Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 1)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.792
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ville nok heller brukt tiden på å lese denne artikkelen fra NYTimes om hvordan Trump desperat har forsøkt å påvirke etterforskningen, og hvilke problemer dette har skapt for ham ved at han nå har stilt seg åpen for anklager om "obstruction of justice". Det har gått så langt som at han har fått Whitaker til å lyve for seg, under ed, i Kongressen.

Kom gjennom et godt glass whisky da jeg leste artikkelen i går:

https://www.nytimes.com/2019/02/19/us/politics/trump-investigations.html?
    Jammen de lyger jo. Vi skal heller se på en video med en ukjent dame i en aller annen ukjent kontekst, der kommer sannheten frem må vite. Og hvis vi ikke skjønner såpass, kan ikke Gunnar Brekke hjelpe oss.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.807
    Sted
    Trondheim
    Sist redigert:

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.667
    Jeg ville nok heller brukt tiden på å lese denne artikkelen fra NYTimes om hvordan Trump desperat har forsøkt å påvirke etterforskningen, og hvilke problemer dette har skapt for ham ved at han nå har stilt seg åpen for anklager om "obstruction of justice". Det har gått så langt som at han har fått Whitaker til å lyve for seg, under ed, i Kongressen.

Kom gjennom et godt glass whisky da jeg leste artikkelen i går:

https://www.nytimes.com/2019/02/19/us/politics/trump-investigations.html?
    Jammen de lyger jo. Vi skal heller se på en video med en ukjent dame i en aller annen ukjent kontekst, der kommer sannheten frem må vite. Og hvis vi ikke skjønner såpass, kan ikke Gunnar Brekke hjelpe oss.
    Nja... Lara Logan har forsåvidt bakgrunn nok for å være meningsberettiget.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Lara_Logan

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.667

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.792
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det dreier seg tross alt om hvem som legger igjen mest penger i hotellene hans, og der kan nok ikke mullahene konkurrere.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.792
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Med litt googling fant jeg en artikkel som på 2 min oppsummerte intervjuet. Så media er liberale Gunnar, so what else is new? At noen er uenige med deg betyr ikke at de lyger. Men når noen benekter klare kalde fakta for å få det til å passe inn i snodige verdensbilde der Trump er the good guy, så er det liksom greit?

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.366
    Torget vurderinger
    4
    Helt nydelig!
    Bregman saklig, rolig, veltalende, velartikulert, mens Tucker Carlson stammer, leter etter ordene, før han bryter ned i ren barnslig utskjelling.

...but you're not part of the solution, Mr. Carlson.
    You're part of the promblem, actually.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.366
    Torget vurderinger
    4
    Tucker Carlson's forklaring:

[video]https://video.foxnews.com/v/6004981762001/#sp=show-clips[/video]

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.457
    Torget vurderinger
    2
    Litt nyttig voksenopplæring for fnysefnysefrådefolk som ser feminazikommurødefjols overalt.

Hva skjedde egentlig med Amazon og NY?

Godt forklart her -- for enkelhets skyld legger jeg inn slutten, men alt bør leses:

How did the Times editorial board lose its faith in the strength of the big city, or in the necessity of vigorous community engagement, in three short months? How did it go from wondering if “the promised 25,000 jobs will materialize” to treating those jobs, in a headline, as a real thing Amazon had been forced to confiscate from the city? What happened to all its warnings about “flimsy promises of job training” or the mayor and governor “doing an end run around the City Council and steamrollering the land-use process” or economists’ conclusions that “these job development payout schemes aren’t worth it” or Queens politicians seeing “another neighborhood sacrificed to the tech elite”?

The answer was at the very end of that first editorial: “So welcome, Jeff. Hope you enjoy your helipad.” The Times editorial board felt free to criticize the deal because it presumed the deal was done. They could put on a show of wanting Amazon held to account, as long as they were confident that Amazon wasn’t at any real risk of being accountable.

The only thing that changed from November to now was that Jeff Bezos made it clear he would not put up with even the performance of disagreement. Amazon was not willing to be seen renegotiating or cutting a modified deal. So it was time for a new performance, about how loony leftists and parochial politicians had ruined things for everyone. It didn’t matter if it was phony. The old argument against corporate power was phony too.
    https://hmmdaily.com/2019/02/18/the-times-editorial-board-completes-amazons-tag-team/

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.667
    Helt nydelig!
    Bregman saklig, rolig, veltalende, velartikulert, mens Tucker Carlson stammer, leter etter ordene, før han bryter ned i ren barnslig utskjelling.

Problemet er at the die-hards vil adoptere Carlsons syn på situasjonen, uansett. De vil anse Bregman som den usaklige, angripende part, mens Carlson bare forsvarte seg og "kalte en spade for en spade", ikke sant. Offerrollen er så deilig at den er vanedannende.

C

Cyber

Gjest
    Helt nydelig!

Problemet er at the die-hards vil adoptere Carlsons syn på situasjonen, uansett. De vil anse Bregman som den usaklige, angripende part, mens Carlson bare forsvarte seg og "kalte en spade for en spade", ikke sant. Offerrollen er så deilig at den er vanedannende.
    Det som ofte er vanskelig for meg å skjønne er hvordan noen kan se et slikt klipp og tenke at Carlson er den vinnende, intelektuelle part i samtalen.

For alle oppegående mennesker er det helt tydelig at nederlenderen snakker fornuftig og sammenhengende, argumenterer rasjonelt og kan du litt om tingenes tilstand i verden så vet du at å skattlegge de rikeste i større grad er svaret - sammen med de andre punktene han tar opp.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.960
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det som ofte er vanskelig for meg å skjønne er hvordan noen kan se et slikt klipp og tenke at Carlson er den vinnende, intelektuelle part i samtalen.
    Det er vel det som kalles å "tenke sjøl", dvs å ha bestemt seg på forhånd for hvilket "lag man heier på" og så bare se det man vil se for å forsterke den oppfatningen. Tenking er ikke egentlig noen stor del av prosessen, ren identitetspolitikk som det er.

C

Cyber

Gjest
    Det er vel det som kalles å "tenke sjøl", dvs å ha bestemt seg på forhånd for hvilket "lag man heier på" og så bare se det man vil se for å forsterke den oppfatningen. Tenking er ikke egentlig noen stor del av prosessen, ren identitetspolitikk som det er.
    Ja, jeg vet jo det innerst inne. Vi har en lokal helt som støtter Trump og flyr rundt på butikken med MAGA-caps stolt montert utenpå intellektet sitt.

I Norge har vi en liten sektisk bevegelse som dyrker noen av de samme understrømmene (overstrømmene?) som finnes i USA. Gjerne litt godt voksne mennesker som frekventerer innen kristne menigheter og ser på TV-kanaler som Visjon Norge (uten at jeg ser på denne vet jeg Trump fremstilles i positivt lys).
    Jeg kjenner flere slike og det er helt umulig å ha en rasjonell, fornuftig samtale rundt situasjonen i verden og USA/Trump sin rolle i dette. Han er tydeligvis helt ufeilbarlig og alt som kan virke negativt er "Fake news" og en vrangfremstilling.

"Men hvordan kan du mene at Trump er et godt forbilde når han...." "Det stemmer ikke det du sier, jeg ønsker ikke å prate mer om det!"

C

Cyber

Gjest
    Erre han med garasjeporten?
    Spot on.

Og uten å gå på person så kan man jo generelt si at ved å støtte en person så overtydelig og offentlig så binder man seg til "masta" og mister stadig i større grad evnen til å ha et distansert, objektivt forhold til forhold som omhandler dette.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Dette minner fælt om en gammel bygdeorginal hjemme, som sto i krig mot alle om alt mulig.
    Da en bekjent kom for å spørre om de ikke kunne komme til enighet, grep orginalen norges lover boken (som var tettpakket med post-it og merkelapper) og leste høyt opp fra den aktuelle loven. Tilsynelatende stemte alt han sa, men da min bekjent så litt nærmere på boken og den loven, så var det en del tillegg der. Tillegg som sa det direkte motsatte av hva denne orginalen hevdet. Dette ble lest opp, gammæln lytter og sier legendarisk:
    "Hmmmmm, nei! Det passer ikke!"

Mon tro om vi er vitne til det samme her inne? Kanskje dette er de nye "bygdeorginalene"?

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    Helt nydelig!

Jeg er faktisk usikker på om Bregman oppnådde særlig mye her. Han har selvfølgelig rett i det han sier og det er morsom å se Carlson fullstendig miste hode, men jeg synes han gikk glipp av en mulighet til å spre et litt annet budskap hos et publikum han sikkert sjelden når. Carlson er en litt underlig skrue hos Fox, han er på den ene siden dypt konservativ, men også sterkt kritisk til store multinasjonale selskap og corporate America. Det han ville diskutere med Bregman var primært skatteunndragelse og miljø-hykleri. Når det gjelder miljø har han en skitten agenda og Bregman kunne raskt ha satt en stopper for den diskusjonen, men han burde etter min mening snakket om skatt og skatteunndragelse. Nå ble det bare et kult Youtubeklipp hvor han egentlig kun henvender seg til de som allerede støtter han.

S

Slubbert

Gjest
    Det er ganske åpenbart at Trump-fansen er de mest snøblinde når det kommer til ukritisk "cult of personality" (og må være det, i og med at Trump selv så åpenbart er mentalt og intellektuelt skadet gods), men det er ikke akkurat unikt for dem allikevel. Man ser også mye panegyrisk og kritikkløs hyllest av Bernie Sanders og Ocasio Cortez, inkludert her inne. Nesegrus beundring nesten, i enkelte innlegg. Så denne mentaliteten er i større eller mindre grad til stede hos alle.

Ellers ble jeg ikke spesielt imponert av Bregman heller. I stedet for å diskutere sak, tall og data, fant han det for godt å bruke tiden på et personangrep/karakterdrap på Carlson. At sistnevnte mistet hodet kommer vel ikke som en bombe for noen som har hørt ham før, men å kalle Bregman "saklig" krever også sine skylapper.

• Liker
    Reaksjoner: HC

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    18.302
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    The Presidents & Executive Politics Section of the American Political Science Association (APSA) has just ranked Trump the worst president in the history of the United States:

https://www.msn.com/en-us/news/us/experts-rank-the-best-us-presidents-of-all-time/ss-BBTnEv1?ocid=spartandhp
    Hvem bryr seg om disse skit folkene lenger, akademikere og journalister er noe som bør ties og ikke tas seriøst lenger.

Lederen til ASPA Rogers Smith er jo for hodeløs innvandring og derfor må Trump være den verste presidenten i USA noen gang, bare å komme til denne konklusjonen viser hvor lite seriøst dette er.

Rogers Smith was co-president of the Migration and Citizenship section of APSA from 2013 to 2015
    Det er så morsomt at de som kritiserer andres kilder mener at deres kilder er de som sitter med fasiten.
    Takk Fjernis. Dette innlegget var så bra at det fortjener en musikalsk belønning :rolleyes:

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.792
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Var ikke den skrevet om Brexit? Men skit au, den fungerer her også.

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    18.302
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Her er teksten, jeg mener så absolutt att de må ha hatt Trump i tankene når de skrev denne.

Give stupidity a chance

Intelligent people
    have had their say
    It’s time for the foolish
    to show the way
    Let’s lead this world a merry dance
    Let’s give stupidity a chance

We’ve heard quite enough
    of experts and their dealings
    Why face the facts
    when you can just feel the feelings?

Forget political correctness
    I mean WTF?!
    I don’t wanna think about the world
    I wanna talk about myself!

Instead of governing
    with thoughtful sensitivity
    Let’s shock and awe the world
    with idiotic bigotry
    and give stupidity a chance

You say corruption
    I say justified reward
    Keeps the cronies loyal
    Chairmen of the board

Forget political correctness
    Let’s talk man to man
    Chicks are always up for it
    You gotta grab whatever you can

We need a leader who knows
    that money means class
    with an eye for a peach-perfect
    piece of ass
    Not a total dumb-cluck
    just one of the guys
    Let’s give stupidity a prize

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.457
    Torget vurderinger
    2
    Jeg hadde forventet at GB eller Fjernis forlengst ville tatt opp dette valgfusket. Nå er det beordret nyvalg. Folk i valgkretser samarbeidet med kandidaten og hjalp denne først til å slå partikolleger i et utvelgelsesvalg. Deretter ble samme metode brukt for å slå kandidaten fra opposisjonen.

Påstander om valgfusk kom fra opposisjonen, etter valget, men kandidatens parti forsøkte å stanse undersøkelser. Det gikk ikke. Blant annet har valgstab innrømmet at de har fylt ut flere av eget partis kandidater på valgsedler, i tillegg til hovedkandidaten.

Her er det om å gjøre å komme på banen, folkens! Solid bevis for etterlengtet valgfusk som må slås ned på.

https://www.nytimes.com/2019/02/21/us/mark-harris-nc-voter-fraud.html?

Daniel62

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Antall liker
    788
    https://www.theguardian.com/music/2...ld-trump-michael-gove-give-stupidity-a-chance

Pet Shop Boys lampoon Donald Trump and Michael Gove on new song
    Synth-pop duo’s Give Stupidity a Chance refers to Gove’s assertion that ‘people in this country have had enough of experts’

British synth-pop duo Pet Shop Boys have returned with a new song that makes fun of Michael Gove and Donald Trump.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.807
    Sted
    Trondheim
    Jeg hadde forventet at GB eller Fjernis forlengst ville tatt opp dette valgfusket. Nå er det beordret nyvalg. Folk i valgkretser samarbeidet med kandidaten og hjalp denne først til å slå partikolleger i et utvelgelsesvalg. Deretter ble samme metode brukt for å slå kandidaten fra opposisjonen.

Påstander om valgfusk kom fra opposisjonen, etter valget, men kandidatens parti forsøkte å stanse undersøkelser. Det gikk ikke. Blant annet har valgstab innrømmet at de har fylt ut flere av eget partis kandidater på valgsedler, i tillegg til hovedkandidaten.

Her er det om å gjøre å komme på banen, folkens! Solid bevis for etterlengtet valgfusk som må slås ned på.

Interessant sitat fra artikkelen:

"He apologized to the board and explained that recent medical issues, including two strokes, had impaired his abilities and recall."

Han sier at han har hatt 2 slag som gjør at han har begrenset kapasitet og hukommelse. Og så vil han stille til valg? Han er altså så begrenset at han ikke forstår at han lyver, men likevel anser han seg kvalifisert til å stille til valg? Jeg håper at velgerne har fått opplyst at kandidaten de kan stemme på har reduserte evner grunnet sykdom?

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.457
    Torget vurderinger
    2

Interessant sitat fra artikkelen:

"He apologized to the board and explained that recent medical issues, including two strokes, had impaired his abilities and recall."

Han sier at han har hatt 2 slag som gjør at han har begrenset kapasitet og hukommelse. Og så vil han stille til valg? Han er altså så begrenset at han ikke forstår at han lyver, men likevel anser han seg kvalifisert til å stille til valg? Jeg håper at velgerne har fått opplyst at kandidaten de kan stemme på har reduserte evner grunnet sykdom?
    Det var påskudd for løgnene til valgrådet. Før valget var han i kjempeslag og på valgnatten var han i storform.

Årsaken til at han til slutt ble «tatt» er at han brukte samme metode mot republikaneren han utfordret.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.807
    Sted
    Trondheim
    De 2 slagene han sier han har hatt er jo etterprøvbart - regner med at han ble behandlet for dem. At det han sier er påskudd for å lure seg unna at han har løyet er vel rimelig åpenbart, men hvordan kan han stille til velg igjen etter det? Han sier jo selv (selv om det er løgn) at har reduserte evner etter sykdom.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.699
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    De 2 slagene han sier han har hatt er jo etterprøvbart - regner med at han ble behandlet for dem. At det han sier er påskudd for å lure seg unna at han har løyet er vel rimelig åpenbart, men hvordan kan han stille til velg igjen etter det? Han sier jo selv (selv om det er løgn) at har reduserte evner etter sykdom.
    Reduserte evner er ingen hindring, snarere tvert i mot.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.960
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det hadde også vært festlig om noen av dem som klagde over at DNC favoriserte Hillary i nominasjonsprosessen for 2016 kommenterte hva RNC gjør for 2020: https://www.washingtonpost.com/loca...130044-3631-11e9-854a-7a14d7fec96a_story.html
    Maryland Gov. Larry Hogan (R), who is flirting with a 2020 White House run, on Thursday accused the Republican National Committee of taking “unprecedented” steps to shield President Trump from primary challengers.

Hogan, who is being courted by Republican dissidents seeking an alternative to Trump, told Politico in an interview that he was disgusted by RNC efforts to close ranks around Trump and troubled by reports that Republicans in South Carolina were considering scrapping their primary altogether.

“I’ve never seen anything like it, and I’ve been involved in the Republican Party for most of my life. It’s unprecedented,” Hogan told Politico reporter Alex Isenstadt. “In my opinion, it’s not the way we should be going about our politics.”
    Ja, hvorfor ikke erklære en "national emergency" og avlyse hele presidentvalget også? Trump er jo den beste president noensinne og har oppnådd langt mer i sin første periode enn noen president før ham, så det er en selvfølge at han kommer til å bli gjenvalgt med det største flertall noensinne, og derfor ingen grunn til å plage velgerne i utide med noe så opplagt? :rolleyes:

For the record: Av de som har erklært sitt kandidatur så langt i begge partier ville jeg stemt på Bill Weld. Har ikke møtt ham personlig, men fikk et veldig godt inntrykk av ham som guvernør i Massachusetts. En republikaner av den sorten som knapt finnes mer.

Sist redigert:

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.960
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    For de som er så bekymret over «medias» påståtte venstrevri, litt mimring om Murdochs The Sun i dennes glansdager:
    https://www.theguardian.com/media/2019/feb/21/has-the-sun-lost-its-shine
    They were no less bullish in terms of politics, notoriously declaring on the day of the 1992 general election that the last person in Britain should turn out the lights if Neil Kinnock were elected prime minister. The same year, MacKenzie allegedly told John Major: “I’ve got a large bucket of shit lying on my desk and tomorrow morning I’m going to pour it all over your head.”

In 1995, the paper’s influence was such that Tony Blair flew to Australia to convince Murdoch to throw the Sun’s support behind New Labour. Years later there were claims that David Cameron had done the same for the Tories ahead of the 2010 general election. More recently, in the aftermath of the Brexit referendum, which saw the Sun enthusiastically backing leave, a victorious Gallagher told the Guardian: “So much for the waning power of the print media.” The former Sun editor and passionate remainer David Yelland says Gallagher is “far more responsible for the Brexit disaster than [Irish Taoiseach] Leo Varadkar” and has published “half-truths and no truths”.

C

Cyber

Gjest
    Han har vel et godt stykke igjen til å være redusert til nr. 45.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.960
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Apropos Fjernis’ eventyrfortelling her forleden om at en av Muellers advokater tidligere hadde reist en grunnløs tiltale i Enron-caset bare som «harrassment» og at denne tiltalen hadde falt sammen som et korthus i retten: Tidligere CEO i Enron, Jeff Skilling, slapp ut denne uken etter å ha sonet over 12 år i fengsel etter nettopp den saken.
    https://www.nytimes.com/2019/02/22/business/enron-ceo-skilling-scandal.html
    Of the group, Mr. Skilling was given the harshest punishment: He was initially sentenced to more than 24 years in prison, but that term was later reduced to 14 years in part because of a mistake made by a judge in interpreting the federal sentencing guidelines. In exchange for his reduced sentence, Mr. Skilling gave up about $42 million, all of which was to be distributed to victims of Enron’s fraud.

During Mr. Skilling’s time in prison, his parents and his 20-year-old son have died.
    Manafort, Stone, Cohen, Kushner, Trump jr & sr bør være mer enn litt bekymret over hva som venter dem.

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.457
    Torget vurderinger
    2
    Harris er heldig om han ikke dømmes til fengselsstraff.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.960
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.457
    Torget vurderinger
    2
    Sebastian Gorka, tidligere rådgiver i Det hvite hus, fantaserer om borgerkrig - og "er ikke i tvil om hvilken side som vil vinne".

GORKA: Well, this is -- it's crucial for us to remember, we're not going to paint the devil on the wall, we're not going to be chicken littles, but thank you for calling, Michael. we have to be very very clear about how this nation was born -- it was born in revolution.

Look at the state emblem of your commonwealth, the commonwealth of Virginia, look at the fact that our nation was born in revolution against tyranny.

Look at the fact that we have amendments to our constitution, we have a bill of rights that states what? The last line of defense isn't the federal government, the last line of defense in our representative republic -- I'm deliberately not using the word democracy because we got lots of phone calls about not being a democracy, I understand that -- but the last line of defense is you, dear listener. That's America, that's the Second Amendment. But at the end of the day, I still remain optimistic. Why?

The left is organized in terms of being a mob, in terms of throwing things at people, or hitting them when they're not ready, but in terms of real organized violence on the scale of a civil war, I am not worried which side would win.

https://www.mediamatters.org/video/...t-aftermath-civil-war-i-am-not-worried/222956

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.457
    Torget vurderinger
    2
    Artikkelen som er linket i Asbjørns seneste innlegg bør leses fra begynnelse til slutt. Så forstår man bedre hva som venter av katastrofer for Trump i tiden fremover. Det er en drepende gjennomgang:
    https://www.washingtonpost.com/outlook/2019/02/22/essential-cons-that-define-trumps-success/?

Det tetter seg til. Domsinnstilling for Paul Manafort er nå avlagt. Manafort har gamblet på at Trump vil benåde ham. Mueller melder at Manafort er "a bold" and "hardened" kriminell. Han var sjef for Trumps kampanje.
    https://www.washingtonpost.com/loca...bd33c-3542-11e9-af5b-b51b7ff322e9_story.html?

Washington Post med en grei oversikt over "alle skurkene på galleriet".
    For den som nå ønsker å følge med videre i det som ettertiden vil erkjenne som den største konstitusjonelle skandalen i USAs historie:

https://www.washingtonpost.com/news...brodner/?noredirect=on&utm_term=.675a4aee5547

Skjermbilde 2019-02-24 kl. 08.49.39.jpg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn