Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Ok, ja ser den.
    Man kaller det ikke kvotering, man kaller det et problem og at man skal ta det på alvor å øke kvinneandelen.
    Er vel så og si det samme
    Når det nå kommer til to trenere som har like kvalifikasjoner så vil man velge en kvinne fordi man ønsker å øke kvinneandelen.
    Ikke kvotering men.....

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    Ok, ja ser den.
    Man kaller det ikke kvotering, man kaller det et problem og at man skal ta det på alvor å øke kvinneandelen.
    Er vel så og si det samme
    Nei det er det ikke.

Når det nå kommer til to trenere som har like kvalifikasjoner så vil man velge en kvinne fordi man ønsker å øke kvinneandelen.
    Ikke kvotering men.....
    Vi er off topic på sak her, men ikke på uredelig og kunnskapsløs argumentasjon. Du vrir og vrenger på artikkelen og skaper et bilde som passer ditt narrativ. Problemet er at du ikke har peiling på hvordan fotballen fungerer. Artikkelen snakker om hvordan få flere kvinnelige trenere inn i fotballen, ikke hvordan kvotere inn en kvinnetrener til G16 landslaget.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Det skal jeg være den første til å innrømme, fotball har aldri interessert meg overhodet.
    Men jeg må vel få lov til å mene at setninger som jeg limte inn for et par poster er laget for å skape et problem og at det er feil at det er for få kvinner og minoriteter.
    dette må gjøres noe med...

Hvis ikke de vil være trenere så er det vel ingen problem og i allefall ikke noe å lage en sak ut av.
    men nok off topic
    Donald trump hadde sikkert vært enig så er jo litt on topic

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    Det skal jeg være den første til å innrømme, fotball har aldri interessert meg overhodet.
    Men jeg må vel få lov til å mene at setninger som jeg limte inn for et par poster er laget for å skape et problem og at det er feil at det er for få kvinner og minoriteter.
    dette må gjøres noe med...
    Du kan selvfølgelig mene hva du vil, men her tar du feil og uttaler deg om ting du ikke kan noenting om. Saken er at det ER et problem på trenersiden i Norsk fotball. Det ER ønskelig med flere kvinner og folk med minoritetsbakgrunn som trenere i Norsk fotball. Dette er ikke engang kontroversielt i fotballen, de fleste ønsker en slik dreining, men det er tydeligvis et problem for deg? Det kunstige "culture war" problemet er det du som skaper her.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    jeg gir meg, det er ønskelig med flere kvinnelige fotball trenere og det vil ikke bli noe form for forfordeling av kvinner eller andre ønskelige grupper.
    Likt for alle
    Dårlig eksempel

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.958
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Bombe. Fox News lyver, vel vitende om at historiene de forteller på luften er blank løgn. De fortsetter likevel å lyve, fordi det er forretningsmodellen deres å fortelle løgnhistorier til de troende.
    “Sidney Powell is lying.” Tucker Carlson to his producer Alex Pfeiffer, November 16, 2020 (Ex.150)

“Sidney Powell is a bit nuts. Sorry but she is.” Laura Ingraham to Tucker Carlson and Sean Hannity, November 15, 2020 ( Ex.155 at FNN035_03890539)

“Really crazy stuff.” Rupert Murdoch, November 19, 2020 (Ex.156)
    The day after Powell’s “Kraken” lawsuits were dismissed, Dobbs had her on as a guest again.

When Fox News reporter Jacqui Heinrich accurately fact-checked a Trump tweet about the election having been stolen, Carlson went ballistic, telling Hannity in a group text, “Please get her fired. Seriously ... What the fuck ? I’m actually shocked. It needs to stop immediately, like tonight. It's measurably hurting the company. The stock price is down. Not a joke.”

Carlson’s reference to the stock price was not a side note—he was concerned about the network losing viewership to Newsmax and OAN.

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.418
    Torget vurderinger
    1
    Neste presidentvalg i USA er i november 2024. Hva er oddsene for at Trump gjenvinner Presidentembetet?
    -I forkant må han vinne nominasjonen i sitt eget parti. Og han må gå klar av ymse rettslige granskninger.
    -Utfallet av selve Presidentvalget beror mye på hva slags kandidat Demokratene kommer opp med. Joe Biden er deres beste kandidat, men vil da være 82 år gammel. Trump er heller ingen ungfole. Han er bare 4 år yngre enn Biden. Virker ikke som noen av partiene har gode back-up kandidater.

Så, hva er oddsene for at Trump vender tilbake til The White House?

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.666
    Neste presidentvalg i USA er i november 2024. Hva er oddsene for at Trump gjenvinner Presidentembetet?
    -I forkant må han vinne nominasjonen i sitt eget parti. Og han må gå klar av ymse rettslige granskninger.
    -Utfallet av selve Presidentvalget beror mye på hva slags kandidat Demokratene kommer opp med. Joe Biden er deres beste kandidat, men vil da være 82 år gammel. Trump er heller ingen ungfole. Han er bare 4 år yngre enn Biden. Virker ikke som noen av partiene har gode back-up kandidater.

Så, hva er oddsene for at Trump vender tilbake til The White House?
    Alle sjuke ting er mulig i maktens korridorer in US of the fucked up A.
    Men Republikanerne har allerede fått Nikki Haley som konkurrent til DJ Trump. Det er da noe.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.551
    Torget vurderinger
    23
    Ingen ting som får frem det stupide i amerikanere som erkenasjonalplagget caps 🤣🤣

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    Alle sjuke ting er mulig i maktens korridorer in US of the fucked up A.
    Men Republikanerne har allerede fått Nikki Haley som konkurrent til DJ Trump. Det er da noe.
    Nikki Haley har null sjanse, men vil ta stemmer fra DeSantis og dermed hjelpe Trump i primærvalget.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.958
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Lyvende løgnere, hele hurven. Hva de sa backstage:
    In one set of messages revealed in the court filing, Carlson texted Ingraham, saying that Sidney Powell, an attorney who was representing the Trump campaign, was “lying” and that he had “caught her” doing so. Ingraham responded, “Sidney is a complete nut. No one will work with her. Ditto with Rudy [Giuliani].”

The messages also revealed that Rupert Murdoch, the chairman of Fox Corporation, did not believe Trump’s election lies and even floated the idea of having Carlson, Hannity, and Ingraham appear together in prime time to declare Joe Biden as the rightful winner of the election.

Such an act, Murdoch said, “Would go a long way to stop the Trump myth that the election stolen.”
    Men de kom til at det var bedre business å jatte med tullingene og fortsette å fyre opp under løgnen. Det finnes ikke unnskyldning for sånt.

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.260
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Hvilken annen unnskyldning behøver man enn at det vil øke profitten? Hvis man bor i USA altså.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.958
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Hvilken annen unnskyldning behøver man enn at det vil øke profitten? Hvis man bor i USA altså.
    Nei, si det. Og de klippefast troende fortsetter å sluke det som sies på luften fra Carlson, Ingraham og Hannity, fordi de blir fortalt at «alle andre er korrupte». Det hjelper vel ikke å få brettet ut offentlig hva som ble sagt backstage heller - «en heksejakt mot disse forfulgte uskyldighetene». Tydeligvis en bra forretningsmodell med trofaste kunder.

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.260
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Vi har vel forlengst fått bevist utover enhver tvil at fakta og logikk er fullstendig uinteressante fenomener for de fleste som velger Fox som sin "nyhetsformidler". Hva man kan vise til fra retten vil selvsagt ikke bety noe som helst, om det så skulle være klipp av Carlson, Ingraham og Hannity som roper "ja, vi løy så det rant for å tjene mere penger" høyt og unisont. Vann, gås.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Vi har vel forlengst fått bevist utover enhver tvil at fakta og logikk er fullstendig uinteressante fenomener for de fleste som velger Fox som sin "nyhetsformidler". Hva man kan vise til fra retten vil selvsagt ikke bety noe som helst, om det så skulle være klipp av Carlson, Ingraham og Hannity som roper "ja, vi løy så det rant for å tjene mere penger" høyt og unisont. Vann, gås.
    Alle mediehus lyver så det renner etter. Løgnen om Trumps løgner om valgfusk er et eksempel. Løgnen om at Biden vant valget er eksempel på en annen løgn.
    Det er svarte menn, supereliten som bestemmer hvem som skal være president i USA, Tyrkia, Iran og Russland samt skape krig og konflikt. Hvis man ikke innser dette, så har man problemer.

Målet er at vi skal kjøpe Amerikanske og Kinesiske produkter for å tilfredsstille dopaminavhengighet som gjennomsyrer bruk og kast kulturen. Krig er bare en annen måte at folk skal kjøpe Amerikansk og kinesisk produkter som kan brukes i krig.

Vi skal også kjøpe valgtellerutstyr fra internasjonale storselskaper og de har også økonomiske og storpolitiske interesser.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Du er muligens inne på noe her... men de verste og kanskje farligste er nok de som er så forstyrret at de i fullt alvor innbiller seg at det er alle andre som er forstyrret....
    Korrekt. Jeg mener ikke alle er forstyrret. Målet er bruk og kast. Trumps påstander om valgfusk er narrativ så vi skal kjøpe klikkbate. Biden prøver å starte 3VK ved å konstant vise fingern til verdens største atommakt.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Faller ikke for triksene og kjøper for å ha, det eneste jeg kaster er all propagandaen man får tredd nedover seg overalt.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Skjønner at du er i ekstase over å se at Biden er oppegående og klarer å ta seg en tur til han som hjalp sønnen til godt betalt jobb så han kunne fortsette med crack og prostituerte.
    Men skjønner ikke helt hva det har med meg å gjøre?
    Jeg kjøper ikke kinadritt med unntak av humminguru.
    Stort sett alt jeg kjøper er brukt eller vintage, med unntak av mat og drikke, undertøy eller kondomer

palmaris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Antall liker
    1.251
    Torget vurderinger
    1
    Det jeg fascineres og undres over, er jo at man kan drive såpass langt ut på viddene, at jeg f... ikke makter å finne ut om man er alvorlig, eller bare driver et slags spill. Merkelig.
    Om ein fyrst er ute på sykkeltur er det jo lett å ta ein feil sving å hamna ute på viddene,tenkjer eg :)

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Masse kontraritet (er det et ord) er først og fremst et spill om oppmerksomhet og et behov for å gjøre seg selv viktig og som en som skiller seg ut av massen (aka uvitende fehoder som tror på elitens løgner og ikke gjennomskuer det mørke som ligger bak). Ofte fordi dette er den eneste måten å skille seg ut på.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Faller ikke for triksene og kjøper for å ha, det eneste jeg kaster er all propagandaen man får tredd nedover seg overalt.
    Ja, det er bra.
    Men du forkaster ikke globalistpropagandaen som ustanselig blir tredd over hodene våre fra NRK som blander hummer og kanari i podkastene sine.
    At Fox News er nedsunket i konspirasjonsteorier og blank løgn er jo en selvfølge, det er jo USAs største mediehuse og de skal tjene penger på folks dummhet de også. Ja, det er skremmende, men fri media er passe.
    Men NRK er like nedsunket i konspirasjonsteorier og løgn hvor naturlig seleksjon som skapende kraft blir blandet inn med vitenskapelige beretninger om dyr som skifter kjønn for å rettferdigjøre vestens krig mot barnets eksistens. NRK er statseid globalistgalskap. Der er tilstanden forstyrret.

Sist redigert:

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Ja, det er bra.
    Men du forkaster ikke globalistpropagandaen som ustanselig blir tredd over hodene våre fra NRK som blander hommer og kanari i podkastene sine.
    At Fox News er nedsunket i konspirasjonsteorier og blank løgn er jo en selvfølge, det er jo USAs største mediehuse og de skal tjene penger på folks dummhet de også. Ja, det er skremmende, men fri media er passe.
    Men NRK er like nedsunket i konspirasjonsteorier og løgn hvor naturlig seleksjon som skapende kraft blir blandet inn med vitenskapelige beretninger om dyr som skifter kjønn for å rettferdigjøre vestens krig mot barnets eksistens. NRK er statseid globalistgalskap. Der er tilstanden forstyrret.
    Nevn en eneste beviselig konspirasjonsteori som NRK har fremmet?

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Hvis den er bevist så er det jo ikke en konspirasjonsteori så spørsmålet ditt er jo umulig å svare på.

Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    12.763
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Kanskje du kan forsøke med en konspirasjonsteori lansert av NRK, som ikke er bevist, da?? Likevel, - om det er en teori som blir bevist, så er det jo fortsatt en konspirasjon, - som er bevist som det. Har du noen slike fra NRK??

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.308
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Det var ikke jeg som påsto dette, jeg bare reagerte på spørsmålet som ble stilt på en måte som gjorde det umulig å svare på.
    Det du spør etter er en konspirasjon NRK har vist på en av sine sendinger. Det er det nok ganske mange av.
    Ang konspirasjonsteorier som NRK har videreformidlet så er det nok ganske mange det også. Feks covid 19 viruset som kom fra en lab. De hadde vel noen innslag rundt dette vil jeg tro.
    Eller mener du hvilke teorier NRK selv har lansert og formidlet, der tror jeg det er ingen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn