Så du ser ikke at det er et snev av politisk spill dette? Dette har ikke noe med valget 2024 å gjøre? Kun et ønske å få mannen stilt til ansvar for lovovertredelser totalt uavhengig av politikk?Det er ingen som "gjør Trump til skurk", saken er jo at Trump selv har valgt å være en.
Så er det altså opp til rettsapparatet å bevise at hans valg er i strid med lovverket. Ergo er det fullstendig irrelevant hvem som "backer dette"; enten kan det bevises at DJ Trump har brutt loven, eller det lar seg ikke bevise. I sistnevnte tilfelle går han fri. Resultatet gjenstår å se.
Dersom en rettssak gjennomført i et velsmurt rettsapparat er å anse som "en offentlig ydmykelse og halshugging", bør vi umiddelbart stoppe rettssaker mot en hver mistenkt lovbryter.
Har du noe bedre alternativ enn Guds veier annet enn sex drugs rockn roll og dårlig helse?På Guds veier blir man ransaket (og ranet)
Stopp å fuske med sitatknappen. Det var @Disqutabel og ikke @Drossel som skrev det siterte.Så du ser ikke at det er et snev av politisk spill dette? Dette har ikke noe med valget 2024 å gjøre? Kun et ønske å få mannen stilt til ansvar for lovovertredelser totalt uavhengig av politikk?
Ingen av delene faktisk. Tidlig Spielberg fenger ikke og droger har aldri tiltalt meg.Har du noe bedre alternativ enn Guds veier annet enn sex drugs rockn roll og dårlig helse?
For ordens skyld, sitatet ditt viser at det er Drossel som har skrevet det, men det var altså meg.Så du ser ikke at det er et snev av politisk spill dette? Dette har ikke noe med valget 2024 å gjøre? Kun et ønske å få mannen stilt til ansvar for lovovertredelser totalt uavhengig av politikk?
Jeg gjetter at det dreier seg om fingertrøbbel, og ikke et bevisst feilsitat, kan ikke se noen grunn for å sitere feil person. Sånt kan skje.Vis vedlegget 908756
Stopp å fuske med sitatknappen. Det var @Disqutabel og ikke @Drossel som skrev det siterte.
Men klart..... helt på Trump-nivå. Du burde rapporteres for dette
I forhold til filmen Life of Brian så kan det virke som Guds veier fører til at man blir ranet ja, hvis man lar seg lure.Ingen av delene faktisk. Tidlig Spielberg fenger ikke og droger har aldri tiltalt meg.
Merkelig at jeg kun får diskusjonsformaliteitsfeijlpåpek når jeg bruker mokilen.For ordens skyld, sitatet ditt viser at det er Drossel som har skrevet det, men det var altså meg.
Uansett, og som tidligere nevnt, er det demokratisk svært uheldig å politisere maktapparatet slik de har gjort i USA, og er i ferd med også i enkelte europeiske nasjoner. Det bereder grunnen for rettsavgjørelser gjennomsyret av politisk motivasjon. Ikke heldig.
Så man kan ikke fullstendig se bort fra at deler av prosessen er politisk motivert, men bevisene som fremlegges vil vel vise om det er noe hold i tiltalepunktene eller ei. For punktene er konkrete nok, det dreier seg hittil om bevisst økonomisk mislighold og feilaktig bruk av valgkamppenger, så får man se da, om disse punktene kan substansieres, eller ei.
Litt merkeligere at du ikke leste hva jeg skrev, vel?Merkelig at jeg kun får diskusjonsformaliteitsfeijlpåpek når jeg bruker mokilen.
Må være kødd medVis vedlegget 908756
Stopp å fuske med sitatknappen. Det var @Disqutabel og ikke @Drossel som skrev det siterte.
Men klart..... helt på Trump-nivå. Du burde rapporteres for dette
Joda. Har lest hva du skrev. Men det kan være noen android versjon 9+++++ bugs fra min side.Litt merkeligere at du ikke leste hva jeg skrev, vel?
Skjønner itno. Må ha trodd jeg svarte på disqutabel, men så har Drossel svart for han. Tror telefonen min har sentralen break down bugs.Må være kødd med
Joda. Har lest hva du skrev. Men det kan være noen android versjon 9+++++ bugs fra min side.
Vel, det er tross alt Påske.Får frysninger. Ikke nødvendigvis av fyren og hva han lirer utav seg men at det er folk som jubler for det.
Det var et underlig regnestykke. Men du er vel ikke medlem av SV.Vel, det er tross alt Påske.
Always look at the bright side of life.
Halvparten av amerikanerne stemmer.
+/- halvparten av de stemmer republikansk.
+/- halvparten av de igjen liker Trumpern
De er tross alt ikke så mange.
Faktisk færre enn nordmenn som benker seg for å se Melodi Grand Prix!
Jeg lefler ikke med djt. Jeg står opp mot de som ønsker å bryte ned å ødelegge de grunnleggende verdiene Norge er bygd på.Guds straff for å lefle med DJT.
Hadde ikke forventet av deg at du trodde kun SVere fikk med seg valgstatistikk, meningsmålinger og elementær prosentregning.Det var et underlig regnestykke. Men du er vel ikke medlem av SV.
Akkurat det er ikke veldig åpenbart i dine innlegg her.Jeg lefler ikke med djt. Jeg står opp mot de som ønsker å bryte ned å ødelegge de grunnleggende verdiene Norge er bygd på.
Nei, det står dårlig til med din og eventuelt andre sosialisters elementære regnekunnskaper og om elementær prosentregning fordi du nevner ikke det i svaret ditt.Hadde ikke forventet av deg at du trodde kun SVere fikk med seg valgstatistikk, meningsmålinger og elementær prosentregning.
But then again... why not?
Jeg har forsvart Trump, og støtter ikke opp om demoniseringskoret mot ham. Men forsvaret mitt er ikke så sterkt. Men hvis jeg kan fyre opp litt så liker jeg d.Akkurat det er ikke veldig åpenbart i dine innlegg her.
Forsvarer du Biden også?Jeg har forsvart Trump, og støtter ikke opp om demoniseringskoret mot ham. Men forsvaret mitt er ikke så sterkt. Men hvis jeg kan fyre opp litt så liker jeg d.
Biden er en gammel gris som liker å klå på unge jenter? Hvem brydde seg om han før valget untatt main stream media? Men han vant uten tvil. Når poststemmene tikket inn gikk han sakte men sikkert forbi Trump og vant presidentvalget.Forsvarer du Biden også?
(Oh sorry, jeg glemte jo at han er kommunist.)
Men vent nå litt. Innlegget jeg besvarte inneholdt altså dette:Jeg har forsvart Trump, og støtter ikke opp om demoniseringskoret mot ham. Men forsvaret mitt er ikke så sterkt. Men hvis jeg kan fyre opp litt så liker jeg d.
Så besvarer du med at du forsvarer Trump, som om "norske verdier" og "Trump" på en eller annen måte er parallelle verdier, og det finner jeg meget underlig. En hver med et minimum av analysekapasitet vil jo umiddelbart se at Trump og norske verdier er diametrale motsetninger, og det blir meget vanskelig å være tilhenger av begge deler, uten å gå inn i en gedigen kognitiv dissonans.Jeg står opp mot de som ønsker å bryte ned å ødelegge de grunnleggende verdiene Norge er bygd på.
Hva var det Trumpler sa i talen til sine egne i Mar-a-Lago?Men vent nå litt. Innlegget jeg besvarte inneholdt altså dette:
Så besvarer du med at du forsvarer Trump, som om "norske verdier" og "Trump" på en eller annen måte er parallelle verdier, og det finner jeg meget underlig. En hver med et minimum av analysekapasitet vil jo umiddelbart se at Trump og norske verdier er diametrale motsetninger, og det blir meget vanskelig å være tilhenger av begge deler, uten å gå inn i en gedigen kognitiv dissonans.
Det er lett å trekke den konklusjon at du har misforstått enten Trump eller de norske grunnleggende verdier. Eventuelt begge deler.
Første setning er jeg dønn enig.Tull. Enkelt og greit. Det er mengder av mennesker med gode verdier som ikke deler din tro på Gud. Og når det gjelder å rive ned de verdier vestlige velferdssamfunn bygger på (kjent som liberalt demokrati) står mange såkalt kristne religiøse (selv om vi ikke ser så mye til de i Norge) på de samme barrikadene som de mest ekstreme muslimer.
De 10 bud er basic norsk folkeskikk. Lutherske menneskesynet preget lovene fram til Stoltenbergregjeringen som revolusjonerte grunnloven med ny ekteskapslov. Denne loven har redefinert mennesket og hva som er normalt og ikke.Judeokristne verdier i Norge? Når var jødene noe tradisjonsbærer av betydning i Norge, vi har vel på det meste knapt hatt et par tusen her samtidig. Sikker på at dette ikke er noe du har kopiert fra Bannon uten å helt forstå hva det egentlig betyr og hvilken hundefløyte han blåser i?