[No message]
Vedlegg
-
73.6 KB Visninger: 1.055
Stride fra 2007 inneholder to krakilskt bra låter, I Lost My Love og On The Other Side. Synd han insisterer på å gjøre det vanskelig å få tak i skivene hans.totte skrev:= et bilde av Arvid Sletta-albumet Statement.
Her har de utnyttet Beach Boys-tilknytningen til det fulle. Bravo, plateselskap. Jeg bøyer meg i støvet, og bare coveret er verdt en fullpris cd.BigSwifty skrev:Dette er vel noe av det mest spesielle jeg har:
finner den ikkje på spotify :'(65finger skrev:disse tøysebukkene
Jeg er i den heldige situasjonen at jeg får tilsendt alt Arvid Sletta lager, og kan bekrefte det du sier her. Han er forøvrig på vei i studio igjen, og jeg har allerede gjort et forsøk på å få han til å gi ut på vinyl. Vi får se hvordan det går neste gang jeg prøver, da han absolutt ikke var fremmed for tanken. Slik blir han nødt til å kommersialisere produktet litt mer.Stride fra 2007 inneholder to krakilskt bra låter, I Lost My Love og On The Other Side. Synd han insisterer på å gjøre det vanskelig å få tak i skivene hans.totte skrev:= et bilde av Arvid Sletta-albumet Statement.
du finner B&B på youtubefinner den ikkje på spotify65finger skrev:disse tøysebukkene