HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Rega er fint...Og ser bra ut...Og er lagd for å funke... Selv vurderer jeg Thorens, men litt oppjazzet utgave...Vi får se...
Å brygge sitt eget øl er ingen dum ide Her får dere mye glede fremover.. Men tre karer på denne blir kanskje i minste laget? Er jo ikke helt billig heller. Men godt øl lager den okke som..Ett lite kime av en ide kan fort bli realitet Forrige helg satt vi tre kompiser og diskuterte litt rundt hva den ene kompisen skulle bruke all den plassen på småbruket til.
I mitt hode ville en Speidel Braumeister være det optimale å bruke noe av tomplassen til, og slik blir det
Så nå er en slik en straks i bestilling, skal bli spennende å prøve om vi får noe godt øl når utstyret er i orden om ikke annet
Vis vedlegget 190371
Hehe, ikke sant? Har humret godt over navnet flere ganger selv!Uansett resultat så er jo bare navnet Speidel Braumaster en vinner i seg selv
Den kan nok bli litt liten, i første omgang tenker vi å se om dette er noe vi trives med, og få brygget endel øl til den ene av oss sitt bryllup. Finner vi ut at dette er noe som virkelig slår an vil jeg tro denne er lett omsettelig igjen for så å kjøpe 50l versjonenÅ brygge sitt eget øl er ingen dum ide Her får dere mye glede fremover.. Men tre karer på denne blir kanskje i minste laget? Er jo ikke helt billig heller. Men godt øl lager den okke som..Ett lite kime av en ide kan fort bli realitet Forrige helg satt vi tre kompiser og diskuterte litt rundt hva den ene kompisen skulle bruke all den plassen på småbruket til.
I mitt hode ville en Speidel Braumeister være det optimale å bruke noe av tomplassen til, og slik blir det
Så nå er en slik en straks i bestilling, skal bli spennende å prøve om vi får noe godt øl når utstyret er i orden om ikke annet
Vis vedlegget 190371
mvh
lassemann
Bare å gå for 50l versjonen med en gang. En fantastisk maskin som gjør jobben til en utrolig behagelig affære. Masse tid til å spille musikk kun avbrutt av noen få turer inn på kjøkkenet.Den kan nok bli litt liten, i første omgang tenker vi å se om dette er noe vi trives med, og få brygget endel øl til den ene av oss sitt bryllup. Finner vi ut at dette er noe som virkelig slår an vil jeg tro denne er lett omsettelig igjen for så å kjøpe 50l versjonenÅ brygge sitt eget øl er ingen dum ide Her får dere mye glede fremover.. Men tre karer på denne blir kanskje i minste laget? Er jo ikke helt billig heller. Men godt øl lager den okke som..Ett lite kime av en ide kan fort bli realitet Forrige helg satt vi tre kompiser og diskuterte litt rundt hva den ene kompisen skulle bruke all den plassen på småbruket til.
Vis vedlegget 190371
mvh
lassemann