mediakjendis
Hi-Fi freak
Hva trur du om pre 30 kontra 32?
Personligen tror jeg det er stor forskjell på Pre30 og Pre32Hva trur du om pre 30 kontra 32?
Bare og sammenligne I30 med I32... ganske så store forskjeller..Personligen tror jeg det er stor forskjell på Pre30 og Pre32Hva trur du om pre 30 kontra 32?
Hva er den største forskjellen?Bare og sammenligne I30 med I32... ganske så store forskjeller..Personligen tror jeg det er stor forskjell på Pre30 og Pre32Hva trur du om pre 30 kontra 32?
Går det bra med någon i Sverige ?Jeg må lige høre om der er nogen I Norge som har købt Primare Pre60 også gerne en opgradering fra anden Primare....jeg kunne godt bruge den viden da jeg overvejer en Primare Pre60
både de gode ting og de mindre gode når man nu tager prisen I betrakning 60.000Nok er jo en del også for en Olie Bisse
med tanke på Lyd så er i30 varmere(da den også ikke er helt digital). mens I32 er en digital sak og i mine ører totalt nøytral i lyden, mer detaljer, mer luft og større lydbilde..Hva er den største forskjellen?Bare og sammenligne I30 med I32... ganske så store forskjeller..Personligen tror jeg det er stor forskjell på Pre30 og Pre32Hva trur du om pre 30 kontra 32?
Er det ikke dansk han skriver da ? Lettere å lese enn svensk. Ikke for å være uhøglig altså. Lettere å høre svensk, og lettere å lese dansk.Går det bra med någon i Sverige ?Jeg må lige høre om der er nogen I Norge som har købt Primare Pre60 også gerne en opgradering fra anden Primare....jeg kunne godt bruge den viden da jeg overvejer en Primare Pre60
både de gode ting og de mindre gode når man nu tager prisen I betrakning 60.000Nok er jo en del også for en Olie Bisse
Det ser lækkeret ud men jeg håber da at billede snyder lidt, der er vel ikke lys oven på det lækker Primare,Dette er stemningen hos meg i kveld
PRE60 og A60!
Rett og slett fantastisk på mine SA Ranger Master høyttalere
Vis vedlegget 309819
Ja ved du hvad over 20 år i den norske del af Nordsøen så bliver jeg mobbet når jeg kommer hjem da min ordstilling er mere Norsk end dansk, godt jeg bare var 2 år i Skotland så var mit ordforråd begrænset til to ord Fuck and Shit ;-)Er det ikke dansk han skriver da ? Lettere å lese enn svensk. Ikke for å være uhøglig altså. Lettere å høre svensk, og lettere å lese dansk.Går det bra med någon i Sverige ?Jeg må lige høre om der er nogen I Norge som har købt Primare Pre60 også gerne en opgradering fra anden Primare....jeg kunne godt bruge den viden da jeg overvejer en Primare Pre60
hehe jepp!Det ser lækkeret ud men jeg håber da at billede snyder lidt, der er vel ikke lys oven på det lækker Primare,Dette er stemningen hos meg i kveld
PRE60 og A60!
Rett og slett fantastisk på mine SA Ranger Master høyttalere
Vis vedlegget 309819
Ja merket det når jeg kjøpte Pre30 og A30.2 komboen... var ikke like.. litt irriterende egentli..Har lagt merke til at Primare bruker forskjellig fargenyanser på produktene sine. Litt rart at de gjør det egentlig.
Man skulle jo forvente at det skulle matche, men det gjør det ikke.
Noen som har sett A32 sammen med BD32 eller SP33? Helt kræsj på fargene?
å joda..Nej det gör han ikke
Skal teste den ut nå, trenger jeg mer gain for du en pm fra meg.å joda..Nej det gör han ikke
Du må ikke tenke bare Gain som forskjeller mellom i22 og i32.. i22 er nok noe roligere og tammere enn 32Skal teste den ut nå, trenger jeg mer gain for du en pm fra meg.å joda..Nej det gör han ikke
Det er den nok, men det bryr meg lite, i 22 dac for den prisen jeg fikk den til, så kan jeg ikke anet og komme med dette glisetDu må ikke tenke bare Gain som forskjeller mellom i22 og i32.. i22 er nok noe roligere og tammere enn 32Skal teste den ut nå, trenger jeg mer gain for du en pm fra meg.å joda..Nej det gör han ikke
Steget fra i21 her til i32 var enormt
Ohh.. Fellali.. hva er da pre60 og a60?Det går ikke o jämföra I22 og I32
nesten som fiat og ferrari.
Jämförd med I22 är Pre60 & A60 en Röd fejajjiOhh.. Fellali.. hva er da pre60 og a60?Det går ikke o jämföra I22 og I32
nesten som fiat og ferrari.
Primare sin bd 32 er high end blu ray spiller og cd spiller i et , har du denne så slipper du cd spiller for og si det slikt. Jeg merket i hvertfall det med primare dette er virkelig kvalitets produkter , det er også oppo bd 105 den er jo kongen på haugen når det kommer til bd. Men jeg har heller kjøpt primare bd 32 for her får du også en syk cd spiller med på kjøpet samt denne blu ray spilleren. Primare BD32 Blu-ray player review - Blu-ray PlayersHei.
Er det noen som kan si noen ord om BD32? Har også kikket på Oppo 105D, hvilke forskjeller er det mellom disse to etc?
På forhånd takk!
Takk for raskt svar. Hovedoppgaven blir BR-avspilling, men har også mye CDer som jeg kunne tenkt meg å få tatt opp av eskene igjen. På utseende så vinner BD32 lett!Primare sin bd 32 er high end blu ray spiller og cd spiller i et , har du denne så slipper du cd spiller for og si det slikt. Jeg merket i hvertfall det med primare dette er virkelig kvalitets produkter , det er også oppo bd 105 den er jo kongen på haugen når det kommer til bd. Men jeg har heller kjøpt primare bd 32 for her får du også en syk cd spiller med på kjøpet samt denne blu ray spilleren. Primare BD32 Blu-ray player review - Blu-ray PlayersHei.
Er det noen som kan si noen ord om BD32? Har også kikket på Oppo 105D, hvilke forskjeller er det mellom disse to etc?
På forhånd takk!
https://www.google.no/url?sa=t&rct=...ZyPM60uOd8nRLBJtEYP0iHg&bvm=bv.88198703,d.ZWU
Jeg har også hørt og sett hva primare bd 32 klarer , samme med oppo 105 bd. Jeg streamer musikk og er ikke så opptatt av cd spillere. Skulle jeg ha valgt 1 av disse 2 , har det vert cd og bd primare sin bd 32 , bare blu ray oppo bd 105.
Ja primare er utrolig lekre saker , jeg bruker ps4 sin blu ray maskin og den er heftig synes jeg. Så jeg sparte noen penger der. Men jeg er også en som liker og teste ut produkter før man kjøper det , pass på at du handler en plass der får litt tid på deg , l sound har jo 45 dager åpent kjøp osv osv. Vist du har litt cd liggende skal jeg låve bd 32 har kommet til og gjort det bra under cd avspilling , men vist det er mest bd du skal bruke er også oppo 105 billigere. Har du ikke muligheten og dra ned til soundgarden eller noe , da får du både se og hør primare sin bd 32.Takk for raskt svar. Hovedoppgaven blir BR-avspilling, men har også mye CDer som jeg kunne tenkt meg å få tatt opp av eskene igjen. På utseende så vinner BD32 lett!Primare sin bd 32 er high end blu ray spiller og cd spiller i et , har du denne så slipper du cd spiller for og si det slikt. Jeg merket i hvertfall det med primare dette er virkelig kvalitets produkter , det er også oppo bd 105 den er jo kongen på haugen når det kommer til bd. Men jeg har heller kjøpt primare bd 32 for her får du også en syk cd spiller med på kjøpet samt denne blu ray spilleren. Primare BD32 Blu-ray player review - Blu-ray PlayersHei.
På forhånd takk!
https://www.google.no/url?sa=t&rct=...ZyPM60uOd8nRLBJtEYP0iHg&bvm=bv.88198703,d.ZWU
Jeg har også hørt og sett hva primare bd 32 klarer , samme med oppo 105 bd. Jeg streamer musikk og er ikke så opptatt av cd spillere. Skulle jeg ha valgt 1 av disse 2 , har det vert cd og bd primare sin bd 32 , bare blu ray oppo bd 105.
Flott spiller, men enig med de som testet den - fjernkontrollen burde det vært lagt litt mer i.Ja primare er utrolig lekre saker , jeg bruker ps4 sin blu ray maskin og den er heftig synes jeg. Så jeg sparte noen penger der. Men jeg er også en som liker og teste ut produkter før man kjøper det , pass på at du handler en plass der får litt tid på deg , l sound har jo 45 dager åpent kjøp osv osv. Vist du har litt cd liggende skal jeg låve bd 32 har kommet til og gjort det bra under cd avspilling , men vist det er mest bd du skal bruke er også oppo 105 billigere. Har du ikke muligheten og dra ned til soundgarden eller noe , da får du både se og hør primare sin bd 32.Takk for raskt svar. Hovedoppgaven blir BR-avspilling, men har også mye CDer som jeg kunne tenkt meg å få tatt opp av eskene igjen. På utseende så vinner BD32 lett!Primare sin bd 32 er high end blu ray spiller og cd spiller i et , har du denne så slipper du cd spiller for og si det slikt. Jeg merket i hvertfall det med primare dette er virkelig kvalitets produkter , det er også oppo bd 105 den er jo kongen på haugen når det kommer til bd. Men jeg har heller kjøpt primare bd 32 for her får du også en syk cd spiller med på kjøpet samt denne blu ray spilleren. Primare BD32 Blu-ray player review - Blu-ray PlayersHei.
På forhånd takk!
Ja det er slik jeg bruker og gjøre det, dra ut og teste. Tønsberg er jo der soundgarden har hoved lageret sitt vist jeg ikke tar feil. Du får han en finn lytte turFlott spiller, men enig med de som testet den - fjernkontrollen burde det vært lagt litt mer i.Ja primare er utrolig lekre saker , jeg bruker ps4 sin blu ray maskin og den er heftig synes jeg. Så jeg sparte noen penger der. Men jeg er også en som liker og teste ut produkter før man kjøper det , pass på at du handler en plass der får litt tid på deg , l sound har jo 45 dager åpent kjøp osv osv. Vist du har litt cd liggende skal jeg låve bd 32 har kommet til og gjort det bra under cd avspilling , men vist det er mest bd du skal bruke er også oppo 105 billigere. Har du ikke muligheten og dra ned til soundgarden eller noe , da får du både se og hør primare sin bd 32.Takk for raskt svar. Hovedoppgaven blir BR-avspilling, men har også mye CDer som jeg kunne tenkt meg å få tatt opp av eskene igjen. På utseende så vinner BD32 lett!
Eneste jeg har her nå er en PS3 som støver ned. ;D Får spinne en tur inn til Tønsberg for litt testing.
Kjekt å vite, men bruker ikke Netflix mer, så det er ingen deal breaker for meg. Er nok brukt jeg går for om det dukker opp, litt stiv nypris på denne.Vær OBS på at BD32 ikke støtter Netflix som Primare påstår.
På listen over merker på Netflix sine sider er ikke Primare på lista.
Ellers så virker den utmerket og ikke noe slinger i skuffen osv.
Jeg kjøpte min brukt og ekte balanserte utganger og matchen med prosessoren gjorde det for meg.
Nå koster den nye BD32MK2 29.000 eller noe, det hadde jeg ikke betalt for å si det slik.
Liker at du kan gå inn i menyen på filmen uten å sette på pause.
Kjører ikke Primare på Oppo sin software for bilde og betjening? Er ihvertfall veldig vanlig at Oppo-baserte spillere har oppgradert lydutgang, men kjører på software fra Oppo.Vær OBS på at BD32 ikke støtter Netflix som Primare påstår.
På listen over merker på Netflix sine sider er ikke Primare på lista.
Ellers så virker den utmerket og ikke noe slinger i skuffen osv.
Jeg kjøpte min brukt og ekte balanserte utganger og matchen med prosessoren gjorde det for meg.
Nå koster den nye BD32MK2 29.000 eller noe, det hadde jeg ikke betalt for å si det slik.
Liker at du kan gå inn i menyen på filmen uten å sette på pause.