Biden vil ikke samle USA
Den nye presidenten snakker varmt om ett USA. Men målet hans er å gjennomføre en politikk halvparten av amerikanerne er imot. Og det i lynets hastighet.
www.nettavisen.no
Oslo-skolens eskapader er et hett tema. Og det selv om det innbefatter koplinger til både SV og AP, gitt.Trump ut av det hvite hus og FrP ut av regjeringen. Hva skal avisene skrive om nå?
Tror vi virkelig at Trump klarer å ikke stikke hodet ut etter all den oppmerksomheten han har hatt?Trump ut av det hvite hus og FrP ut av regjeringen. Hva skal avisene skrive om nå?
Tok ikke så lang tid fra han mistet makten til supporterne hogg av ham hånden.Tror vi virkelig at Trump klarer å ikke stikke hodet ut etter all den oppmerksomheten han har hatt?
Og er det noen som tror at det har roet seg i Texas og de andre statene i bibelbeltet? Trua er sterk, det har vel enkelte her inne vist...
Flott - vi får håpe at disse ekstremgruppene går i oppløsning nå som de ikke lenger har en figur å samle seg rundt. Bieffekten er at det blir litt kjedeligere USA-debatter her inne, men alt i alt er det nok det beste for kloden.Tok ikke så lang tid fra han mistet makten til supporterne hogg av ham hånden.
Proud Boys vender Trump ryggen: – En total fiasko – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer
Jeg tenker du kan få lov til å avslutte lesingen av tråden, dersom du spør pent.Kan man ikke avslutte tråden nå? Eller opprette "Eks-president Donald Trump"?
På tide å marginalisere tidenes mest overeksponerte person.
Jeg er klar over det, man kan jo bare håpe at republikanske senatorer tar til fornuften...Man er President livet ut, om man ikke blir fradømt det....
Ja, absolutt, kommer til å avslutte og lese denne tråden etter riksrettssaken. Er dog veldig interessert i den, og der er Trump hovedperson...igjen.Jeg tenker du kan få lov til å avslutte lesingen av tråden, dersom du spør pent.
Sånn ellers tenker jeg det beste for de fleste, er å la tråder dø en naturlig død.
La meg se, du er interessert i tråden, men vil at den avsluttes?Ja, absolutt, kommer til å avslutte og lese denne tråden etter riksrettssaken. Er dog veldig interessert i den, og der er Trump hovedperson...igjen.
Men tillater meg å feire at han er ute av det hvite hus
Ja, du misforstår med vilje og det er helt greit.La meg se, du er interessert i tråden, men vil at den avsluttes?
Ok?Kan man ikke avslutte tråden nå? Eller opprette "Eks-president Donald Trump"?
På tide å marginalisere tidenes mest overeksponerte personJa, du misforstår med vilje og det er helt greit.Ja, absolutt, kommer til å avslutte og lese denne tråden etter riksrettssaken. Er dog veldig interessert i den, og der er Trump hovedperson...igjen.
Men tillater meg å feire at han er ute av det hvite hus
Det som skjer med riksrettssaken er selvfølgelig interessant.
Han kjører bare junior fram som politisk leder, mens far sjøl styrer showet.Trumps største utfordring er nok hva McConnell og andre GOP-senatorer beslutter, dersom han fortsetter å melde planer om å starte et nytt parti.
Det aksepterer ikke GOP, siden det vil hogge inn i deres velgerbase.
Da finner McConnell 17 senatorer som stemmer for riksrett og etter det er Trump død som politisk person i USA.
“Gondor has no King,” to invoke a very appropriate quote from the J.R.R. Tolkien epic classic, “Lord of the Rings.” 2 The Judicial Branch is currently the only remaining legitimate branch of government and therefore has a duty uphold the checks and balances in the Constitution to curb the unlawful power grab perpetrated on the electorate by Defendants. The Court must immediately act to check the power of the Legislative and Executive branches by placing them into a state of stewardship to preserve the status quo ante, pending a preliminary injunction and then until a trial on the merits. Plaintiffs hereby request that the Honorable Court enter the Temporary Restraining Order attached hereto enjoining the illegitimate 117th Congress and 46th President (collectively, the “Usurpers”)3 from enacting any new legislation or making any substantial departures from United States policy, foreign and domestic, as it existed prior to their unlawful usurpation of power on January 3, 2021 and January 20, 2021, respectively by appointing a group of trusted special masters to provide oversight to the Usurpers.4 This concept is similar to the concept of placing a corrupted business in receivership or in bankruptcy law, which places a “trustee” in charge of the “debtor-in- possession” during the bankruptcy case to rehabilitate the corrupted organization.
Og hvem var det der sagde, at det blev stille nu???Lawyer fired after Capitol riot files suit demanding Congress be fired
"This is not a Sidney Powell lawsuit," Paul Davis assures court. True! Powell didn't argue for abolishing Congresswww.salon.com
Denne var jo nesten litt søt:Flere måter å si det på...
Merkel har stor tro på Biden
Tysklands forbundskansler Angela Merkel er glad for at USAs nye president Joe Biden har meldt landet inn i Verdens helseorganisasjon og Parisavtalen igjen. Hun tror samarbeidet med USA nå vil bli bedre og bygge på likere virkelighetsoppfatning.