Det kjenst frykteleg freistande, etter kvart, å slutta å følgja med på denne galskapen. Turar i skog og mark, mindfullness og tai chi verkar alt saman som meir attraktivt.
Ja, det der er lite imponerende for å si det forsiktig. Om det ikke demrer før nå, da står det ikke så godt til.For de som tror at finanstopper er veldig smarte ut over det å forvalte egne penger:
– Jeg må bare meddele at når det gjelder Trump, har jeg tatt jævlig feil. Jeg trodde at fyren var intelligent, men det er han åpenbart ikke, sier forvalter Jan Petter Sissener til Dagens Næringsliv.
Han brukte bare 8 år på å forstå det som har vært rimelig åpenbart for de fleste av oss siden 2016. Men i det minste greit at han har kommet til sans og samling nå i det minste.
Som en psykolog sa: Med dine problemer, om du ikke hadde vært deprimert, da hadde du vært syk da.Det er vel mer hensiktsmessig med psykolog dersom man ikke blir bekymret for fremtiden med alt som foregår i verden.
Helt enig, det er bare veldig vanskelig å la være. Dessuten ser jeg aldri på reality-tv, så det jeg følger med på for tiden er Trump/Putin/Musk, og The Penguin på HBO Max. Dramaturgien og persongalleriet er langt lettere å like i sistnevnte.Det kjenst frykteleg freistande, etter kvart, å slutta å følgja med på denne galskapen. Turar i skog og mark, mindfullness og tai chi verkar alt saman som meir attraktivt.
1. Ser det ut til at demokratene er i stand til å organisere veldig mye om dagen?Desperate venstre radikale tyr til vold og vandalisering mot sine medborgere.
Tesla er blitt terrormål, betalt og organisert av demokratene.
He he jeg øyner en virkelighetsflukt her?? Eller så kan du jo bare si på sedvanlig vis, at:1. Ser det ut til at demokratene er i stand til å organisere veldig mye om dagen?
2. Når ble et parti som politisk står et sted mellom H og AP «venstre radikale»?