og du er fortsatt en idiot. Ikke innbild deg noe annetDet er som Trump kampanjen samarbeidet med Russland, dere hadde jo så mange bevis på det, jeg var jo bare en idiot den gangen også.Det finnes ikke noe dokumentasjon i verden som klarer å gjøre deg mere opplyst i denne saken, så jeg ser ikke poenget med at noen skal bruke tid på det i det hele tatt.
Jo, det blir varmere, det måler de. Men klima er jo bare én ting, du har også slikt som dette:Det var virkelig tynt det du kom med, det er jo ingen som har sett denne klima krisen som har blitt spådd i 30 år nå, det er ikke noe spesielt varmere, det er ikke flere naturkatastrofer nå enn før, det har vært ekstremt kaldt i USA, India og Australia i år. Hvor er denne krisen?
Er dette et saksinnlegg?Dom som säger att andra är dumma, dom er dumma dom.
Igjen Fjernis, du ER klar over det? Ikke sant?Ta det med ro, det gjelder fortsatt.Det er som Trump kampanjen samarbeidet med Russland, dere hadde jo så mange bevis på det, jeg var jo bare en idiot den gangen også.Det finnes ikke noe dokumentasjon i verden som klarer å gjøre deg mere opplyst i denne saken, så jeg ser ikke poenget med at noen skal bruke tid på det i det hele tatt.
Du er klar over at Trump overhodet IKKE ble frikjent? Det var ikke det som kom ut av det, selv om Fox "News" og GOP vil ha det til det.
Jeg vil tro Trump-tilhengere i andre land ikke er tilhengere først og fremst pga. hvordan president han er for USA, men fordi de ønsker en tilsvarende fyr som president i eget land.En annen tanke: Hva er det som gjør at Trump har en stor tilhengerskare utenfor USA? Dersom det faktisk stemmer at han er en god president for USA som endelig setter amerikanske interesser først, vil jo det i så fall være en stor ulempe for alle andre enn amerikanere?
Jeg ser ikke hvordan man kan skille disse tingene fra hverandre. Man reagerer på det politiske innholdet som er et resultat av lite logisk retorikk m.m.I motsetning til Trumpkritikerne som kanskje ikke er så opptattt av det politiske innholdet, men først og fremst reagerer på forfallet i det offentlige ordskifte, antivitenskaplig retorikk, økende polarisering i samfunnet og generelt lite logisk retorikk.
www.splinternews.com/how-fossil-fuel-money-made-climate-denial-the-word-of-g-1797466298?Er det åndenes makt vi ser eller er det et religiøst vanvidd i verdens eneste supermakt?
Gud er alltid med når det står store ting på spillwww.splinternews.com/how-fossil-fuel-money-made-climate-denial-the-word-of-g-1797466298?Er det åndenes makt vi ser eller er det et religiøst vanvidd i verdens eneste supermakt?
Drit i Trump.Ok, så det er ingen gråt, hat, fordømmelse av Hollywood late night osvosv fra høyresiden? Republikanernes leder Trump er jo helt sjef på dette området.. Du må jo være helt snøblind
Du har jo en haug med gale onkler på høyresiden. Det hadde vært morsomt, hadde det ikke vært for konsekvensene av galskapen...Hvor har de fra høyresiden med humor og sarkasme blitt av da? Forbudt, sensurert og deplatformet av hysteriske nevrotiske venstrevridde.
Venstresiden er like proppfull av gale tanter og nieser, --- kvinner og barn først og alt det der som litt høflighet. Galskapen deres er enda mer hysterisk.Du har jo en haug med gale onkler på høyresiden. Det hadde vært morsomt, hadde det ikke vært for konsekvensene av galskapen...Hvor har de fra høyresiden med humor og sarkasme blitt av da? Forbudt, sensurert og deplatformet av hysteriske nevrotiske venstrevridde.
Johan-Kr
har du iverksatt en øvelse i selvfordumming?
Jeg viste ikke du var kommunist, Dong...panikken sprer seg
go, warren, go!