ynot
Hi-Fi freak
Det har eksistert, men vet ikke om det fortsatt er i salg. Jeg kjenner en som har Fact.12 (ikke signatur)Ja, Signature. Det finnes kanskje ikke en fact.12-modell uten Signature-betegnelsen?
Det har eksistert, men vet ikke om det fortsatt er i salg. Jeg kjenner en som har Fact.12 (ikke signatur)Ja, Signature. Det finnes kanskje ikke en fact.12-modell uten Signature-betegnelsen?
Du mener Fact.12 Signature?
De låter deilig
Ja så vidt jeg kan se finnes det ingen nye i dag som ikke er Signature - i alle fall ikke listet hos PMC:Ja, Signature. Det finnes kanskje ikke en fact.12-modell uten Signature-betegnelsen?
Da har de kanskje gått ut av produksjon.Ja så vidt jeg kan se finnes det ingen som ikke er Signature - i alle fall ikke listet hos PMC:
Den tidligere Fact12 har utgått. Kun Signature utgaven er å få tak i nå.Da har de kanskje gått ut av produksjon.
Ja, kom til å tenke på at du jo har et slikt oppsett. Bra!Mitt rom - 18,8 m2
Min forsterker - 2x50w
Mine talere - Twenty5.23
Veldig glad i lyden her, og er mer enn nok styrke i forsterker for meg. Volumkontrollen som regel rundt kl 9 med vinyl og mellom 8 og 9 fro streaming. Hvis jeg vil ha mye lyd, er den oppe rundt kl 10
Ikke vurdert å kjøre de aktiv?Snuser litt på å gå tilbake til PMC og har tenkt på å kombinere 5.23i med en kompetent 50 watter. Vil 50 Watt + 5.23i i et rom på 19 m2 fungere, eller må det mer pulver til? Ser jo tester, men de synes alle å koble relativt monstrøse forsterkere til....
Flotte de, jeg hadde byttet til svarte skruerMan kan leve godt med eldre PMC høyttalere
Vis vedlegget 1070178
JålebukkFlotte de, jeg hadde byttet til svarte skruer
Joda, bare vi hadde sluppet det juletreet du har i midten.Ser jo fjongere ut
Vis vedlegget 1070212
Joda, bare vi hadde sluppet det juletreet du har i midten.
Blir ikke noe julekort på degJoda, bare vi hadde sluppet det juletreet du har i midten.
Ittefor å være alt for jålete…. Men her støttes Herugen gittFlotte de, jeg hadde byttet til svarte skruer
ET TU @gismoIttefor å være alt for jålete…. Men her støttes Herugen gitt
gismo
Ikke enig! Skamfete som de er lager en fet kontrast på fronten
Ignoreringsknappen virker fristende nåIkke enig! Skamfete som de er lager en fet kontrast på fronten
Les en gang til! jeg skriver at jeg liker de som de er å at jeg ikke er enig med de to andre jålebukkeneIgnoreringsknappen virker fristende nå
Så hyggelig min gode mann, vennskap kan oppståLes en gang til! jeg skriver at jeg liker de som de er å at jeg ikke er enig med de to andre jålebukkene
For en normal dødelig er 2x50w mer enn nok.Ja, kom til å tenke på at du jo har et slikt oppsett. Bra!