Eller så er det fordi det er en gjeng kranglefanter som vrir og vender på alt og henger seg opp i småting. Ganske patetisk egentligOm man blir "misforstått" i hytt og gevær så er det kanskje lurt å gå i seg selv og vurdere hvorvidt man faktisk evner å uttrykke sine egne tanker på en adekvat måte.
Krasnov må være tidenes mest vellykkede KGB-operasjon.Mannen blir ikke akkurat mindre sjuk i det ondskapsfulle huet sitt ettersom dagene går, heller:
![]()
Reuters: Vil deportere ukrainere
Den amerikanske presidenten vil oppheve oppholdstillatelsen for rundt 240 000 ukrainere.www.dagbladet.no
Det kan jeg skrive under på, helt fantastisk, nesten like bra som..Eller så er det fordi det er en gjeng kranglefanter som vrir og vender på alt og henger seg opp i småting. Ganske patetisk egentlig
Må være deilig å være så jævlig perfekt hele tiden og alltid sitte på sin pidestall man den rette sannheten og meningen.
Trumpvelgerne i Kentucky liker ikke konsekvensene av hva de har gitt seg inn på
Kentucky Distillers’ Association responds to Trump tariffs: ‘Hard-working Americans … will suffer’
The move has sparked concerns throughout industries, including in Kentucky, where bourbon is a $9 billion signature business.
Kentucky Distillers’ Association (KDA) on Tuesday said retaliatory tariffs would have “far-reaching consequences across the state.”
Hehe, svaret erCanada sa helt klart og tydelig ifra til dem, at vi kjøper ikke varene deres før dere får DT ned på bakken igjen.
Penger er forbruksmakt.
Veit hvem jeg ønsker en OD med fentanyl
Påskuddene er bare tull. Fentanyl- og menneskesmugling fra Canada til USA er et ikke-problem. Smugling av våpen og narkotika fra USA til Canada er derimot et reellt problem.Jeg sliter egentlig med denne logikken at den andre siden av grensen skal beskytte USA mot ulovlige stoffer. Det må dem for pokker sikre seg selv om dem ser på seg selv som en selvstendig stat.
Sannheten er jo selvsagt at det ikke var noe med grensesikkerhet å gjøre. Tullmedtoll er trolig heller ikke et forsøk på sikre arbeidsplasser. Da hadde det blitt innført over tid slik at industrien deres får tid til å tilpasse seg uten en serie med konkurser.
Kan det være sannsynlig det egentlig brukes som et av flere verktøy for å røske opp i verdensorden slik vi kjenner den? Som gjennomføres med store tap om man benytter eksisterende verdigrunnlag. Men muligens er ansett som ubetydelig for dem som forsøker tre en "ny" ideologi over verden?
Tenk det. Ble de advart? Hørte de på advarslene? Kan de takke seg selv for resultatet?Det er ikke bare der. Jeg så et sted der en sa rett ut at Nebraska (veldig Trump-land) vil gå konkurs i løpet av et par måneder. De får ikke inntekter fordi gårdbrukerne ikke får høstet (70% av arbeiderne på gårdene er innvandrere og kommer ikke på jobb av redsel for å bli kastet ut av USA) og store deler av markedet deres er eksport, og de blir for dyrt å kjøpe amerikanske produkter så de har allerede skaffet seg andre steder å få disse produktene fra. Og de får ikke penger fra DC lenger.
Kansas (også veldig Trump-vennlig) er vel i samme situasjon.