meg; Patos. Har enda ikke fått hørt noen av modellene, men etter diverse reviews og anbefalinger tror jeg dette er produsenten for meg. Min onkel skryter også uhemmet av produsenten (dog selv om han ikke har de selv..)
Ihvertfall, har sett meg ut Lyric 402 som et mulig kjøp. Ser for meg at settet vil bli brukt ~70% til musikk, og ~30% til film. Av musikk går det mest i drum and bass (electronica) og rock/metall. Rommet det vil bli brukt i er en kjellerstue på ~17m2.
I første omgang vil høytalerne bli brukt sammen med en sliten NAD-forsterker. På lang sikt skal jeg få meg en god stereo-forsterker til å drive Patos-ene med. Har sett litt på Electrocompaniet ECI 3/5 (brukt), Primare eller Arcam. Kan noen komme med noen tanker rundt dette?
Setter veldig pris på svar. Mulig jeg burde opprettet en egen tråd for dette, men siden alt egentlig har med Patos å gjøre tror jeg muligens jeg vil få bedre respons her