Vi husker jo (om du faktisk er Lyngen, vel og merke) hvor bra det gikk sist du virkelig hadde satt deg inn i noe. Den gang det norske banksystemet, hvordan penger ble til og hvordan banker finansierer seg og den slags tema med særlig fokus på obligasjoner med fortrinnsrett som du ikke skjønte en dritt av. For de på dette forum som husker den passiaren, primært mellom meg selv og deg med en del bidrag fra alltid tilstedeværende Asbjørn så tar jeg neppe for mye i om jeg hevder at du der fremstod som en fullstendig inkompetent idiot som, til tross for å ha dypdykket i et tema i et halvt år (ditt eget utsagn). Om dette absurde halvårsstudiet faktisk fant sted eller ikke vites ikke, men om det så gjorde så kom du i alle fall ut av det med tung negativ kunnskap, da i betydningen om å være helt overbevist om veldig mye som ikke hadde noen kontakt med virkeligheten.
Hvorfor ditt påståtte (som neppe noen tror på, men skitt au) studium av hele verdenshistorien skulle gi et særlig annet resultat er ikke veldig opplagt. Du har i alle fall ettertrykkelig demonstrert at du ikke er i stand til å skjønne noe, tilegene deg noe kunnskap eller tenke noe som minner om en mildt interessant tanke.
Du er og blir og fremstår som en idiot. Deal with it, pimært ved å finne deg noe annet å dykke ned i fremfor å prøve andre intellektuelle dypdykk. Jeg kan anbefale mer praktiske aktiviteter som strikking, fingerhekling eller kanskje ølbrygging. Tankens kunst mestrer du åpebart ikke så det er nok lurt å prøve noe annet. Tresløyd? Ta et sveiserkurs og lage abstrakt kunst i metall? Mulighetene er mange.
Bankfinansiering, OMFer osv er ganske enkelt sammenlignet med «hele verdenshistorien». Du var og er bare for tett til å skjønne det . Det er et faktuelt utsagn gitt hva du presentere på området. Du må være så snurt du bare vil men det endrer ikke det faktum at du er en idiot. Du kan enten si at du ikke er Lyngen allikevel eller innrømme at du er og blir og vil forbli en idiot. Your call.Skittkasting er lavmål. Det er uintelligent. Det er barnslig. Det er umodent. Dritten kan du ha for deg selv. Det er avsenderen dritten kommer fra og hører til. Den forblir der. Du og andre burde blitt kastet ut av forumet for lengst, men blir reddet fordi dere er i flertall.
Ditt forrige innlegg lå på et utrolig lavmål, ikke at det overrasket meg, uten at jeg mener du bør kastes ut av forumet.Det er du som er idioten nå. Da har jeg også brutt en regel.
Du er morsom. Alle andre enn deg selv skjønner jo at du er fullstendig blåst. Det er du og kun du som mener eller mere den gang at du egentlig skjønner hvordan ting henger sammen.Det er du som er idioten nå. Da har jeg også brutt en regel.
Nå er du langt over grensen for anstendig språkbruk, men siden vi taster her og ikke bruker kjeften skal jeg ikke be deg vaske munnen din, men kanskje desinfisere tastaturet.Du er stygg! Svært stygg! Selvfølgelig er er det du skriver ikke sant, men fakta er vel du og andre ikke så opptatt av. Dere er mer opptatt av å kaste skitt. Og dere vet at moderatorene beskytter dere. Lav mål. Utrolig lavmål.
Er du opptatt av fakta? Fortell mer.Du er stygg! Svært stygg! Selvfølgelig er er det du skriver ikke sant, men fakta er vel du og andre ikke så opptatt av. Dere er mer opptatt av å kaste skitt. Og dere vet at moderatorene beskytter dere. Lav mål. Utrolig lavmål.
Det er ikke jeg som står for gjentatte og gjentatte regelbrudd med svært stygg ordbruk, men dette innlegget fra Weld toppet det. Da går det en grense. Da er det nok av onskapsfullhet. Dette er langt over streken. Men nå skal jeg riste det av meg og glede meg til Billie Eilish. Det er tross alt bare et forum. Her er det mange som burde skamme seg over hvor fæle de er mot andre.Nå er du langt over grensen for anstendig språkbruk, men siden vi taster her og ikke bruker kjeften skal jeg ikke be deg vaske munnen din, men kanskje desinfisere tastaturet.
Blev nyfiken, men jo, fant en favorit i repris-kommentar i Finanskrisen-tråden. Lyngen/Antoine hade läst mycket den gången också. Väldigt mycket.Vi husker jo (om du faktisk er Lyngen, vel og merke) hvor bra det gikk sist du virkelig hadde satt deg inn i noe. Den gang det norske banksystemet, hvordan penger ble til og hvordan banker finansierer seg og den slags tema med særlig fokus på obligasjoner med fortrinnsrett som du ikke skjønte en dritt av. For de på dette forum som husker den passiaren, primært mellom meg selv og deg med en del bidrag fra alltid tilstedeværende Asbjørn så tar jeg neppe for mye i om jeg hevder at du der fremstod som en fullstendig inkompetent idiot som, til tross for å ha dypdykket i et tema i et halvt år (ditt eget utsagn). Om dette absurde halvårsstudiet faktisk fant sted eller ikke vites ikke, men om det så gjorde så kom du i alle fall ut av det med tung negativ kunnskap, da i betydningen om å være helt overbevist om veldig mye som ikke hadde noen kontakt med virkeligheten.
Hvorfor ditt påståtte (som neppe noen tror på, men skitt au) studium av hele verdenshistorien skulle gi et særlig annet resultat er ikke veldig opplagt. Du har i alle fall ettertrykkelig demonstrert at du ikke er i stand til å skjønne noe, tilegene deg noe kunnskap eller tenke noe som minner om en mildt interessant tanke.
Du er og blir og fremstår som en idiot. Deal with it, pimært ved å finne deg noe annet å dykke ned i fremfor å prøve andre intellektuelle dypdykk. Jeg kan anbefale mer praktiske aktiviteter som strikking, fingerhekling eller kanskje ølbrygging. Tankens kunst mestrer du åpebart ikke så det er nok lurt å prøve noe annet. Tresløyd? Ta et sveiserkurs og lage abstrakt kunst i metall? Mulighetene er mange.
Det er etter hvert en del eksempler på intellektuelt lavmål på dette forum. Din nevnte opptreden i Finanskrisetråden om det norske banksystemet er et fint eksempel og nå gjør du ønskereprise her som idiot nok en gang. Uten å nevne navn så har de andre trumpistene i alle fall til en viss grad forlatt tråden og håper sikkert at ingen husker hva de sa før valget. For andre eksempler så er det bare å lese tråden om covid da, fascinerende nok, omtrent hele nasjonen fra bunn til topp fullstendig mistet evnen til å tenke den enkleste tanke eller så kan man lese tråden om strømpriser her. Det som er smått unikt med deg er at du faktisk kommer tilbake med noe som er om mulig enda mer stupid og mener at du er den geniale her uten å komme med en tankerekke, noe som minner om et selvstendig valg eller svar på noen av de ørrten spørsmålene som følger ganske automatisk av den gapende stupiditeten du bringer til torgs. Enkelte ting endrer seg ikke, en idiot er og forblir en idiot.Kan dere ikke bare å være være jævlige mot andre folk? Er det virkelig for mye å forlange?
Det får vi inderlig håpe, at du melder deg ut en gang til så diskusjonen kan fortstte uten din støygenereiering.Nå fikk jeg nok! Har har måttet tålt mye, men nå er det nok.
Nei, det skal jeg ikke. Du eier ikke skam!Det får vi inderlig håpe, at du melder deg ut en gang til så diskusjonen kan fortstte uten din støygenereiering.
Du velger jo selv å debattere på dette nivået. Du påsto å ha lest «hele verdenshistorien» og at det ikke «finnes bevis» for muskovias imperialistiske ekspansjonsprogram. Jeg utfordret deg til å gi ditt syn på adygia, et land som ble innlemmet i muskovia-imperiet som en del av det tsjerkassiske folkemordet. Bare ca 5 % av den tidligere befolkningen der ble med videre, resten ble drept, landsforvist eller flyktet. Historieinteresserte putin kjenner selv den historien veldig godt, siden hyttepalasset hans ligger i sochi i det tidligere tsjerkassia, rett sør for adygia. Det spørsmålet passet visst ikke inn i ditt verdensbilde og din selektive lesning av verdenshistorien, så du stakk av fra diskusjonen og drar nå offerkortet i stedet. Slick move, mr kameramann for MSM.Skittkasting er lavmål. Det er uintelligent. Det er barnslig. Det er umodent. Dritten kan du ha for deg selv. Det er avsenderen dritten kommer fra og hører til. Den forblir der. Du og andre burde blitt kastet ut av forumet for lengst, men blir reddet fordi dere er i flertall. Dette innlegget ditt er svært stygt. Du burde skamme deg.
Det har jeg forsåvidt gjort ganske lenge, og nevnte herremann er kanskje viktigste grunn til at jeg etter hvert mistet interessen for denne tråden. Har egentlig aldri følt noe behov for å massere det ekstermt oppblåsete egoet til den kanskje mest desorinterte peronsen i kongeriket. Vi har for øvrig et par av sorten på jobben, altså Trumpister som samme faen hva som kommer ut derfra aldri kan endre mening og stadig dikter opp en ny form for rasjonalitet når noe kommer fra den oransje. Det er i det hele et fascinerende skue, om man skulle endre mening så sier man jo implisitt at man var en idiot på forhånd (alle andre har uansett skjønt det for lenge siden, men det sitter åpenbart langt inne å innrømme noe slikt overfor seg selv og ikke minst omgivelsene). Standard modus operandi er å forlate det hele, som Lyngen har gjort en gang før og en del andre har gjort opp gjennom årene - sikkert av varierende grunner men timingen fremstår sjelden som helt tilfeldig - men grunnen til at man stikker kan jo være så mangt.Alternativt så kan vi jo alle la være å bite på tøvet gang etter gang.
Er det noe tRumpister og Putler apologeter har felles, så er det på forhånd å benekte hva de sier.Du velger jo selv å debattere på dette nivået. Du påsto å ha lest «hele verdenshistorien» og at det ikke «fantes bevis» for muskovias imperialistiske ekspansjonsprogram. Jeg utfordret deg til å gi ditt syn på adygia, et land som ble innlemmet i muskovia-imperiet som en del av det tsjerkassiske folkemordet. Bare ca 5 % av den tidligere befolkningen ble med videre, resten ble drept, landsforvist eller flyktet. Det passet ikke inn i ditt verdensbilde, så du stakk av fra diskusjonen, og drar nå offerkortet i stedet. Nice move, mr kameramann for MSM.
Ja, i den virkelige verden så vil kanskje en som er til de grader alene om noe kanskje stoppe opp og tenke kan det være at det er meg som er problemet? Det skjer ikke her, til det er selvbildet altfor stort.Alternativt så kan vi jo alle la være å bite på tøvet gang etter gang.
Det er selve hovedproblemet med å være klakkør for et autoritært regime: Man har full visshet om fremtiden, siden det blir fortalt rett fra autoriteten selv, men det er fryktelig vanskelig å holde seg oppdatert om fortiden, for den endrer seg hele tiden.Vi har for øvrig et par av sorten på jobben, altså Trumpister som samme faen hva som kommer ut derfra aldri kan endre mening og stadig dikter opp en ny form for rasjonalitet når noe kommer fra den oransje. Det er i det hele et fascinerende skue, om man skulle endre mening så sier man jo implisitt at man var en idiot på forhånd (alle andre har uansett skjønt det for lenge siden, men det sitter åpenbart langt inne å innrømme noe slikt overfor seg selv og ikke minst omgivelsene).
Sjekk kleskoder for begravelser og prøv igjen.Vi vet jo at han ikke eier kotyme på noe annet område av tilværelsen, så det var ingen kjempeoverraskelse at han ikke vet hvordan man kler seg i en begravelse.
Se #36906 - det er en fin start - resten ordner seg selv.Lugna ned nu.
Dårlig med tid og lyst men ser det som nødvendig å rydde men aner ikke hvor jeg skal begynne.
Nja, ikke i dette tilfellet.Sjekk kleskoder for begravelser og prøv igjen.
Marineblått er helt innafor.
Ok. Biden, Zelensky og mange andre hadde også avvik fra den strenge kleskoden. Men dette er bagateller uansett. I min begravelse skal folk gå med AC/DC t-skjorter.Nja, ikke i dette tilfellet.
![]()
The Vatican asked Pope Francis funeral attendees to wear all black. Trump wore a blue suit
Former President Joe Biden and Ukrainian President Volodymyr Zelensky also deviated from the norm.fortune.com
Venstre vridd media. Alt er fake NewsDette er selvfølgelig ikke korrupt.
![]()
Trump inviterer kryptoinvestorer til middag: – Åpenlyst korrupte
Senatorer mener presidentens eksklusive tilbud til meme-mynt-kjøpere kan være lovstridig.www.vg.no
MSM Jeg vet at det er blank løgn for det har jeg sett på YT og steigan og andre pålitelige kilder.Venstre vridd media. Alt er fake News![]()