Pink Floyd reunion?

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Antall liker
71.532
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
…….ser på samme side at Coverdale skal tilbake til DP, og det benyttes litt av de samme frasene som i PF innlegget. Tenker jeg skal avvente litt med jubelen for å kunne se PF live 😊

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
10.308
Torget vurderinger
2
Jødehateren Waters klarer jeg meg fint uten. Pussig hvordan flere gamle helter viser seg å være komplette forskrudde tullinger på sine gamle dager, enten det er covid eller konspirasjonsteorier.

Sist redigert:

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2013
Antall liker
3.351
Kan det være dem skylder penger? Og hva har Polly Samson å si om et slikt prosjekt? Hun hater jo Mr. Waters minst like mye som gubben.

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
18.653
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
…….ser på samme side at Coverdale skal tilbake til DP, og det benyttes litt av de samme frasene som i PF innlegget. Tenker jeg skal avvente litt med jubelen for å kunne se PF live 😊
Ja, jeg så det også - og begynte da å lure på om dette egentlig er fake-news (helt klart er dette med DP/Coverdale langt fra riktig).
Det er kun noen uker siden Waters i et intervju sa at det var uaktuelt - og Gilmour er jo fullt behengt med ny plate og mulig turnè

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Antall liker
11.420
Sted
Skien
Dette er nok ikke riktig er jeg redd for.
Gilmour kommer med ny skive om litt, og Roger Waters er nå inne i studio og lager ny plate i disse dager.
Ligger et klipp om dette på you tube, han nevner ingen ting om noe gjenforening under det nylige intervjuet.

Mvh: Espen L

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
11.742
Torget vurderinger
2
Nei her var et mye rart.
Jeg ser ellers i Coverdale/Purple-artikkelen at de heller ikke har fått med seg at Steve Morse sluttet i Deep Purple for over 2 år siden, så det der har jeg min tvil om, gitt.

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Antall liker
3.411
Sted
Oslo
Jeg synes stadig jeg ser opplagte AI-genererte click-baits om nye filmer og lignende så jeg regner med at dette er mer av det samme.

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
37.757
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Richard Wright døde i 2008. Nick Mason og Roger Waters er 80 . PF reunion ? don't think so..........

• Liker
Reaksjoner: TT.

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.284
Sted
Holmestrand
Jødehateren Waters klarer jeg meg fint uten. Pussig hvordan flere gamle helter viser seg å være komplette forskrudde tullinger på sine gamle dager, enten det er covid eller konspirasjonsteorier.
Nå kjenner jeg ikke til hva RW egentlig sier og mener om jøder, men hvis vi implementerer det samme filteret på alle som sier "men Hamas" så tror jeg jeg det blir stille mange steder.

De aller fleste har på et eller annet tidspunkt brukt det som i dag regnes som rasistiske vendinger.
Det være seg n-, j-, p- .....ord eller andre folk/grupper som skal kommenteres.
Inkludert meg selv.

Jeg er kritisk til mange ting, men verken hater eller ser ned på noen som helst på grunnlag av rase, hårfarge, tynn/tykk, seksuelle legning eller andre usakligheter.
Dersom de nevnte gruppene organiserer seg og driver med hat som gir seg uttrykk i overgrep og undertrykkelse av andre, spesielt uskyldige andre, så kan det føre til ganske så sterkt engasjement fra min side.
Jeg vil tro at det samme gjelder for mange andre, for eksempel Roger Waters.

For ordens skyld Israel (=mange jøder) faller soleklart inn under kriteriet ovenfor.
Ikke fordi de er jøder, men fordi deres land utøver brudd på menneskerettighetene i stor skala.
Det betyr ikke at jeg hater eller misliker jøder generelt, men jeg tillater meg å være SVÆRT kritisk til det de steller i stand.
Jeg tror kanskje Roger Waters er litt på samme sted, men kan ha uttalt seg litt mindre diplomatisk?
Og blir kanskje litt mer kritisk overvåket enn de fleste av oss?

Som sagt så har jeg ingenting til overs for rasisme.

Noen dreper barn, unge og gamle, slipper tusenvis av 1000kg bomber over teltleire, ødelegger sykehus, fengsler uskyldige i tusentall som så blir torturert.
I denne konteksten så blir diskusjonen en gammel musikers ordvalg når han snakker om overgriperne?!

Merkelig.

Sist redigert:

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
18.653
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Nå kjenner jeg ikke til hva RW egentlig sier og mener om jøder...

Jeg er kritisk til mange ting, men verken hater eller ser ned på noen som helst på grunnlag av rase, hårfarge, tynn/tykk, seksuelle legning eller andre usakligheter.
Dersom de nevnte gruppene organiserer seg og driver med hat som gir seg uttrykk i overgrep og undertrykkelse av andre, spesielt uskyldige andre, så kan det føre til ganske så sterkt engasjement fra min side.
Jeg vil tro at det samme gjelder for mange andre, for eksempel Roger Waters.

For ordens skyld Israel (=mange jøder) faller soleklart inn under kriteriet ovenfor.
Ikke fordi de er jøder, men fordi deres land utøver brudd på menneskerettighetene i stor skala.
Det betyr ikke at jeg hater eller misliker jøder generelt, men jeg tillater meg å være SVÆRT kritisk til det de steller i stand.
Jeg tror kanskje Roger Waters er litt på samme sted, men kan ha uttalt seg litt mindre diplomatisk?
Og blir kanskje litt mer kritisk overvåket enn de fleste av oss?
Nå er det vel i utgangspunktet Israel's politikk (selvom Waters ofte har benevnt The Jewish People) han angriper - og er sterkt kritisk til. Og akkurat det er han vel langt fra alene om.
Jødehater? Neppe, men mange jøder støtter jo den politikken Israel fører.

Evo III

Hertugen
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
57.961
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
80
Jødehater er et sterkt ord, håper du er klar over det?.

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Antall liker
488
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Jeg mistet mesteparten av respekten for RW for et par-tre år siden da jeg så et intervju han hadde gitt Al Jazeera.
Men mye av musikken han har laget er fortsatt bra og spilles ofte!

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
9.630
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
RW snakker rett fra levra, mulig det får folk til å åpner øynene for hva Israel gjør.
Tror ikke han er Jødehater, men hater det de driver med ovenfor folk på Vestbredden.
Brutale drap på 1000 vis av eldre, kvinner og barn.
Ikke greit det Hamas gjorde i terrorhandlingen heller, men det får da være grenser for hevn.

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
4.273
Torget vurderinger
1
Topp Bunn