Pop babes..

K

knutinh

Gjest
Et interessant moment er jo at mens menn tilbringer timer på treningsstudio, og gjøre alle mulige slags aktiviteter for (i det minste på et ubevisst plan) å tilfredsstille damer, så tilbringer jenter timer på treningsstudio, i solarium og hos frisøren for å tilfredsstille.... damer.

Snålt.

Robbie er jo kjerneeksempelet på at damer velger stikk motsatt av hva de ønsker å fremstå som intellektuelt. Jeg har knapt møtt damer som ikke ville blitt med ham hjem på tross av begrenset intellektuelle evner, stoffmisbruk, psykiske problemer og gjennomskuelig syn på damer. Den har har er vel sjarm, utseende, bad-boy-fakter, penger og berømmelse. Ikke noe galt i å velge ut fra det, men heller ikke så mye bedre enn å velge ut fra utseende og latter?

Når det gjelder "one-night-stand" så velger vel gutter ikke så veldig kresent? Hvor normalt er det blant jenter å skryte av at man har fått med seg en gutt hjem sent en høstkveld? Om gutter bevisst velger jenter de oppfatter som dumme, om de underbevisst tenner på slike eller om det bare er slik at det er lettere å komme i prat med dumme jenter, det vet ikke jeg.

Jeg tror kanskje at livet er lettere som dum, både for jenter og gutter. Ved å ikke intellektualisere over alle verdens problemer og ta ting som det kommer så fremstår man ofte som en mer sympatisk person enn lett nevrotiske, mistenksomme sjeler som tror at du bare er ute etter kroppen eller penga deres?

For øvrig så tror jeg at menn slenger like mange blikk etter en pen 20-åring uansett om man er lastebilsjåfør eller professor, 20 år eller 50. Det er mulig at akademikerne har et større behov for å distansere seg fra dette, men det skal ikke mange øl til før det er glemt...

-k
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.444
Antall liker
26.319
Torget vurderinger
24
Jeg er gift med en blondine som er intellektuelt stimulerende.  8)
Jeg også. Bortsett fra at jeg ikke er gift ;D
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
944
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
;D

Nei for all del, bare forundret. Greit i grunn, så får man skilt klinten fra hveten, og de som står igjen blant mennene er vel også mer verdt å samle på.

Jeg bekymrer meg ikke for min egen del, men når jeg har tre døtre som er i ferd med å vokse opp og ser hvilke rollemodeller og idoler de presenteres så er det ikke så veldig lystelig. Kan ellers opplyse dere om at Lene A's single ligger på 15. plass på topp-20 i dag, hørte den på radioen, og det er i alle fall hverken melodien eller teksten som har plassert den der den er.
Er ikke den lista basert på solgte singler? Det er vel "ingen" som kjøper singler for tida? Kan ikke tenke meg at det er fryktelig mange hundre singler som er solgt.
 
K

knutinh

Gjest
Det er forskjell på å være svak, eller ha behov for beskyttelse, og å være dum.
filosofi:
Å være sterk nok til å være svak krever også sin mann/kvinne

:)

-k
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Men kjære deg da, mannen er kanskje noe enkelt møblert, men han er jo mer enn en pen (? ) kropp. Han er jo en av verdens beste fotballspillere, det er det som har gjort ham kjent. Disse damene, Lene A, Aylar osv. de er jo bare en kropp, og til den kroppen passer det visst best med en tom skalle. Ikke sikkert de er dumme, men om de faktisk er det, eller bare spiller dum, så er resultatet det samme. Dum og deilig er ingen floskel, det er det folk vil ha. Kunne dere tenkt dere en sånn dame som mor til deres barn? Kjekt å diskutere politikk med sikkert? Det er jo bare som leketøy slike duger, da blir det bruk og kast da.
Hvilken relevans har det for hvinende småjenter at han er god til å sparke fotball? Ser du for deg at den gode samtalen skal handle om offsideregelen?

Kvinner vil nok helst knulle med David Beckham, ikke diskutere politikk med ham. Sånn er det vel med Lene Alexandras mannlige beundrere også.

Jeg synes ikke at Lene Alexandra er noe særlig. Jeg ser større fristelser for hver femte meter hvis jeg går langs Karl Johan en sommerdag.

;)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.453
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
dessuten må man være litt ør i topplokket for å påstå at david beckham er en av verdens beste fotballspillere.
selv ikke lene alexandra øien er dum nok til å hevde noe sånt.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
788
Torget vurderinger
5
Christer Falck la ned plateselskapet sitt i oppgitthet over gjennomkommersialiseringen av platebransjen. Nå står han bak dette prosjeket ("My boobs are OK"). Det er ÅPENBART at dette er raljering akkurat slik Boyzvoice var det. Det er Boyzvoice parte deux, men litt mindre "over the top". Og derfor endel fler som biter på.
Åpenbart og åpenbart. Spørs om det ikke er en måte tjene litt penger og eksponere seg selv det her.

Falck trenger også inntekter for å få sjappa til å gå rundt, så går det dårlig vil idealismen til slutt måtte vike på rent overlevelsesgrunnlag.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
dessuten må man være litt ør i topplokket for å påstå at david beckham er en av verdens beste fotballspillere.
selv ikke lene alexandra øien er dum nok til å hevde noe sånt.

Hyggelig at du anser meg for å være dum, takker for det, jeg innser at i disse tider er det det samme som å motta et kompliment. ;D
Skal ikke prøve å gi inntrykk av å ha peiling på fotball, men i min naivitet antok jeg at en som får være kaptein på det engelske fotballandslaget var god i fotball, jeg forstår at jeg ennå har mye å lære…



Når det kommer til dette med dumme blondiner synes jeg at Rikets Røst klarer å gjøre stor humor ut av det. Måten Pia Haraldsen ( som jeg tidligere har antatt var rimelig enkel, ikke på grunn av håret, men på grunn av måten å fremstå på) med stor selvironi, klarer å vippe folk av pinnen med helt idiotiske spørsmål i et “seriøst” intervju er utrolig bra. De prøver ofte lenge å redde situasjonen ved å forklare henne helt enkle og opplagte ting, men hun bare fortsetter i samme stil, utrolig at hun klarer å holde masken. Skal man tulle ved myten om dumme blondiner, er definitivt dette måten å gjøre det på. Crister Falks eventuelle (?) forsøk på det samme fremstår mer som enda et forsøk på å utnytte det til egen vinning, penger i kassen.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
dessuten må man være litt ør i topplokket for å påstå at david beckham er en av verdens beste fotballspillere.
selv ikke lene alexandra øien er dum nok til å hevde noe sånt.
På sitt beste var og er mannen en av de aller beste. Man blir ikke kaptein på det engelske landslaget fordi man har en artig sveis og ny dress. På dødballer er det ikke mange som når opp på samme nivå.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Når det kommer til dette med dumme blondiner synes jeg at Rikets Røst klarer å gjøre stor humor ut av det. Måten Pia Haraldsen ( som jeg tidligere har antatt var rimelig enkel, ikke på grunn av håret, men på grunn av måten å fremstå på) med stor selvironi,  klarer å vippe folk av pinnen med helt idiotiske spørsmål i et “seriøst” intervju er utrolig bra. De prøver ofte lenge å redde situasjonen ved å forklare henne helt enkle og opplagte ting, men hun bare fortsetter i samme stil, utrolig at hun klarer å holde masken.
Pia Haraldsen var STOR på Rikets Røst i går.
Har ikke ledd så mye siden Raske Menn.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.453
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
På sitt beste var og er mannen en av de aller beste. Man blir ikke kaptein på det engelske landslaget fordi man har en artig sveis og ny dress. På dødballer er det ikke mange som når opp på samme nivå.

på dødballer er han nok blant topp 5.
ellers er han sånn ca. "en av verdens 200 beste spillere".
og, jo, det går an å bli kaptein på det dritdårlige engelske landslaget dersom man 1) har artig sveis, ny dress og er medianisse, og 2) har svennis som landslagssjef.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg trodde Pia Haraldsen spilte dum på samme måten som Harald Heide Steen spilte full...

Tar jeg feil?
 
Topp Bunn