Og borte er alle Trump minionene her inne. Er ikke det litt rart? Nå burde være tiden for å bevise hvor rett de hadde?Takk for video @defacto
Klart, at idioten er supportert av Trump. Stopper (stadig) ikke med at undres over, hvor lavmålt det kan bli
for spesiellt GOP. Dummhet og lavmål endda djupere
Hm...? Har han ikke blitt gjeninsatt enda??Og borte er alle Trump minionene her inne. Er ikke det litt rart? Nå burde være tiden for å bevise hvor rett de hadde?
Hmmm, kanskje de glemte noen nuller? Det var vel 1400?Hm...? Har han ikke blitt gjeninsatt enda??
Vent 14 dager nå, bare. Bevisene har de i bøtter og spann.
Ingen kommer til å husker at han pushet Fed på å senke renten da økonomien gikk som en varm kanon.Renten i USA skal gå fra 0-4,5% på 18 måneder. Galloperende priser. Resesjonen er like om hjørnet, mulig en kommende økonomisk depresjon i verden, skal vi lytte til økonomiekspertene på Nrk2 i dag. Blir stor misnøye blant den jevne amerikaner.
Trump vil gå til dekket bord i november 2024, og han vet det.
Ingen kommer til å huske....
Dessverre, hvem som er skikket til best å håndtere økonomien, sikkerhetsspørsmål og andre vesentligheter, det blir nok underordnet og ganske uvesentlig i valget i 2024.Ingen kommer til å husker at han pushet Fed på å senke renten da økonomien gikk som en varm kanon.
Det var jo urettferdig at en del andre land hadde lavere rente, må vite.
Eller pengedrysset under pandemien (som vel Biden videreførte?)
Trumpeten er i høyeste grad medskyldig i at Fed nå ser seg nødt til trippeløkning av renten. Renteøkning på 3 kvartinger i en jafs har man vel ikke sett siden 70-tallet ?
Jeg kan knapt tenke meg noen mindre egnet til å få kontroll på den amerikanske økonomien, men det har nok dessverre lite med saken å gjøre.
Ikke alle...... Thank GodDe av republikanerne som tar avstand fra Trump, dem blir sjaltet ut, dem er ute i kulden.
Tror man får bygd litt for 1 trillion dollars https://www.npr.org/2021/11/15/1055...-infrastructure-bill-into-law?t=1655408950346
jeg tror evnene er ok …. Eller i alle fall var ok. Han er/var smart nok til å være president."Han vet det" synes jeg er å tillegge mannen mer analytisk evne enn han har. For han har ingen; han er en vandrende megafon og kommer til å kauke det samme gnålet så lenge han lever. Så får tiden vise om det resonnerer om to år.
Ikke enig. Jeg ser ingen evner, hverken da eller nå. Han virker som en komplett idiot.jeg tror evnene er ok …. Eller i alle fall var ok. Han er/var smart nok til å være president.
Du bør slå opp ordet «idiot». Historisk sett har det ingen ting med evner å gjøre.Ikke enig. Jeg ser ingen evner, hverken da eller nå. Han virker som en komplett idiot.
Jeg antar ikke at han er idiot (i den mest kontemporære betydningen av ordet) fordi han har drøye holdninger. Jeg antar at han er idiot fordi han sier idiotiske ting nonstop. Her har jeg hverken behov for hjelp fra 2 personer på Quora, "IQ-ekspert" Jordan Peterson eller en tidligere arkitektur kritiker. Alt jeg behøver er ører slik at jeg kan høre det stabile geniet snakke.Du bør slå opp ordet «idiot». Historisk sett har det ingen ting med evner å gjøre.
Jeg mener forøvrig det er uklokt å anta at folk med drøye holdninger er evneveike. Dette handler om helt andre ting.