Pick up forhandlere i London?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
506
Hei

Jeg skal en tur til London og tenkte jeg ville stikke innom en hifi-forhandler eller to. Om jeg kommer over et godt tilbud på en bra MC er det mulig jeg handler. Noen som har tips til forhandlere? Jeg skal bo like ved Hyde Park. Fint hvis butikken har nettside så kan jeg sjekke litt på forhånd.

Ole V
 

mortesve

Medlem
Ble medlem
20.01.2009
Innlegg
7
Antall liker
0
Kan anbefale en tur til Tottenham Court Road. Denne gata er jo nevnt noen ganger allerede i forumet. Her fant jeg platespilleren min for et par år siden, og sparte ca. 4000 etter å ha fått dratt fra momsen på flyplassen. Fikk intrykk av pruting ikke var noe problem. Var jo faktisk i London forrige uke, men fikk ikke sjekket gata ut denne gangen, så jeg kan ikke gå god for en enkelt butikk her. Men, det var et par butikken som hadde mye platespillere og tilbehør sist jeg fikk trålet meg gjennom gata.
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
506
mortesve skrev:
Kan anbefale en tur til Tottenham Court Road. Denne gata er jo nevnt noen ganger allerede i forumet. Her fant jeg platespilleren min for et par år siden, og sparte ca. 4000 etter å ha fått dratt fra momsen på flyplassen. Fikk intrykk av pruting ikke var noe problem. Var jo faktisk i London forrige uke, men fikk ikke sjekket gata ut denne gangen, så jeg kan ikke gå god for en enkelt butikk her. Men, det var et par butikken som hadde mye platespillere og tilbehør sist jeg fikk trålet meg gjennom gata.
Var der for et par måneder siden. Så ingen skikkelige hifibutikker men mange foto/småelektronikksjapper. Noen spesielle steder du tenker på? Noe i sidegatene?
 
S

Stereo_Mono

Gjest
SOEDAL skrev:
mortesve skrev:
Kan anbefale en tur til Tottenham Court Road. Denne gata er jo nevnt noen ganger allerede i forumet. Her fant jeg platespilleren min for et par år siden, og sparte ca. 4000 etter å ha fått dratt fra momsen på flyplassen. Fikk intrykk av pruting ikke var noe problem. Var jo faktisk i London forrige uke, men fikk ikke sjekket gata ut denne gangen, så jeg kan ikke gå god for en enkelt butikk her. Men, det var et par butikken som hadde mye platespillere og tilbehør sist jeg fikk trålet meg gjennom gata.
Var der for et par måneder siden. Så ingen skikkelige hifibutikker men mange foto/småelektronikksjapper. Noen spesielle steder du tenker på? Noe i sidegatene?
De tidene er dessverre over for lengst. Husker på begynnelsen av 90 tallet florerte det av gode hi-fi forretninger i den gaten, men nå er det som du sier nesten bare foto/småelektronikksjapper. Cornflake shop ligger forresten nærme Tottenham Court Road med endel fine puber like ved ;D
 
S

Stereo_Mono

Gjest
coolbiz skrev:
Cornflake ser ut som de driver med skreddersydde løsninger og ikke regulært detaljsalg, digiman.
Da har ting forandret seg siden jeg var innom de i feb 2010. Masse godsaker på demo der da, men som de fleste seriøse forretninger i UK liker de at du gjør en avtale på forhånd :)
 
Topp Bunn