Gleder meg til å se den ferdig!!
Med det arbeidet du legger inn her, så er det ingen som tørr påpeke noen ting. For dette kan ikke bli annet et himlande BRA!
Hullet til AT1010 armen hadde bare 1 mm klaring, dette var ikke nok.(ikke plass til kabelen)
Demonterte alt og tok Plintet med ut på jobb, der er der en Søyleboremaskin
med bord som er så stort at jeg fikk plass til alle tre Føttene på bordet. Boret opp til 26,4 nokk plass nå.
Kan du skrive litt mer om hvordan føttene fungerer og er konstruert? Hvor har du fått tak i delene? Jeg blei ikke klok på det i innlegget på første side.
Kan du skrive litt mer om hvordan føttene fungerer og er konstruert? Hvor har du fått tak i delene? Jeg blei ikke klok på det i innlegget på første side.
Føttene og dekslene er laget på jobb
Hylsene (på toppen av bilde) skrus fast under Plintet, de har M 24 utvendige gjenger.
Føttene har hull med innvendig M 24 gjenger slik at jeg kan justere høyden. Under Føttene har jeg bare en O-ring til demping.
Ble kanonbra dette Trond! du har vell fått senebetennelse etter all gnikkinga regner jeg med
synd at jeg er en så "travel" mann (haha) at jeg ikke har fått skvisa inn et besøk i kjelleren din enda