Asbjørn
Rubinmedlem
Tulsi Gabbard også. Som om det ikke allerede var crazy nok.
Har ikke komplett liste foran meg men mener det var totalt ca 240millionet USDGjorde de? Det jeg så var «folkeaksjoner» blant arabisk-amerikanere for å boikotte Biden og i stedet støtte trump som straff for Bidens påståtte Israel-vennlighet. Suckers.
Trump bemoans lack of support from Jewish voters and blames ‘Democrat curse’
In disjointed Washington speech, nominee tells audience low numbers are because of ‘the Democrat curse on you’www.theguardian.com
“It’s allowed us to have a larger impact on this election than ever before,” Soifer said. She said that her group had contacted voters nearly two million times so far, and that 50,000 people had participated in its events. She also said JDCA could reach more voters and recruit more volunteers than the RJC because American Jews are more supportive of Democrats (estimates range from 65% to more than 75%) than Republicans.
Eller reservater? Dette har jo amerikanarane vori borti før?Du er åpenbart her fortsatt. Ingen har blitt jaget, de innså bare at de ikke hadde noe å argumentere med. Om de til og med har forstått at de har tatt feil av bavianen og ikke tør innrømme det er det helt OK for meg.
Interessant at du støtter etnisk rensing, hittil definert som forbrytelse mot menneskeheten. Tror du muligens de som fortsatt bor i ruinene der kan tenkes å gjøre litt motstand mot den «geniale» ideen? Hvem skal slå ned den motstanden, og hva tenker du å gjøre med de som ikke går med på planen?
Her er hva kushner sa om en tostats-løsning, forresten:
Deportasjon til konsentrasjonsleir i ørkenen, ikke selvstyre. Det er jo også en måte å gjøre det på. Hmmm, har vi sett sånt før?
Ikke hvis de mener forskjellige ting. Jeg har hørt jødiske venner i USA snakke om å emigrere tilbake til Tyskland nå.Ja de rir begge hester, derfor får de alltid viljen sin.
Ja, vi har jo nå 80-års erfaring med den forrige flytteplanen.Du fortsetter å strekke ut armene til de som er jaget ut av tråden. Sånn er det når den ene hånden ikke vet hva den andre hånden skriver.
Må ærlig innrømme at Flytte planen er genial. Her har man konflikt siden 1948 uten at noen har lykkes med noe som helst.
77år senere er jeg enig med Trump, "dette kan ikke løses ved å fortsette i samme bane".
Separasjon er det beste for alle parter.
Trump skal ikke ha for noe som helst!Trump skal ha for å kalle en spade for en spade og for å tenke utradisjonelt. Forsøkene på å skape fred i MØ så langt (etter flere tiår) har jo ikke funket. More of the same kan umulig være løsningen.
MEN å klare å prestere å si at USA skal bare ta over Gaza og gjøre det om til en slags Riviera? Det er bare ikke til å tro. Det er helt motbydelig og respektløst.
Vet ikke, men du skal ikke se bort fra at noen andre også var involvert i å ginne opp den «grasrotbevegelsen». Man kjenner igjen kloa når man ser den.Og jeg lurer på hvor mye de som organiserte "Arabs for Trump" fikk betalt av Musk.
En moderne "trail of tears". Det er ingen tilfeldighet at Trump fikk hengt opp et bilde av Andrew Jackson i "the Oval Office".Eller reservater? Dette har jo amerikanarane vori borti før?