Pioneer VSX-918-K

Peral

Fersking
Ble medlem
09.01.2009
Innlegg
2
Antall liker
0
Kan noen fortelle meg hva dette betyr i praksis:(sitat:)

"" Tilkoblinger bak
Den er utstyrt med 2 HDMI-innganger og 1 HDMI-monitorutgang. Dette gjør at hjemmekinoreceiveren kan fungere som sentral for dine bildekilder og gjør at du bare trenger en HDMI-kabel fra forsterker til projektor/TV selv om du har 2 kilder med HDMI-utgang.

For analoge bildekilder er den utstyrt med 3 komponent innganger, 3 s-video innganger og 3 komposittinnganger

??? Vær obs på at den ikke tilbyr konvertering av analoge signaler som komponent og s-video til digitalt HDMI-signal. Dette betyr at du må trekke analog kabel som komponent eller s-video hvis du ønsker å ha noen analoge kilder tilkoblet TV/projektor via hjemmekinoreceiveren. ???

For tilkobling av lydkilder er den utstyrt med 6 RCA innganger for analog tilkobling og 2 optiske og 2 koaksiale digitalinnganger for digital tilkobling av lydkilder som DVD og CD-spillere. ""

DET ER SÆRLIG NEST SISTE AVSNITT SOM JEG LURER PÅ, KAN NOEN FORKLARE HVA DET BETYR I PRAKSIS, HVOR MANGE KABLER MÅ JEG HA FRA dvd til reciver og fra blu-ray til reciver og fra reciver til skjerm ??


Snakket med en selger, men han kunne ikke gi noen gode svar, som jeg forsto
 

densen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.04.2004
Innlegg
92
Antall liker
2
VSX-918 skal kunne ta lyden fra HDMI-inngangen direkte.

Det betyr at du kun må koble 1 stk HDMI-kabel fra kilden inn i VSX-918 og få lyden gjennom, samtidig som den sender bilde videre til skjermen din.
 
Topp Bunn