- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.838
For å verne den ene sidens rett til ytringsfrihet?Her koker jo poenget bort i ID-kort. Hvorfor blir en motdebattant nekta taletid og bokstavelig talt lempa ut?
For å verne den ene sidens rett til ytringsfrihet?Her koker jo poenget bort i ID-kort. Hvorfor blir en motdebattant nekta taletid og bokstavelig talt lempa ut?
Nei, det var å stoppe enhver aggresjon!Da du var på GP var vel egentlig forsvarsplanen å trekke seg tilbake under strid til man kom til Lyngenlinja der de skulle stoppes.
Boeing kneler vel snart under den kombinerte tyngden av sin egen grådighet og inkompetanse, trumps utpressing og trassanfall over at han ikke får flyet sitt, og musks allehånde interessekonflikter. Kunne vært et shortsalgs-case, om det ikke var for at aksjen allerede har gått i dass.Fydda, bruke logikk i utenrikspolitiske saker.
Men rent praktisk har vel heller ikke US kapasitet enn så lenge dem ikke selv evner dekke egne oppgraderinger.
Det er vel vanskelig å se for seg at det skulle oppstå en enorm entusiasme for å forsvare en del av Norge de langt fleste i nasjonen aldri har vært i. Selv har jeg på mine snart 50 år ikke vært lengre nord enn Lyngen og det er snart 20 år siden jeg var så langt nord. Det er fortsatt snart 40 mil i luftlinje til grensen mot Russland. På de siste 20 årene er nevnte besøk i Lyngen eneste gang jeg har vært nord for polarsirkelen. Jeg kommer fra bydge-Norge så jeg er ikke genetisk indisponert mot å skjønne at nasjonen er lang og bred og sparsomt befolket.Nei, det var å stoppe enhver aggresjon!
Mulig, men det er fortsatt ingen som vedkjenner seg å ha leid inn disse «vaktene» eller fra hvilket firma. Helt ukjent for alle ansvarlige.
Svartkledde goons med intercom-propp i øret som bare dukket opp helt av seg selv, tilfeldigvis utstyrt med zip ties for å takle motstemmer i publikum. Så praktisk.
Edit: Før disse anonyme svartkledde figurene så seg kallet til å kneble opposisjonelle stemmer i publikum delte de visstnok ut disse brosjyrene til møtedeltagere:
Vis vedlegget 1100301
Melanie Vander Feer som har satt navnet sitt på det er styremedlem i det lokale GOP.
Boeing er fullstendig ute og kjøre .... det er en ny sak som Boeing har holdt hemmelig for flyselskap og piloter..... hvis det er en "birdstrike" , så kan det det som kalles LRD, Load Reduction System tre i kraft, dette er noe som er lagt inn for å forhindre vibrasjoner og fanblades i tilfelle birdstrike og noen fanblades blir brukket.... det som skjer er at sentrum for rotasjon for fanblades endrer seg seg for å forhindre ekstreme vibrasjoner som kan dra flyet i stykker.Boeing kneler vel snart under egen grådghet og inkompetanse, trumps trassanfall over at han ikke får flyet sitt, og musks allehånde interessekonflikter. Kunne vært et shortsalgs-case, om det ikke var for at aksjen allerede har gått i dass.
Kjøp europeisk eller canadisk i stedet.
Religiøse mørkemenn i ensartede svarte klær, som tilfeldigvis også er utstyrt med intercom og strips for å kneble opposisjonelle hecklers i publikum? Mørkemenn som ingen vil vedkjenne seg, til tross for navn og telefonnummer på brosjyrene deres?Delt ut av religiøse mørkemenn, er ikke min greie men store deler av verden har et annet forhold til slikt enn vi er vant med.
Boeing er fullstendig ute og kjøre ...
Religiøse mørkemenn i ensartede svarte klær, som tilfeldigvis også er utstyrt med intercom og strips for å kneble opposisjonelle hecklers i publikum? Mørkemenn som ingen vil vedkjenne seg, til tross for navn og telefonnummer på brosjyrene deres?
Hmmm, hvor har vi sett sånt før?
![]()
Guidance Patrol - Wikipedia
en.wikipedia.org
![]()
Blackshirts - Wikipedia
en.wikipedia.org
Det blir en fin fjær i hatten til tRump hvis Boeing går på trynet i løpet av hans første år. Han vil selvsagt gi Biden skylden, eller kanskje Obama, men likevel...
Jo, takk som spør! Jo, det går stort sett greit. Jeg har akkurat vært på ferie i Sør-Afrika og i fjor var jeg i Kina. Spennende reiser, men store kontraster i Cape Town mellom svarte i slummen og de fine strøkene hvor de hvite bor. Mange uteliggere. Det var åpning av parlamentet mens jeg var der og presidenten tale var noe at det fineste jeg har hørt. Skulle det ha blitt gjennomført hadde SA vært verdens beste stat. Men som vanlig er det langt fra det politikere sier til virkeligheten. De rike blir bare rikere og rikere mens det skjer relativt lite i den andre enden. Neste tur går nok til USA for 4. gang. Nok engang mens Trump er sjef, men hverdagen for de fleste er vel den samme uansett hvem som styrer. Pengemakta rår. Og de kristne slekten min i midt-vesten er nok glad for det Trump gjør i Israel særlig. Snart endetid? Galskap spør du meg. Eller blir det veldig mange konserter fremover og HiFi show i Asker. Men ingen kjøp i år. Sf har fått meg til å glemme HiFi for en stund. De spiller bare musikk...Ellers har du det bra?![]()