Var en tur på posten i dag for å klage på at de hadde ødelagt en minnebrikke samt få erstatning på denne. Klokken er 1630 og da er det jo ingen på posten som kan ta noen avgjørelse så jeg får beskjed om å fylle ut klageskjema. Så er jeg litt vannskelig og sier at jeg vil ha saken løst før jeg går.
Så kommer samme leksa om at de er på postkontoret ikke kan ta beslutninger. Da ber jeg om at de får tak i en som kan og sier jeg venter til denne personen kommer.
Så skjer det "morsomme". De tilkaller Securitas siden jeg er en vannskelig kunde!!!!!!!!
Må si jeg er "imponert" over postens kundebehandling samt måten de løser problemene sine på.
Noen som har noen ide om hvordan jeg skal får erstatning for det de har ødelagt, samt gitt posten en smekk som takk for sist?
Så kommer samme leksa om at de er på postkontoret ikke kan ta beslutninger. Da ber jeg om at de får tak i en som kan og sier jeg venter til denne personen kommer.
Så skjer det "morsomme". De tilkaller Securitas siden jeg er en vannskelig kunde!!!!!!!!
Må si jeg er "imponert" over postens kundebehandling samt måten de løser problemene sine på.
Noen som har noen ide om hvordan jeg skal får erstatning for det de har ødelagt, samt gitt posten en smekk som takk for sist?