Merkelig at du kom med det forslaget oct
Er ikke sikker på hvem som har den men hvorfor betale 3 ganger mer?Hei! Takk for ditt svar! Hvem selger Jasmine LP 2 i Norge / Hvem importerer den? Kan både Gain og Impedance innstilles ?
Med vennlig hilsen Sven Klefstad, Larvik
Duet Audio har disse i Norge tror jeg, det står ihvertfall på hjemmesiden dems her Duet-Audio - ForsideHei! Takk for ditt svar! Hvem selger Jasmine LP 2 i Norge / Hvem importerer den? Kan både Gain og Impedance innstilles ?
Med vennlig hilsen Sven Klefstad, Larvik
Noen god grunn til at du vil ha balanserte utganger?Hei! Takk for ditt svar. Har Chinook XLR utg. + Hva med Pris ?
Mvh Sven K., Larvik
Det vet jeg ikke. Tror den kun har RCA inn/ut. Ihvertfall har min Steelhead det. Pris var før tilbud sånn ca. 20 k. Men jeg kan nesten garantere deg en meget hørbar forbedring i lyden. Ta en kikk i Manley vennetråd & spør.Hei! Takk for ditt svar. Har Chinook XLR utg. + Hva med Pris ?
Mvh Sven K., Larvik
Hei.
Her er det vel på plass med en anbefaling av "the usual suspects";
enten ASR Mini Basis Mk.III (eller Mini Basis Exclusive Mk.III) til rett under (eller over) 10 k (balansert (XLR) ut),
eller Graham Slee Elevator/PSU-1 pluss Graham Slee Reflex M/PSU-1 til rundt 16 k. (kun RCA ut - ikke la det stoppe deg)
Det er ikke sikkert at det vil lønne seg å gå opp til 20 k, da disse gir utrolig mye for pengene. P.S. Du har melding.
mvh
Gunnar Brekke
Usedvanlig tyst i mitt anlegg, med den rørkombinasjonen jeg bruker. Besøkende skjønner ingenting, siden det tross alt er en del rør i signalbanene. Og lyden har jeg ikke tenkt å klage på.Ikke glem denne:
Vis vedlegget 252151
Beste RIAA jeg har hatt. Fleksibel og meget stille.
Rogue Audio Ares Phono Preamplifier | 10 Audio
Det kan jeg skrive under på! Den låter bedre enn prisen skulle tilsi, og enda mer!Ikke glem denne:
Vis vedlegget 252151
Beste RIAA jeg har hatt. Fleksibel og meget stille.
Rogue Audio Ares Phono Preamplifier | 10 Audio
11 år (2003) er ingen alder for en god RIAA. Det er ingeng grunn til å legge den til side fordi konstruksjonen er «litt gammel», det er flere gode konstruksjoner som er vesentlig eldre enn det....
Har lurt på Ayre - men deres konstruksjon er fra 2003 -- litt gammel ??
...
Dette her såg nydelig ut, og det til en fin pris også.
Ja det er en flott sak som jeg brukte med stort hell sammen med Denon 103rDette her såg nydelig ut, og det til en fin pris også.
Brukte lenge en Ortofon 540(mm) på Jasmine før jeg byttet til 103rHar du benyttet deg av MM-pickuper på din Jasmine ?
Ikke meningen å kapre tråden, men ble litt nysgjerring på disse trinnene her![]()
Jeg takker hjertelig for mange nyttige svar ! Men er det ingen som har erfaring med Riaa` en fra Ayre ??Brukte lenge en Ortofon 540(mm) på Jasmine før jeg byttet til 103rHar du benyttet deg av MM-pickuper på din Jasmine ?
Ikke meningen å kapre tråden, men ble litt nysgjerring på disse trinnene her![]()
En meget bra riaa I mine ører
mvh
Fornuftig påpekning.Jeg takker hjertelig for mange nyttige svar ! Men er det ingen som har erfaring med Riaa` en fra Ayre ??Brukte lenge en Ortofon 540(mm) på Jasmine før jeg byttet til 103rHar du benyttet deg av MM-pickuper på din Jasmine ?
En meget bra riaa I mine ører
mvh
Mvh O.P.K.