pahf
Hi-Fi freak
Hahahahahahaha, der avslørte jeg min geografiske evner som desverre er lik 0!!
Kona mi ble ikke skuffet, men hun er jo godt vant ;DBlir som homsen som dro til London og ble skuffet da han innså at Big Ben var en klokke....
Det har du helt rett i, nå er de ganske kraftig vinklet og dratt så mye som mulig ift kabel lengden utpå gulvet og det utløste en eksplosjon i detaljer og holografi. Den lille skevheten i vokalen som er minimal, det er kun jeg som klarer og høre den utav de 7-8 oppegeånde par med ører som har vært innom og hørt oppsettet.Leikis. skrev:Flott tråd dette, har hørt lite stativ høyttalere. Det lille jeg har hørt har imponert, så dine er vel ikke noe unntak
Tipper du har mere å hente på plassering, dra de lengre frem kanskje.
Min erfaring med vinkling er at de må litt mere innover en at bare stemmen er støpt i mitten. Da kommer gjerne spes slagverk og detaljer mere frem også.
Men du kommer ikke i mål før du får eget rom ;D
Steike ta, lyd e arti ja
Hehehe, nå ble jeg usikker om du mener det eller om det er ironi, okke som så skal jeg for all del skrive, i en ellers kjedelig by, med en ellers kjedelig jobb er det som regel fotoapperatet og musikken som inspirere utallige krumspring av ulik art.65finger skrev:veldig bra tråd!! skriv mye please!
pahf skrev:Leikis. skrev:Flott tråd dette, har hørt lite stativ høyttalere. Det lille jeg har hørt har imponert, så dine er vel ikke noe unntak
Min erfaring med vinkling er at de må litt mere innover en at bare stemmen er støpt i mitten. Da kommer gjerne spes slagverk og detaljer mere frem også.
Steike ta, lyd e arti ja
"Når jeg hører et godt anlegg med mye detaljer får jeg ikke slappet av for jeg blir hele tiden sittende og lete etter ting jeg ikke har hørt før. I ditt anlegg er jeg så nysjerrig og letende at jeg er faen steike meg mer sliten av å høre musikk enn av å sykle birken"
Hehe, ja jeg tror han mente det på den mest positive måten han kunne, rett før han bunna glasset med fatøl og 2dråper gin og kom med kommentaren "Er for jævlig at jeg må ty til SkullCandy makkverk for å kunne slappe av når jeg hører musikk"Leikis. skrev:pahf skrev:Leikis. skrev:Flott tråd dette, har hørt lite stativ høyttalere. Det lille jeg har hørt har imponert, så dine er vel ikke noe unntak
Steike ta, lyd e arti ja
"Når jeg hører et godt anlegg med mye detaljer får jeg ikke slappet av for jeg blir hele tiden sittende og lete etter ting jeg ikke har hørt før. I ditt anlegg er jeg så nysjerrig og letende at jeg er faen steike meg mer sliten av å høre musikk enn av å sykle birken"
Det kan vi vel ta som et kvalitets tegn ;D
Ærlig ment uten noen form for ironipahf skrev:Hehehe, nå ble jeg usikker om du mener det eller om det er ironi, okke som så skal jeg for all del skrive, i en ellers kjedelig by, med en ellers kjedelig jobb er det som regel fotoapperatet og musikken som inspirere utallige krumspring av ulik art.65finger skrev:veldig bra tråd!! skriv mye please!
Det finnes jo Shure øreplugger vettu ;Dpahf skrev:For å gratulere meg selv med bestått eksamen og nye studiepoeng i Samhandling, tverrfaglig samarbeid og brukermedvirkning slo jeg til på et par AKG K309 øreplugger, men hvilke kjemper er disse laget for egentlig? De voldtok jo ørene mine når jeg skulle ha de i.
Lyden er forsåvidt kurrant nok, men det er jo en ren kamp å få de i ørene, når en først har fått disse beistene i så kan du være helt sikker på at du ikke får de ut igjen uten kamp. Tenkte jeg skulle forære samboern et par også, men da ser jeg for meg at det blir ris isteden for ros!
Og disse skal være lettpasselig, de må isåfall være for folk med overvettes enorme ører! Voldekt sier jeg, Voldtekt...
Det var akkurat hva hovedformann i Trang hjelm kompaniet trengte i dag At jeg aldri lærer.......65finger skrev:Ikke noe å lure på alle tre albumene
http://open.spotify.com/album/53vwgnvwErRTGKnEsenE9o
Bruker Max. fungerer bra. http://sbooth.org/Max/pahf skrev:Hele figuren vokser på meg, fant en live session på radio med han, ler meg skakk over alle de idiotiske spørsmålene og de latterlige svarene.
Dagens store oppgave er og convertere alt av flac til aac, men er usikker på hvilket program jeg skal bruke så vi får se