Sluket
Holistisk Hifi Helt
Mest sannsynlig en vesentlig forbedringLurer på hvordan Dylan ville hørtes ut med autotune.
Mest sannsynlig en vesentlig forbedringLurer på hvordan Dylan ville hørtes ut med autotune.
det var vel akkurat det jeg åpnet det hele med. Det er nok jeg som har misforstått......Autotune (urk) og sidechain compression (trippel-urk!) brukes av mange artister som en del av et kunstnerisk uttrykk og for å gi et lydbilde de ønsker.
Å si at Artisten ikke kan synge fordi den bruker denne teknikken blir veldig generaliserende mener jeg.
Herre min hatt vil tro du måtte kjøre reboot på alt utstyr hvis noen prøver å fikse på den gubbenMest sannsynlig en vesentlig forbedringLurer på hvordan Dylan ville hørtes ut med autotune.
Rap=Crap
Rap-"musikere" selger keiserens nye klær i større grad enn nesten alt som kan krype å gå av musikere.
I videoene fremstår rapperne dessuten som en gjeng umusikalske gestikulerende slaurer.
Rap er vel tross alt en aller minst talentfulle av alle musikkformer, i den grad rap kan kalles musikk...
Lurer på hva folk sa da fuzzboksen ble funnet opp.det var vel akkurat det jeg åpnet det hele med. Det er nok jeg som har misforstått......Autotune (urk) og sidechain compression (trippel-urk!) brukes av mange artister som en del av et kunstnerisk uttrykk og for å gi et lydbilde de ønsker.
Å si at Artisten ikke kan synge fordi den bruker denne teknikken blir veldig generaliserende mener jeg.
Du trenger ikke fuzzboks hvis du har en god rørbasert gitarforsterker. Det er bare å overstyre den litt ...Lurer på hva folk sa da fuzzboksen ble funnet opp.det var vel akkurat det jeg åpnet det hele med. Det er nok jeg som har misforstått......Autotune (urk) og sidechain compression (trippel-urk!) brukes av mange artister som en del av et kunstnerisk uttrykk og for å gi et lydbilde de ønsker.
Forskjellen er at rørforsterken gir fet lyd.Du trenger ikke fuzzboks hvis du har en god rørbasert gitarforsterker. Det er bare å overstyre den litt ...Lurer på hva folk sa da fuzzboksen ble funnet opp.det var vel akkurat det jeg åpnet det hele med. Det er nok jeg som har misforstått......Autotune (urk) og sidechain compression (trippel-urk!) brukes av mange artister som en del av et kunstnerisk uttrykk og for å gi et lydbilde de ønsker.
Mulig. Personlig vil jeg heller si da trekkspillet ble funnet opp.Det verste angrepet mot anstendigheten kom vel da den elektriske gitaren ble oppfunnet på 30-tallet.. ?
Enig. Det er som med litteratur. Å bli tvunget til å lese Ibsen og Bjørnson har nok ødelagt mange ungdommers leseiver.Nja, holder en knapp på blokkfløyta jeg.
Den har vært ødeleggende for gryende musikk interesse i mange år.
Jeg vet at denne har vært lagt ut på off topic-hjørnet men:Mulig. Personlig vil jeg heller si da trekkspillet ble funnet opp.Det verste angrepet mot anstendigheten kom vel da den elektriske gitaren ble oppfunnet på 30-tallet.. ?
Dagens beste~ (Og mest riktige) inlegg!Forskjellen er at rørforsterken gir fet lyd.Du trenger ikke fuzzboks hvis du har en god rørbasert gitarforsterker. Det er bare å overstyre den litt ...Lurer på hva folk sa da fuzzboksen ble funnet opp.
Å prøve å gjensape samme lyden med tranistor og fuzzpedal blir ynkelig. Akkurat som hifitransistorforsterker.
Du tenker her på Shane MacGowan? tror jeg må spille litt Pogues nå...
Den kommentaren var uhørt.Har ikke hørt de. Liker ingen av de.