Litt blek i nebbet stakkars fått noe hard kost i det siste ( Abbath / Sabbath / Motorhead / Type O Negative / Sepultura )Har du bleika Purpleheart Laban? Ser ut mere som Bown heart
En av de mest dynamiske PU jeg hadde , liten støy og liten støy i rillen og varte uendeligLitt blek i nebbet stakkars fått noe hard kost i det siste ( Abbath / Sabbath / Motorhead / Type O Negative / Sepultura )
Vis vedlegget 990396
Hva har du nå siden du savner den ?En av de mest dynamiske PU jeg hadde , liten støy og liten støy i rillen og varte uendelig
Savner den
Den har jeg også! (Ikke Sonyen, men den andre)
Ja det var jo rene he,,, å først gå fra stax cpy v2 og og til bake til low outputta dynavectors for ikke snakke om ortofon mcene under 0,2mV og enda lavereHva har du nå siden du savner den ?
Mye for pengene
Henger arm i bakkant?Denne hadde eg mesten gløymt at eg hadde.
Han er knallgod på Keith Jarrett iallefall.
Benz Micro MC20E2-L
Vis vedlegget 991248
Det er nok bare eg som ikkje har vore heilt i vater når eg tok bilete.Henger arm i bakkant?
Mvh
Stemmer. Anna Diamond, for å være helt nøyaktig. Og en veldig god PU. om jeg skal si det selv.Anna, som i Netrebko.
Ps vokst opp m pickering og shure MM ,,,det var tider . )Pickering kropp med diverse Stanton stifter (MM), Kuzma 4point
Vis vedlegget 991410
Lyra i det andre headshellet
Vis vedlegget 991412
TSD 15 i Audio Origami PU7 10,5"
Vis vedlegget 991415
Vis vedlegget 991416