Nei, la oss håpe det.Det blir ikke livligere enn dette.
Alvorlig, Drossel? Det er ikke "ironi" the Trump way du bedriver nå?Jeg må nok erkende at jeg har fejlvurderet.
Barry, 83, was aghast at how her 74-year-old brother operated as president. “His goddamned tweet and lying, oh my God,” she said. “I’m talking too freely, but you know. The change of stories. The lack of preparation. The lying. Holy shit.”
Sant nok, men jeg liker dårlig denne typen "uautorisert avlytting" for å berike seg selv, slik den aktuelle bokforfatteren i realiteten har gjort. På mange måter er hun dermed selv et alen av samme stykke, hun "går over lik" for å tjene seg rik som et troll. Det som foregår av samtaler mellom to som i utgangspunktet har et tillitsforhold, er ikke ment for publisering.Søsteren er ikke spesielt utydelig, hun heller.
Takker for det, defacto. Nå trodde jeg ikke at Drossel ville komme med noen utviklende tilbakemelding på dette, men slik det ser ut akkurat nå, kan det være at jeg kanskje har bidratt bittelitt til å omvende en fortapt sjel...?Takk Disqutabel.
Jeg blir glad inni meg når jeg ser slike innlegg...
Nå får Drossel noe å jobbe med.
Henter poppcorn...
Nei, det er fanden til familie. Ingen av dem burde være i nærheten av reell makt. Ikke engang som kommunal hundefanger. De ville bare vridd det til et utpressingsracket. «Fin puddel du har der. Synd om noe skulle skje med den...»Sant nok, men jeg liker dårlig denne typen "uautorisert avlytting" for å berike seg selv, slik den aktuelle bokforfatteren i realiteten har gjort. På mange måter er hun dermed selv et alen av samme stykke, hun "går over lik" for å tjene seg rik som et troll. Det som foregår av samtaler mellom to som i utgangspunktet har et tillitsforhold, er ikke ment for publisering.
Man kan si at av og til helliger målet midlene, men jeg er redd målet her ikke er å redde verden, men å fylle opp sin egen bankkonto. Så hva gjør at Mary L. Trump viser en bedre karakter enn Donald J. Trump? Ingenting som springer meg i øynene sånn umiddelbart.
Har allerede læst den artikel idag.Søsteren er ikke spesielt utydelig, hun heller.
Ikke at forglemme Bolzonaro (Brazil). Han er ved at komme godt efter detMen som eksempel på at noen annen politiker kommer i nærheten av Trump i løgnaktighet er det skivebom. De nærmeste jeg kan komme på er Venezuelas Hugo Chavez og Hviterusslands Aleksandr Lukasjenko.
Du mener vel CorydonJeg har enda skrevet direkte til Corbyn, som havde hovedansvaret for salget af Dong. Lagde ikke fingrene imellem men selvfølgelig er han ligeglad.
Selv jeg mener å vite nok om dansk politikk til å mene at Corbyn neppe hadde så mye med det å gjøre. Tror ikke han kan lese dansk heller.Jeg har enda skrevet direkte til Corbyn, som havde hovedansvaret for salget af Dong. Lagde ikke fingrene imellem men selvfølgelig er han ligeglad.
Er det litt kjedelig for deg når folk ikke kjører på med polarisert debatt ?Lurer på hvor de sedvanlige Trumpistene er for tiden?
Begynner det å bli litt vel vanskelig å forsvare deres store leder nå?
Om det er de største fordelene du klarer å se så anbefaler jeg en tur tilbake i tenkeboksen.Fordelen ved at Trump ryker:
- Slutt med Cartman på TV og etterfølgende bråk i alle media.
- Slutt på Trump-drittslenging mellom norske politikere og media og ikke minst mellom de amerikanske aktørene. Det ser jeg veldig fram til.
- En full stopp i politisk utvikling i USA - som muligens er en pause man trenger for å etablere veien videre.
Og du tror at Trump bryr seg så mye om CO2-utslipp ved produksjon?Er det litt kjedelig for deg når folk ikke kjører på med polarisert debatt ?
Det er noen lyspunkter ved et eventuelt gjenvalg av Trump:
- Noen skal fortsette å produsere olje i en god del år framover - og det kan like gjerne være vestlige land med strenge regler på CO2-utslipp.
I og med at USA er en av de som bruker mest ressurser pr. capita i verden (de som bruker mer er oljeprodusenter med få innbyggere som Qatar, Emiratene og Kuwait) bør de vel heller feie litt for egen dør.- Det hadde vært fint om Trump kunne ha fortsatt med å presse Kina og India til å gå inn i en seriøst reforhandling av Parisavtalen - per i dag er den verdiløs uten at disse to forplikter seg til noe reellt før 2030.
Det er litt kjedelig med ekkokamre ja.Er det litt kjedelig for deg når folk ikke kjører på med polarisert debatt ?
Det er noen lyspunkter ved et eventuelt gjenvalg av Trump:
- Noen skal fortsette å produsere olje i en god del år framover - og det kan like gjerne være vestlige land med strenge regler på CO2-utslipp.
- Det hadde vært fint om Trump kunne ha fortsatt med å presse Kina og India til å gå inn i en seriøst reforhandling av Parisavtalen - per i dag er den verdiløs uten at disse to forplikter seg til noe reellt før 2030.
- Streng tone og forhandling mot Kina på handel er også nødvendig - noe Biden sannsynligvis ikke evner å opprettholde. Kina må holdes kontroll på med tanke på:
Co2-utslipp, risiko ved for mye produksjon, CO2-utslipp mht transport, brudd på menneskerettgigheter og ikke minst en militær trussel til tilgrensende land med demokratier.
Trump asked me at the 2018 White House Christmas dinner why we were considering sanctioning China over its treatment of the Uighurs, a largely Muslim people who live primarily in China’s northwest Xinjiang Province.
At the opening dinner of the Osaka G-20 meeting in June 2019, with only interpreters present, Xi had explained to Trump why he was basically building concentration camps in Xinjiang. According to our interpreter, Trump said that Xi should go ahead with building the camps, which Trump thought was exactly the right thing to do. The National Security Council’s top Asia staffer, Matthew Pottinger, told me that Trump said something very similar during his November 2017 trip to China.
Apropos skiferolje i USAOg du tror at Trump bryr seg så mye om CO2-utslipp ved produksjon?
Fra Teknisk Ukeblad:
"
Kontroversiell utvinning
Skiferolje er selve nøkkelen om USA skal nå sin ambisjon om å bli selvforsynt med olje. Det bekymrer både miljøvernere, forskere og selvfølgelig også mange av landene som eksporterer olje til landet.
Norske Cicero har blant annet uttrykt bekymring for at produksjonen av skiferolje og andre ukonvensjonelle ressurser som skifergass og oljesand øker CO2-utslippene til atmosfæren dramatisk."
I og med at USA er en av de som bruker mest ressurser pr. capita i verden (de som bruker mer er oljeprodusenter med få innbyggere som Qatar, Emiratene og Kuwait) bør de vel heller feie litt for egen dør.
"Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" er et dårlig argument.
Og deretter vil det vise seg at de samme tallene var krympet til 1/10 når de skulle oppgis til ligningsmyndighetene. Drain the Swamp!!! Sa sjefsfrosken.James' office outlined the scope of the investigation into whether the Trump Organization "improperly inflated the value of Mr. Trump's assets on financial statements in order to secure loans and obtain economic and tax benefits."
Kalder det ikke for noget som helst. Bare en anden indgangsvinkel end flokmentalitetens.Kaller du dette uvitenskapelige, konspiratoriske, uvitende vrøvlet for analyse?
Og vitenskapensKalder det ikke for noget som helst. Bare en anden indgangsvinkel end flokmentalitetens.
Forferdelig inkompatibelt med gjennomsnittlig nordisk tenkesett og realitetsorientering. Dette religiøsinspirerte oppgulpet høres som et vekkelsesmøte fylt av ravende galskap og fullstendig urimelige påstander. Sånne folk er farlige, noe de forsåvidt har vist verden siden opprinnelsen av USA. Neste talen hennes ender etter all sannsynlighet med tungetale og spasmer.dette må bare oppleves!
(her bygges det opp til det store klimaks)