Har sånn surre rundt anlegg på stua, Harman Kardon reciever og satelitt, sub pakke. Brukes stort sett til film/tv bruk og har mange drifts timer her i huset til glede for hele familien.
Hadde normale gulvstående, klassisk senter og stativhøytalere bak før, men kona syntes det ble bedre met sub/sat, lyden i hjemmekinoen ble faktisk bedre med sub sat så det fungerer flott.
God sofa med plass til hele familien + evt. gjester er nødvendig selvsagt.
På kjøkkenet har vi et JVC kompakt anlegg, konas gamle hybelanlegg, men høytalerne er byttet ut med Epos m5i plassert på kjøkkenskap.
Kompromisset ligger nok på et eget lite "lytterom" på ei lita loft stue oppe i andre etasje, der jeg har selve anlegget mitt og styrer stort sett fritt der inne.
Vi har avdelt det som er loftstua i et såkalt "ungbo hus" med lettvegg (eller de som bygde huset) slik at vi har vårt soverom på ene halvdelen...
Ser jo selvsagt potensiale/mulighet etterhvert når barna blir store til å fjerne den lettveggen og få til ei stor loftstue, stort lytterom etterhvert.
Blir nok først da jeg får et lytterom som fysisk er stort nok til å få ut alt potensialet som er i anlegget.
Men det er en plan og kona er litt på glid sånn en gang i fremtiden