Primare CD21

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
981
Sted
Kristiansand
Så lenge den fungerte som den skulle leverte den vanvittig oppløst og fin lyd. Men det nytter lite når den er av så dårlig kvalitet som dette. Spesielt når den har vært inne til reparasjon, og likevel ikke funker. Da gidder jeg ikke mer. Tror neppe jeg kommer til å kjøpe noe mer fra Primare. Testrutinene deres er åpenbart for svake. Nå prøver jeg Hegel en stund og håper det funker bedre. (henter den i morra.)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Dette var kjipt ja. Min CD31 hadde også en del problemer, men fikk helt ny med en gang av Bjørnar&co på hfck stavanger. Den har fungert så godt som smertefritt. Litt hikke på et par plater, men det er plater som bærer preg av en 30-40 fester for mye.
Lydmessig er den fantastisk.
Må forresten berømme HFCK Stavanger for en service som er helt i særklasse. Hyggeligere og mer serviceinnstilte gutter skal man lete lenge etter.

ErikMe

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.01.2006
Antall liker
0
Samme problem med min DVD26. Display'et viste "Loading". Ingenting skjedde. Måtte levere den på service. Venter på den nå.

Opplever også at driv-verket tikker ved enkelte CD'er.

Har vært veldig fornøyd med bilde/lyd i det året jeg har hatt DVD26, håper problemet ikke dukker opp igjen.

Erik

pp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Antall liker
56
Hmm..har ikke opplevd noe problemer med min D20. Men så er den alltids en mkII. D21 er jo bare mkI:p hehe

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
981
Sted
Kristiansand
Heldigvis kom det da noe positivt ut av dette til slutt. Hegelen er veldig mye bedre enn Primaren. Der Primare er litt for opptatt av detaljfokus, smeller Hegelen til med en innlevelse og spilleglede som heller mot det varme, men likevel leverer detaljert og nøyaktig lyd. Spesielt i de lavere oktaver opplever jeg Hegelen som totalt overlegen Primare. Og nå snakker jeg selvsagt om CDP2A vs. CD21. Hegel har også en eject-funksjon som overstyrer det andre, slik at ikke plata kan bli sittende fast... I tillegg er den MYE kjappere enn Primaren til å "finne" plata man har satt i.
Bare fryd og gammen foreløpig, altså!

(nå koster jo CDP2A fire tusen mer også, da... men likevel.)

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Antall liker
35
Sted
Hagan
Så bra at ting løste seg til slutt! Regner med at du bare behøvde å betale mellomlegget for Hegel spilleren?

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
981
Sted
Kristiansand
Fikk en god deal av HFC. Betalte et lite mellomlegg. De leverer en service som gjør det trygt å gå og handle der.

K

kiwi

Gjest
har hatt 2 stk primare cd spillere tidligere, har aldri hatt noe problemer med de mulig jeg har vært heldig da :)

Topp Bunn