Takk for den John! Er jo 125W klasse A så det skulle holde bra det. Har ikke prøvd klasse A før så det blir spennende dette her.JAE (active) skrev:Mange klasse A watt,sparker liv i det meste denne,Jack
Gratulerer så mye,er en kjempe effekt dette
Takk Arild! hadde en Audio Research VT100MkIII, Var en knall forsterker det men ble lei av bytte rør å stille bias!samlanes skrev:Steike for et nydelig oppsett,gratulerer med ny amp.
Hvilken amp hadde du før?
Hvor stor stue har godsakene å boltre seg på?
Mvh Arild.
JAE (active) skrev:Klasse A vil du ikke angre på,må vel nesten innrømme,at er det en effekt jeg angrer på at jeg solgte,må det bli SA 250 mkIV,250 klasse A watt,den ble så varm i A modus,at du ikke kunne holde hånden på topplokket,så ikke bli overrasket av varme,knitrelyder i godset,grunnet enorme temperaturer,kan jo ha blitt bedre på De nyere Plinius effektene.
Lykke til,den var i kjent stil,lett å kjenne igjen på kjøleribbene.Dette er kvalitet av ypperste klasse.
Mvh:John
Det ble et imulskjøp av et par Von Schweikert gitt! Blir nok fornøyd med dei etter hvert, men sliter nå med et problem med missmatch på gain mellom komponentene. CD3 har et voldsomt utgangsnivå på 5,4V (noe som må være verdensrekord) og effekt som har høy gain inn. Kommer til å prøve å få senket gain ut av CD spiller slik at den blir mer fleksibel i bruk!mag skrev:Heisann.
Gratulerer med flott forsterker og anlegg. Har du byttet ut høyttalerne også?
Har du fått hørt noe på den nye forsterkeren, er du fornøyd?
mag
Gratulerer med ny forsterker!Leikis. skrev:Det ble ikke noe plass til Klasse A her i stua, så jeg får i løpet av neste uke en P-10 effekt
Jeg også må vel prøve en klasse A når anledningen byr seg
Bladet er allerede på gata (tror jeg).diamond73 skrev:Anbefaler "vennene" å glimte til test av Plinius Hiato neste nummer av Hjemmekino.
Trodde det var denne jeg.......diamond73 skrev:Anbefaler "vennene" å glimte til test av Plinius Hiato neste nummer av Hjemmekino.
(sannsynligvis den første test world wide)
Velkommen i Hiato-klubbenLeikis. skrev:Ja her må det spilles mye musikk, tråden vår har havna langt bak ;D
Da er jeg klar for en oppgradering i Plinius familien, Frode (Acoustic Tuning) har en Demo Hiato. Den blir fohåpentlivis min om alt går etter planen.
Plinius P10 effekten min blir tatt i innbytte, så da blir det jul i stua i år også
Hiato er enda sølv farget, men det går nokk over når jeg får kloa i den 8)
Takker for det, jeg har ikke fått den enda. Men det blir el om en drøy ukes tid ca.R.E.S. skrev:Velkommen i Hiato-klubbenLeikis. skrev:Ja her må det spilles mye musikk, tråden vår har havna langt bak ;D
Da er jeg klar for en oppgradering i Plinius familien, Frode (Acoustic Tuning) har en Demo Hiato. Den blir fohåpentlivis min om alt går etter planen.
Plinius P10 effekten min blir tatt i innbytte, så da blir det jul i stua i år også
Roy
Gled deg til Hiato Leikis, den er knall bra. Kamerat av meg har den. Spiller utrolig bra på hans audiovector mi3 avantgarde. Sinnsyk dynamikk og musikkgledeLeikis. skrev:Takker for det, jeg har ikke fått den enda. Men det blir el om en drøy ukes tid ca.R.E.S. skrev:Velkommen i Hiato-klubbenLeikis. skrev:Ja her må det spilles mye musikk, tråden vår har havna langt bak ;D
Roy
Det vil jeg tro, den utgjorde en stor oppgradering til min kamerat. Han oppgraderte fra Mcintosh 252 og Doge9 effekt og forforsterker. Anbefaler at du tar en prøvelytt på denGago skrev:den hiato'en er jeg mer enn bare litt nysgjerrig på.
må vel være noe av det ypperste blant integrerte transeforsterkere, eller hur?
husker fremdeles en meget hyggelig lytteseanse med den gamle 9200 for noen år tilbake.
imponerende greier.
Ja det kribler veldig her nå, den kommer i morgen (Tirsdag), i 7 8 tia ;DEirik_S skrev:Gled deg til Hiato Leikis, den er knall bra. Kamerat av meg har den. Spiller utrolig bra på hans audiovector mi3 avantgarde. Sinnsyk dynamikk og musikkgledeLeikis. skrev:Takker for det, jeg har ikke fått den enda. Men det blir el om en drøy ukes tid ca.R.E.S. skrev:Velkommen i Hiato-klubbenLeikis. skrev:Ja her må det spilles mye musikk, tråden vår har havna langt bak ;D
Roy
Hehe, lakkerer du den selv eller?Leikis. skrev:Ja det kribler veldig her nå, den kommer i morgen (Tirsdag), i 7 8 tia ;DEirik_S skrev:Gled deg til Hiato Leikis, den er knall bra. Kamerat av meg har den. Spiller utrolig bra på hans audiovector mi3 avantgarde. Sinnsyk dynamikk og musikkgledeLeikis. skrev:Takker for det, jeg har ikke fått den enda. Men det blir el om en drøy ukes tid ca.R.E.S. skrev:Velkommen i Hiato-klubbenLeikis. skrev:Ja her må det spilles mye musikk, tråden vår har havna langt bak ;D
Roy
Skal få tatt bilder av norges første sorte Hiato 8) :
Eirik_S skrev:Det vil jeg tro, den utgjorde en stor oppgradering til min kamerat. Han oppgraderte fra Mcintosh 252 og Doge9 effekt og forforsterker. Anbefaler at du tar en prøvelytt på denGago skrev:den hiato'en er jeg mer enn bare litt nysgjerrig på.
husker fremdeles en meget hyggelig lytteseanse med den gamle 9200 for noen år tilbake.
imponerende greier.
om du er i markedet for noe slikt.
Gago skrev:Eirik_S skrev:Det vil jeg tro, den utgjorde en stor oppgradering til min kamerat. Han oppgraderte fra Mcintosh 252 og Doge9 effekt og forforsterker. Anbefaler at du tar en prøvelytt på denGago skrev:den hiato'en er jeg mer enn bare litt nysgjerrig på.
imponerende greier.
om du er i markedet for noe slikt.
neida, jeg driver med trioder og hornhøyttalere.
men jeg er generelt nysgjerrig på alt som finnes av god hi-fi.
Ja jeg må nokk det, det er vist bare jeg som MÅ ha sort Plinius.Eirik_S skrev:Hehe, lakkerer du den selv eller?Leikis. skrev:Ja det kribler veldig her nå, den kommer i morgen (Tirsdag), i 7 8 tia ;DEirik_S skrev:Gled deg til Hiato Leikis, den er knall bra. Kamerat av meg har den. Spiller utrolig bra på hans audiovector mi3 avantgarde. Sinnsyk dynamikk og musikkgledeLeikis. skrev:Takker for det, jeg har ikke fått den enda. Men det blir el om en drøy ukes tid ca.R.E.S. skrev:Velkommen i Hiato-klubbenLeikis. skrev:Ja her må det spilles mye musikk, tråden vår har havna langt bak ;D
Roy
Skal få tatt bilder av norges første sorte Hiato 8) :
Den er kjedelig! Men be naboen åpne vinduet, og så åpner du ditt, så kan du servere de fullfrekvent lyd ;DEirik_S skrev:Ok, blir vel bra. Gleder meg til å høre hva du synes om den Naboen klaga på bass her nå, så blir vel ikke nå mere spilling idag
Hehe, ja sant men spørs på hva de andre naboene sier da Tolerant nabo da, han sender tekstmelding når musikken plager ham. Å det er heldigvis ikke så ofte det kommer noen.Skink_123 skrev:Den er kjedelig! Men be naboen åpne vinduet, og så åpner du ditt, så kan du servere de fullfrekvent lyd ;DEirik_S skrev:Ok, blir vel bra. Gleder meg til å høre hva du synes om den Naboen klaga på bass her nå, så blir vel ikke nå mere spilling idag