JMM
Slava Ukraini!
Neste uke i NY kan bli 24K gull. Donald Jr., Eric og Ivanka Trump skal gi vitnemål, i den rekkefølgen.
….øh, ja, eksakt.I can't imagine myself being a politician — it has cost me a couple of billion dollars to be a politic — everyone else makes — they make — I said no we can't do that — I could've made a fortune — countries are coming — we've got to build a job, and we'd like to have you involved — billions I say — I tell my kids, sorry kids, we can't do it, I’m President — I respected the office — and then I get out, and I see the stuff Biden's been doing, and I say, well I did it the right way — you know (tittering) — the money — and my kids say, dad could we build a job here or there — in the Middle East — certain countries — they got a lotta money — and they’d love to build a nice Trump job — no kids you can't do that, it's a conflict — I didn't do that (sniff) — so I was willing — and the of course they made it much worse with legal fees — I have $100 million worth of legal fees — and they are doing good — at least I have a good lawyers — you could spend $100 million on lousy lawyers too — it happens (faint laughter from the crowd) — but no I said, I said, right from the beginning — I told Ben and Candy a long time ago — I said you know it's incredible — as soon as you win, they start coming to you — wanna do this — and I told my kids you can't do that, you can’t do that — too much respect for the office — and uh ...
Fy for helsike - dette er helt vilt. Han babler i vei som en syk frosk!! Men det er jo mulig at lamskallene som følger ham har denne kommunikasjonsformen.Tydeligvis fra samme tale i Iowa:
….øh, ja, eksakt.
De tror han sier et eller annet intelligent, og de tør ikke si fra at de ikke forstår det som blir sagt, for da kan de fremstå som uforstandige. Egentlig er det vel eventyret om Keiserens nye klær utspilt i real time vi ser her.Fy for helsike - dette er helt vilt. Han babler i vei som en syk frosk!! Men det er jo mulig at lamskallene som følger ham har denne kommunikasjonsformen.
På et eller annet plan er han da åpenbart helt ute av stand til å ta inn virkeligheten. Om det er dumhet eller en eller annen diagnose vites ikke, men smart er han i hvertfall ikke!Dette er skremmende synes jeg. Denne fyren er ikke dum og han peker på flere helt reelle problemer, man han kan likevel ikke se hva Trump er.
Nuvel, han fremstår temmelig dum syns nå jeg.Dette er skremmende synes jeg. Denne fyren er ikke dum og han peker på flere helt reelle problemer, man han kan likevel ikke se hva Trump er.
Det er for så vidt interessant at helt oppegående mennesker ender i det grøfta der. Jeg kjenner et par tilfeller selv, der åpenbart intelligente mennesker opplever disse vrangforestillingene som fullstendig reelle. It's puzzling som de sier der borte, og jeg tror det er et fenomen som minner om noe religiøst.Nuvel, han fremstår temmelig dum syns nå jeg.
Joa, jeg vet også om noen.Det er for så vidt interessant at helt oppegående mennesker ender i det grøfta der. Jeg kjenner et par tilfeller selv, der åpenbart intelligente mennesker opplever disse vrangforestillingene som fullstendig reelle. It's puzzling som de sier der borte, og jeg tror det er et fenomen som minner om noe religiøst.
Det virker som noen begynner å legge merke til det.Fy for helsike - dette er helt vilt. Han babler i vei som en syk frosk!! Men det er jo mulig at lamskallene som følger ham har denne kommunikasjonsformen.
But once he veers away from declaring his “shoot first, ask questions never” policy, Trump just tends to … wander. In recent days, Trump has:
Trump’s actions go well beyond the realm of gaffes, and as The New York Times reports, some of his opponents are smelling blood in the water.
- Discovered that the U.S. is spelled with both a “U” and an “S,” which he thinks is “genius.”
- Warned that America is about to get into “World War II” just moments after he warned that Biden was cognitively impaired.
- Declared that Hungarian Prime Minister Viktor Orban is the leader of Turkey, then talked about Turkey’s border with Russia—which doesn’t exist.
- Developed a weird obsession with the court clerk in his New York fraud case that has already earned him two fines from the judge.
- Forgotten what city and state he was speaking in, earning some boos from his audience.
- Declared that he will win the election over Barack Obama before completely derailing his own speech.
- Repeatedly asked why Biden didn’t investigate him three years ago … which would be the fall of 2020. When someone else was in the White House.
Ikke Sioux Falls, SD.Less than a week after the former U.S. president confused Hungary and Turkey — calling Hungarian Prime Minister Viktor Orbán the leader of Turkey — Trump got Hungary’s borders all wrong.
“Did anybody ever hear of Viktor Orbán? He’s the head of Hungary. Hungary fronts on both Ukraine and Russia,” Trump said on Sunday during a rally in Sioux City, Iowa.