Barking dogs don't bite. Hverken ABB elle PM hadde særlig hang til å skrive på nettet. Og folk på hfs lar seg ikke inspirere av dette tøvet. Om han skriver andre steder er det lite vi kan gjøre med det, det får PST ta seg av.Det har man vel også sagt om alle andre også som har foretatt seg noe eller inspirert andre, så har man sett hvordan det har gått. Vi som har vært her i 10-15 år har jo sett hvordan det har utviklet seg, direkte skremmende.
Steng trådene om Trump og klima så er det meste løst.Problemet er at det er den type personer som potensielt blir ekstremt farlig for omverdenen, enten ved at de foretar seg noe selv eller inspirerer andre. Hvorfor skal sentralen være en plattform for, propaganda, konspirasjonsteorier og hat?
om det er spill for galleriet, så er det isspising.La oss se: Det som kommer til å skje er at Burr påberoper seg «executive privilege», nekter å stille opp, og nekter å utlevere noen dokumenter. Så kan Kongressen sende subpoena og saksøke, men det vil bli obstruert i alle instanser og det tar fort et par år før den saken når Høyesterett for endelig avgjørelse. Et par år er lang tid når Trump & Barr avsetter generalinspektører og statsadvokater nærmest ukentlig. Kongressen kan reise impeachment mot Burr, men det er heller ikke tid til å få igjennom det før valget, og Burr vil uansett bli frikjent for hva som helst i Senatet så lenge GOPs Trump-lojalister har kontrollen der. Det er en teoretisk hjemmel for å erklære obstruksjonen som inherent contempt of Congress og utstede arrestordre på Barr, men det maktmidlet har ikke blitt brukt siden 1934. Det vil være en nokså spesiell sak om Kongressen utsteder arrestordre på landets justisminister under full musikk fra presidenten med trusler om gjengjeldelse med maktbruk ovenfor Kongressen. Da er bananrepublikken komplett.
Contempt of Congress - Wikipedia
en.wikipedia.org
Uttalelsen må nok dessverre mest forstås som et spill for galleriet for å uttrykke misnøye og gi inntrykk av at man «gjør noe». Den reelle makten ligger hos velgerne, hvis bananrepublikken i det hele tatt er i stand til å gjennomføre et valg til høsten. Det vet også ansatte i justisdept og forsvaret. De begynner å bekymre seg for sitt eget personlige straffeansvar for det de er med på nå og som vil bli etterforsket nokså grundig av neste administrasjon. Dette er nok drivkraften bak at makten nå synlig pipler bort gjennom Trumps korte fingre.
At det finnes sånne i verden vet vi. Det som er millioner ganger verre, er at det finnes folk som lar seg lure.For en syk faen!!!
"JEG har spart hundretusenvis av amerikanske liv! Tiltakene jeg satte inn allerede i januar - lenge før noen andre har sørget for dette! Dere kan være glade for at dere har meg som president!!!"
i disse dage er det vanskelig at kende forskjell på hva der er hva.Siger vel mest om Trump-tilhængerne, at de (som Trump??) ikke kender forskel på
"Donkey" og "Zebra" (Finland og Rusland) ......... Men du var vel bare sarkastisk??? i virkeligheden var det et æsel, bare malet som en zebra????
Bevare meg vel. Konspirasjonsteorier, derimot, det bygger oppunder søkningen etter sannhet. Og en sebra blir ikke til et esel uansett hvor mange ganger etter hverandre du legger ut et bilde av en sebra. Manipulerte bilder blir heller ikke ekte, selv om du legger dem ut en million ganger.i disse dage er det vanskelig at kende forskjell på hva der er hva.
Sandhet blir til løgn og løgn blir sandhet, efter at ha bli gentaget tilstrekkelig mange gange, i den maniporlete virkelighet de servere for os.
Politisk bias er så utbredt, blandt nyhet redaktionerne, og nyheterne serveres manipulert i en grad, der gør at leserne ikKE klarer at se forskel på en Donkey kontra Zebra.
Nyhet information, eiet av 1 %,erne, levere nyheter, vis formål er at hjerne vaske befolkningerne over tid, og da spiller det ingen rolle om hva om løgn blir sandhet vs løgn.
ReuterS, The Hill, Push Back, ovre der, er vel idag kansje noget av det mest objektive nyheds medie der findes tilbage pr idag, hvor du ikke serveres for politisk provogande.
Amerikanerne politiske aktørere og nyhed formidlerne, er købt og betalt, og budskapet leveres, innpakket i løgn. der gentages igen og igen.
Da blir :
Zebra til en Donkey
Joe til Dracula
Nancy til Skin død.
Black til white.
Joe til Nancy
Nancy til Blomberg
Blomberg til Demokratiet.
Indigrenserne i Joe og Nancy kærlighet drama, er demens, alderdom forfall, Hårede ben, løse tender og plastikk maske levert fra kælderen med Alkoholiker Zombier.
Det er litt fantastisk å høre en trumpeter snakke om løgn og sannhet når dere ledestjerne har en track record på området løgn.i disse dage er det vanskelig at kende forskjell på hva der er hva.
Sandhet blir til løgn og løgn blir sandhet, efter at ha bli gentaget tilstrekkelig mange gange, i den maniporlete virkelighet de servere for os.
Jeg misliker den typen "valgkamp", det er og blir ødeleggende for politikk og rasjonale. Det beste jeg kan si om The Lincoln Project er at de i motsetning til DJ Trump har et godt ordforråd.De er nådeløse
Bevare meg vel. Konspirasjonsteorier, derimot, det bygger oppunder søkningen etter sannhet. Og en sebra blir ikke til et esel uansett hvor mange ganger etter hverandre du legger ut et bilde av en sebra. Manipulerte bilder blir heller ikke ekte, selv om du legger dem ut en million ganger.
Av og til er det beste å holde kjeften og bli tatt for å være en idiot, i stedet for å åpne kjeften og fjerne en hver tvil. Trump er et eklatant eksempel så måte....
Jepp, i god Tump-ånd. Rekker ikke saklighet, fyll på med nasjonalisme og denslags.@Hi-rex: Genialt argument.
Lidt at point her, var at det politiske system over der, overholde ikke fungerer demokratisk.Jepp, i god Tump-ånd. Rekker ikke saklighet, fyll på med nasjonalisme og denslags.
Jeg liker både dansker, svensker, finner og alt mulig annet, for den del, så disse små forskjellene vi kan finne i våre samfunn, er bare et fint krydder i tilværelsen.