Posesalg, Rekordkjøp og innbytte!

Det er spennende tider hos Hifi&Vinyl om dagen.

Vi jobber med flere internasjonale produsenter om lansering av nye produkter og tjenester her på berget. Vi har også kommet et stykke i samtaler med en nasjonal aktør. Stay tuned som det heter!

Vi har også nettopp avtalt vårt største enkeltkjøp av vinyl siden oppstart!

Så, med så mye på vei inn må vi gjøre vei i vellinga.
Neste helg (Lørdag 24/8) kjører vi posesalg av vinyl til latterlige priser ute på plassen foran butikken.
Inne i butikken blir det store rabatter på de forskjellige priskategorier :)

Mer info om dette kommer selvsagt til uken.

Vi tjuvstarter allerede denne uken med prisdump på allerede billige plater.

Alle plater merket med Hvit prislapp (50,-), samt alle i billigkassene går for kun 10,- denne uken!!

Vi har selvsagt ikke glemt hifi folket!¨

Vi gir høyttalerene ATC35, Cabasse, Impulse og PMC 25.4i ekstra oppmerksomhet denne uken med flere forskjellige forsterker kombinasjoner!

IMG_0325.jpeg

Vi avslutter med å si som en annen aktør pleier å si:
Er det noe spesielt du ønsker deg ett godt tilbud på (innbytte eller salg), send oss en PM!

Velkommen til Hifi&Vinyl!
Tor-Lør 12-17
Verkstedveien 25A, 1424 SKI

Sist redigert:

Kommentarer

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
18.561
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Hei.
16k uten innbytte :)

Sist redigert:

Motorhome

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.06.2018
Antall liker
1.839
Sted
Sunndalsøra
Det er mye jeg må selge av eldre hifi i fremtiden. Kan være JBL L112 som er de ene paret som jeg har restaurert med nytt fronstoff, kabinet reparasjon og touchup. Lyder meget bra denne også. Det andre paret er som nytt, har byttet baselementene til noen som er som nye. Kjøpte dem på ebay til en høy pris. Tror neppe noen er bedre en disse. Disse vil jeg beholde . Har også pioneer PL-71, Systendek IIX, Electrocompaniet EMC 1 riaa tror jeg den het, ASR RiAA, Belcanto DAC 3 osv

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Antall liker
2.455
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
16
Det er mye jeg må selge av eldre hifi i fremtiden. Kan være JBL L112 som er de ene paret som jeg har restaurert med nytt fronstoff, kabinet reparasjon og touchup. Lyder meget bra denne også. Det andre paret er som nytt, har byttet baselementene til noen som er som nye. Kjøpte dem på ebay til en høy pris. Tror neppe noen er bedre en disse. Disse vil jeg beholde . Har også pioneer PL-71, Systendek IIX, Electrocompaniet EMC 1 riaa tror jeg den het, ASR RiAA, Belcanto DAC 3 osv
PM sendt :)

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.455
Link til alle artikler
94
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl introduserer «Partnerparkering i Julestria»

Hifi&Vinyl introduserer «Partnerparkering i Julestria»

• 11
I ett uformelt samarbeid med Ski Storsenter presenterer vi «Partnerparkering i Julestria» - PiJ for kort. Konseptet er enkelt. 1. Sett Partner (og evt avkom) av på Ski Storsenter 2. Kjør så 4...
Fortsett
Bransjenyheter
Åpningstider uke 50

Åpningstider uke 50

• 0
Onsdag til Lørdag 12-17 Søndag 13-17 Velkommen! HiFi&Vinyl, Verkstedveien 25A
Fortsett
Bransjenyheter
📢 Vi justerer ned prisene på brukte vinylplater – permanent! 🎵

📢 Vi justerer ned prisene på brukte vinylplater – permanent! 🎵

• 22
Hos Hifi&Vinyl elsker vi vinyl, og vi mener musikk skal være tilgjengelig for alle. Derfor har vi tatt en viktig avgjørelse: Prisene på brukte vinylplater settes NED – for godt! Vi ser at...
Fortsett
Bransjenyheter
BLACK FRIDAY-TILBUD HOS HIFI&VINYL! 🎶**

BLACK FRIDAY-TILBUD HOS HIFI&VINYL! 🎶**

• 2
Denne helgen gjør vi ekstra stas for alle vinylentusiaster: 🔊 **33,3 % avslag på ALL musikk – fredag og lørdag!** **Åpningstider denne helgen:** 🕛 Fredag: 12:00 – 19:00 🕐 Lørdag: 12:00 –...
Fortsett
Bransjenyheter
Første del av Black Friday markering! 50% på norsk musikk!!!!!!

Første del av Black Friday markering! 50% på norsk musikk!!!!!!

• 0
Som første del av vår Black Friday feiring gir vi 50% på norsk musikk!! Videoen viser plater i kategorien «Go ´biter», men det finnes mengder med norske utgivelser i våre hyller! (Tilbudet...
Fortsett
Bransjenyheter
«Lagerutfordringer» hos Hifi&Vinyl! POSESALG LØRDAG 19/10!!

«Lagerutfordringer» hos Hifi&Vinyl! POSESALG LØRDAG 19/10!!

• 9
Flere store platekjøp de siste ukene gjør at det er «fullt» på lageret! Vi må derfor gjenta suksessen med «Posesalg» Ved kjøp av store samlinger er det alltid en stor andel utgivelser som ikke...
Fortsett
Topp Bunn